قیمت چسب پرس ممبران

0
قیمت چسب پرس ممبران نوعی از چسب است که در کسب و کارهای مربوط به صنایع چوب برای روکش کردن ام دی اف از آن استفاده می کنند. چسب های ممبران متنوعی امروزه در بازار عرضه شده است. این چسب ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

قیمت چسب پرس ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : قیمت چسب پرس ممبران نیز با توجه به انواع آن فرق می کند و شما با توجه به نوع کاربرد می توانید چسب مربوطه را سفارش داده و در حرفه خود استفاده کنید. در ادامه به توضیح بیشتر راجع به قیمت چسب پرس ممبران خواهیم پرداخت.

قیمت و انواع چسب ممبران

چسب ممبران به انواع مختلفی تقسیم می شود که هر کدام مصارف خاصی دارند و بیشتر در صنایع ام در اف استفاده می شوند.

چسب وکیوم رئال

این چسب یک چسب ممبران تک جزئی است و به دلیل داشتن ترکیبات اکسیژن و هیدروژن، خاصیت ضد آب دارد. این چسب به مرور زمان خراب نمی شود و دوام آن طولانی است. قیمت این چسب نیز با توجه به خاصیت بالایی که دارد، مقرون به صرفه است.

چسب وکیوم فونیکس

چسب ممبران فونیکس به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، بیشتر مناسب آب و هوای گرم بوده و کاربرد زیادی در هوای گرم دارد. این چسب دارای کیفیت عالی بوده و قیمت آن با توجه به کیفیت بسیار مناسب است.

چسب وکیوم جووات

چسب جووات جز پر مصرف ترین چسب ها در صنعت چوب و ام دی اف است. این چسب در صنعت ام دی اف برای چسباندن روکش های پی وی سی کاربرد داشته و یک چسب تک جزئی است. مشخصات فنی این چسب که باعث شده کاربرد زیادی داشته باشد عبارت است از: مقاومت حرارتی بالا، سازگار با انواع آب و هوا، قدرت چسبندگی بالا، حفظ کیفیت در طولانی مدت و… . قیمت این چسب با توجه به انواع دیگر چسب ممبران کمی بالاتر بوده ولی با توجه به قیمت، کیفیت بسیار عالی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

چسب گرانول جووات خالص

وظیفه این چسب، چسباندن لبه ها به یکدیگر بوده و به دو نوع دور پایین و دور بالا تقسیم می شود. چسب گرانول جووات بسیار پر مصرف بوده و نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. قیمت این چسب بسیار مناسب است.

چسب قالبی جووات

از پر هزینه ترین چسب های مورد استفاده در صنعت ها چسب قالبی جووات است. این چسب نیز مانند چسب گرانول لبه چسبان بوده و شبیه چسب آن عمل می کند. اگر چه این چسب قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر چسب ممبران دارد ولی باید به کیفیت آن بعد از اتمام کار و گذشت زمان طولانی توجه داشت.

قیمت چسب پرس ممبران بر حسب کیفیت

امروزه کارخانه های متعددی برای تولید چسب ممبران به وجود آمده اند. ممکن است بعضی از این کارخانه ها در تولید چسب ها از مواد مرغوبی استفاده نکرده و فقط به فکر منافع خودشان باشند. قیمت بسیار بالایی که در برابر کیفیت پایین این محصولات ارائه شده باعث آسیب رسیدن به چرخه تولید می شود. اگر در هنگام خرید این چسب ها دقت لازم به عمل آورده نشود ممکن است خسارات جبران ناپذیری را برای خریدار به دنبال داشته باشد.

خرید آنلاین چسب های ممبران

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که زمان کافی  برای خرید حضوری ندارید پس خرید آنلاین چسب های ممبران را به عنوان یک گزینه مدنظر داشته باشید. خرید آنلاین به شما امکان مقایسه قیمت در سایت های مختلف را می دهد و دست شما را در انتخاب باز می گذارد. به علاوه در خرید آنلاین شما می توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید و خرید به صرفه ای داشته باشید. کارخانه های مصرف کننده چسب بسیاری وجود دارد که می توانند از مشتریان بالقوه خرید اینترنتی بحساب بیایند. این کارخانه ها به دلیل اینکه عموما به صورت عمده خرید می کنند می توانند از تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

خسارت مالی

افرادی که کار بلد نیستند و با نحوه صحیح استفاده از این چسب ها در صنف مربوطه آشنایی ندارند ممکن است خسارات مالی متوجه آن ها شود. اگر افراد شاغل در این صنف طرز استفاده صحیح از این چسب ها را ندانند باعث هدر رفت مقدار زیادی از این چسب ها می شوند. چسب در بین مواد اولیه مصرفی ماده ای گران قیمت است که بخش قابل توجهی از هزینه های تولید را به خود اختصاص می دهد.

اقدامات لازم جهت جلوگیری از خسارت مالی

با توجه به افزایش قیمت های وسایل موجود در بازار و بالا رفتن نرخ تمامی اجناس قطعا چسب های ممبران از این قاعده مستثنی نیستند و افزایش قیمت شامل چسب ها نیز می شود. پس مراقبت هزینه های مربوط به خرید چسب خود باشید. متخصصان و افراد کار بلد در این حرفه برای بهتر شدن کیفیت چسبندگی و جلوگیری از خراب شدن کار اقدامات زیادی انجام می دهند. سنباده زدن سطوح ام دی اف قبل از شروع کار یکی از این موارد است. موارد بسیار دیگری جهت جلوگیری از رسیدن خسارت مالی وجود دارد که باید به آن ها توجه شود و آن ها را رعایت کرد. اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که قیمت چسب پرس ممبران و کیفیت آن برای شما بسیار مهم است، این مطلب را به دقت مطالعه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت داشته باشید. اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد