خرید چسب وکیوم

0
خرید چسب وکیوم یا ممبران برای روکش کردن سطح ام دی اف استفاده می شود. این امر می تواند سبب شود تا ام دی اف مقاومت بالایی را به دست آورد. از آنجایی که ام دی اف ها در مصارف متعددی استفاده می شوند، چسب مورد نظر باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند مقاومت ام دی اف روکش شده را بالاتر ببرد.

خرید چسب وکیوم

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به همین منظور برای خرید این نوع چسب در ابتدا باید نکات مهمی را در مورد ویژگی های آن بدانید. پس از کسب اطلاعات می توانید با اطمینان چسب مناسب را خریداری نمایید.
  • چسب ممبران در دو نوع تک جزئی و دو جزئی وارد بازار می شود. چسب های تک جزئی نمونه ای بسیار مناسب برای روکش کردن ام دی اف هستند.
این نوع از چسب ممبران با توجه به ویژگی های خوبی که دارد توانسته مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کند. به همین دلیل در هنگام انتخاب چسب ممبران باید توجه داشته باشید که این نوع از چسب ها را خریداری کنید.
  • با توجه به اینکه نیاز به اضافه کردن جز دوم به چسب ممبران تک جزئی نیست، پروسه استفاده از آن کوتاهتر می شود. همچنین هزینه های بیشتر بدین منظور نیز کاهش پیدا می کند.
چسب های دو جزئی برای روکش کردن ام دی اف گزینه مناسبی برای خرید نیستند. زیرا علاوه بر تحمیل هزینه های بالاتر برای افراد، شرایط استفاده سخت تری نیز دارند.
  • یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید چسب ممبران توجه کنید رنگ آن است. انتخاب رنگ های طبیعی تر و بی رنگ تر می تواند با هر نوع روکشی مطابقت داشته باشد.
  • از جمله نکاتی که در روکش کردن ام دی اف مورد توجه قرار می گیرد، زمان مناسب برای عمل آمدن چسب است. به عنوان نمونه دمای فعال سازی ۵۰ درجه سانتی گراد برای این چسب ها بسیار مناسب است. این امر نشان می دهد در دمای بالاتر یا کمتر از این مقدار زمان فعال شدن چسب دچار تغییر می شود.
  • چسب هایی که در برابر آب و حرارت مقاومت بالایی دارند و دارای ویسکوزیته ۲۵۰۰ مگاپاسکال در ثانیه هستند، می توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند.
  • چسبندگی خوب و سریع یکی از نکات مهمی است که چسب مورد نظر را برای خرید مناسب می کند. این امر سبب می شود تا کار دستگاه وکیوم و صرف انرژی از این طریق کمتر شود. در نتیجه از نظر هزینه برای افراد مقرون به صرفه است.
  • چسبی که در دمای ۱۳۰ درجه سانتیگراد ایستایی دارد، نشان می دهد در گرما و حرارت بالا مقاوم است. به همین دلیل ام دی اف هایی که از این طریق روکش می شوند در دمای بالا هیچ گونه آسیبی به آنها وارد می شود.

خرید حضوری چسب وکیوم بهتر است یا خرید اینترنتی؟

خرید چسب وکیوم می تواند هم به صورت حضوری و هم به روش اینترنتی انجام شود. از آنجایی که خریداران این چسب ها افرادی هستند که در تولید انبوه ام دی اف و روکش کردن آن فعالیت دارند، بدین منظور به صورت عمده و در مقادیر بالایی چسب را خریداری می کنند. هر کدام از روش های خرید مزیت ها و معایب خودش را دارد. با توجه به شرایط خریداران ممکن است هر کدام از این روش ها برای هر فردی مفیدتر باشد. به همین دلیل نمی توان گفت که کدام روش خرید بهتر است. خرید اینترنتی سبب می شود در زمان افراد صرفه جویی شود. همچین خرید حضوری ممکن است شرایط قسط بندی یا تخفیف را برای افراد ایجاد کند. همه این موارد در هنگام خرید باید مد نظر قرار گیرد.

مزیت های خرید چسب به روش اینترنتی

یکی از روش هایی که امروزه افراد بسیاری برای خرید چسب وکیوم از آن استفاده می کنند، خرید به صورت اینترنتی است. با توجه به اینکه بیشتر مشتریان چسب وکیوم کارگاه های نجاری و تولیدکنندگان مصنوعات چوبی هستند، در بیشتر مواقع خرید به صورت عمده انجام می شود. خرید عمده از طریق اینترنت مزیت های بسیاری دارد. بدین وسیله هزینه جابجایی و حمل چسب مورد نظر توسط شرکت مربوطه پرداخت می شود. همچنین با توجه به زمانی که برای تحویل مشخص می شود می توان مطمئن بود که در آن زمان چسب به دست شما می رسد. یکی دیگر از مزیت هایی که خرید اینترنتی چسب ممبران دارد، تحویل آنها در مکانی است که توسط مخاطب ذکر شده است. از این طریق در زمان و هزینه های جاری صرفه جویی می شود. با این حال خرید اینترنتی ممکن است شرایط تخفیف و اقساط را برای افراد ایجاد نکند. به همین دلیل تمام مبلغ مورد نظر باید در همان زمان پرداخت شود. این امر برای افرادی که دارای مشکلات مالی هستند گزینه ای مناسب برای خرید این نوع چسب نیست.

مزیت های خرید حضوری چسب

از جمله روش های متعادل خرید چسب وکیوم به صورت حضوری است. این روش خرید به گونه ای است که باید برای ثبت سفارش خود به مراکز و شرکت هایی که این نوع چسب را تولید می کنند، مراجعه کنید. در این صورت خرید شما به صورت حضوری انجام می شود. در خرید حضوری چسب وکیوم ممکن است بتوانید از تخفیف های ویژه برای این منظور استفاده کنید. در برخی از مواقع ممکن است شرایط خرید اقساط برای افراد ایجاد شود. در این صورت مبلغ مورد نظر قسط بندی می شود و در هر ماه شما موظف به پرداخت مبلغ مشخص شده هستید. در نتیجه فشار مالی به شما وارد نمی شود و می توانید هزینه های خود را از این طریق کاهش دهید. یکی دیگر از مزیت هایی که خرید حضوری چسب ممبران دارد، مشاهده کیفیت چسب است. از آنجایی که برای خرید در مکان مورد نظر حضور دارید با مشاهده چسب و غلظت آن خواهید فهمید که چسب مورد نظر دارای کیفیت مطلوب برای روکش کردن ام دی اف است یا خیر. در خرید اینترنتی این امکان وجود ندارد. به همین دلیل هیچ گونه مسئولیتی هنگام خرید بر عهده فروشندگان نیست. یکی دیگر از معایبی که خرید حضوری دارد پرداخت هزینه های حمل و نقل چسب است. در صورت خرید حضوری تمام هزینه ها بر عهده خریدار است و فروشنده از این نظر هیچ گونه هزینه ای پرداخت نمی کند. اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد