انواع چسب قالبی

0
انواع چسب قالبی امروزه چسب ها جایگاه مهمی را در صنعت ساختمان به خود اختصاص داده اند. با گذشت زمان این چسب ها در انواع مختلفی به بازار عرضه شدند. در صورت مراجعه به بازار با حجم انبوهی از این چسب مواجه خواهید شد. همچنین برند های مختلف این چسب را تولید و به بازار عرضه کرده اند.

انواع چسب قالبی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از پرطرفدارترین چسب ها در صنایع مختلف چسب گرانول است. این چسب انواع مختلفی داشته و یکی از آن ها چسب قالبی نامیده می شود. چسب گرانول قالبی نیز به انواع مختلف تقسیم می گردد. هدف ما در این مقاله شرح انواع این محصول و کاربردهای آن است.

خصوصیات چسب قالبی

همانطور که اشاره شد، یکی از انواع چسب گرانول چسب قالبی است. این چسب معمولا به صورت جامد بوده و عملیات خاصی بر روی آن انجام می گیرد. عمده استفاده این چسب در صنایع چوبی به خصوص چسباندن نوار به لبه های کابینت است. این چسب از لحاظ ترکیبات شیمیایی به انواع مختلفی تقسیم می شود. همچنین میزان خالص بودن نیز نقش مهمی در تنوع این محصول دارد. بنابراین هر کدام از انواع این محصول کاربردهای متنوعی از خود ارائه می دهند. در ادامه انواع این محصول را شرح خواهیم داد. بر اساس خلوص و ترکیبات شیمیایی این چسب به انواع مختلفی تقسیم می گردد. چسب های EVA (اتیل ونیل استات)، PO (پلی اولفین) و PUR(پلی یورتان) از انواع چسب قالبی به شمار می روند. این چسب ها هر کدام کاربردهای متنوعی از خود ارائه می دهند. چسب EVA از پر کاربرد ترین چسب ها در میان چسب های دیگر است. این محصول به صورت جامد در بازار موجود است. حرارت موجب تغییر حالت چسب از جامد به مایع می گردد. این حرارت توسط دستگاه های مخصوص انجام شده و به صورت مایع به کار می رود. دمای ذوب و نقطه نرم شوندگی این محصول از مهم ترین شاخصه ها هنگام کار با این چسب به شمار می رود. پس از مایع شدن این چسب به قطعات مورد نظر آغشته می گردد. بنابراین در خرید این چسب انواع آن را در نظر داشته و سپس اقدام به خرید آن کنید.

کاربرد چسب قالبی

پس استفاده از این چسب در دستگاه های لبه چسبان این محصول به صورت مایع در می آید. از همین جهت در صنعت ام دی اف کاربرد بسیاری دارد. نوار لبه ها توسط این چسب به لبه های کابینت چسبیده می شوند. این چسب قابلیت چسباندن نوار لبه های چوبی، پی وی سی، پلاستیکی و غیره را دارد. همچنین با چسبیدن این چسب به ام دی اف، نئوپان و غیره بافت آن ها هرگز تغییر نخواهد کرد. بنابراین اصلی ترین کاربرد این محصول چسباندن نوار به لبه های سطوح مختلف است.

مزایای انواع چسب قالبی

در کنار کاربرد، این محصول از مزایایی نیز برخوردار است. از جمله مزایای این محصول سهولت استفاده از آن است. تنها با دانستن نکاتی به درستی از آن استفاده خواهید کرد. از دیگر مزایای انواع چسب قالبی کاربرد آن در موارد متعدد است. همچنین این محصول به طور گسترده در صنایع چوبی استفاده می گردد. قیمت مناسب و به صرفه نیز از دیگر مزایای انواع چسب قالبی به شمار می رود. هنگام مراجعه به بازار با تنوع گسترده ای از برند های تولید کننده این محصول روبرو هستید. امروزه بسیاری از فروشندگان این محصول را از روش های مختلف در اختیار مردم قرار داده اند. بنابراین در صورت خرید انواع چسب قالبی با کمبودی مواجه نخواهید شد. مزایای این محصول بسیاری از افراد فعال در صنایع مختلف را به خرید آن ترغیب می کند. توانایی سازگاری با انواع دستگاه های لبه چسبان از دیگر مزایای این محصول به شمار می رود. همچنین این چسب ها مقاومت حرارتی بالایی داشته و به راحتی از بین نمی روند. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دوام بالایی در برابر عوامل محیطی دارد. پس از تبدیل این ماده به حالت مایع، ترکیبی یکنواخت خواهد داشت. در این حالت چسب به صورت صاف و بدون برآمدگی به سطوح مورد نظر می چسبد. به طور کلی کیفیت این محصول تضمین شده و مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. در ادامه روش های خرید این محصول را شرح خواهیم داد.

نحوه خرید این محصول

روش های متفاوت خرید این محصول از جمله مزایای آن به شمار می رود. امروزه شیوه های متفاوتی در خرید این محصول برای شما وجود دارد. اولین روش جهت تهیه آن خرید حضوری است. عده ای از افراد این روش را برای خرید این محصول می پسندند. در این روش آن ها به وقت و هزینه بیشتری جهت خرید این محصول نیاز خواهند داشت. اما عده ای دیگر خرید اینترنتی چسب قالبی را به هر چیزی ترجیح می دهند. این روش علاوه بر مزایایی که به دنبال دارد، روشی بسیار آسان است. در خرید اینترنتی چسب گرانول با مشکلاتی مانند کمبود وقت، ترافیک و غیره مواجه نخواهید بود. از طرفی در صورت اقدام از این روش امکان مقایسه تمام محصولات چسب قالبی وجود خواهد داشت. همچنین در هر نقطه ای که باشید، این محصول قابل سفارش است. بنابراین در خرید انواع این محصول از طریق اینترنت، در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. سایت های بسیاری در زمینه فروش انواع چسب قالبی راه اندازی شده اند. یکی از این سایت ها خوگر پلاس است. با یک کلیک ساده، این سایت تمام اطلاعات محصول مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهند.

خرید اقساطی چسب قالبی

در پرداخت هزینه این محصول نیز روش های متفاوتی برای شما وجود دارد. خرید اقساطی چسب قالبی از جمله این روش ها است. در خرید اقساطی، چسب را به تعداد بیشتر و عمده خریداری خواهید کرد. بنابراین به منظور صرفه جویی و برنامه ریزی در هزینه ها، خرید اقساطی چسب قالبی را امتحان کنید. در نتیجه در این مقاله با انواع چسب قالبی آشنا شدید. همچنین مزایای این محصول به همراه کاربردهای آن برای شما شرح داده شد. روش های متفاوت در خرید و پرداخت هزینه نیز از دیگر خصوصیات آن به شمار می رود. امیدواریم با مطالعه این مقاله با انواع این محصول به خوبی آشنا شده باشید. اگر چسب انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد