خرید چسب ممبران

0
خرید چسب ممبران خوب برای روکش کردن تخته های ام دی اف می توانید عمر محصولات و سازه های خود را تا حد چشمگیری افزایش دهید. در صورتی که برای روکش کردن تخته هااز چسب نامرغوب استفاده شود در مدت زمان کوتاهی چسب قابلیت خود را از دست داده و روکش بر سازه ها باقی نخواهد ماند.

خرید چسب ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از چسب های خوبی که به بازار عرضه می شود، چسب ممبران است. شما با خرید چسب ممبران برای روکش کردن صفحات فشرده چوبی، می توانید کیفیت آنها را افزایش دهید. اگر شما در جستجوی خرید یک چسب خوب برای روکش کردن محصولات خود هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی در خصوص خرید چسب ممبران در اختیار شما قرار دهیم. هنگام خرید چسب مورد نظر باید اطلاعات کافی در رابطه با آن را کسب کنید. با داشتن اطلاعات کافی می توانید تصمیم درستی برای خرید یک چسب مناسب داشته باشید. چسب های گوناگونی با برند های مختلف به بازار عرضه می شوند که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. یکی از چسب های مناسب و کاربردی در صنعت ساخت و ساز چوبی، چسب ممبران است. اگر شما قصد خرید این نوع از چسب را دارید در ادامه اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار خواهیم داد. چسب ممبران نوعی از چسب های پلیمری است. این چسب در گذشته به کشور ما وارد می شد اما در حال حاضر ایران جزو پنج کشور اول دنیا به جهت تولید این نوع چسب است. شما با تهیه این چسب به راحتی می توانید تخته های ام دی اف را روکش کنید. چسب ممبران فرمول پیچیده ای داشته و ساختاری که در آن به کار برده شده بر پایه هموپلیمر است. به دلیل ترکیب این نوع چسب ها با هیدروژن و اکسیژن، آنها به طور کامل ضد آب هستند. استفاده از این نوع چسب به دلیل ساختار و فرمولاسیونی که دارند سبب تورم در سطح ام دی اف نمی شود. و به هنگام کاربرد به خوبی بر سطح کار قرار می گیرند. اینگونه چسب ها در پیستوله ریخته شده و بر سطح کار اسپری می شوند.

با خرید چسب ممبران از چه مزایایی برخوردار می شوید؟

در هنگام خرید چسب باید دقت داشته باشد که چسب مدنظر شما از مزایای ویژه ای برخوردار باشد. چسب ممبران جز آن دسته از چسب هایی است که از ویژگی و کیفیت بالایی برخوردار است. در ادامه مزایا استفاده از این نوع چسب را برای شما ذکر خواهیم کرد. ساختار این نوع چسب ها به گونه است که در برابر نفوذ آب مقاوم هستند. در نتیجه با استفاده از این نوع چسب در ساخت محصولات خود به هیچ عنوان رطوبت بر سطوح داخلی کار نفوذ نخواهند کرد. در نتیجه شما در ساخت بسیاری از محصولات به عنوان محصولی ضد آب می توانید از این نوع چسب ها استفاده کنید. چسب ممبران به دلیل کاتالیزور شدن و مقاومت بالایی که در برابر حرارت دارند، هنگام قرار گرفتن در دمای بالا خاصیت و کیفیت خود را از دست نخواهد داد. همچنین استفاده از این نوع چسب برای چسباندن روکش های براق بر سطح کار سازه ها بسیار زیبا خواهد شد. این نوع چسب به گونه ای است که پس از اسپری بر سطح کار در زمان کوتاهی می توان روکش را بر سطح آن قرار داد. اما بسیاری از چسب ها دیگر باید مراحلی مانند پرس با حرارت بالا را طی کنند تا چسب قابلیت چسبندگی بر سطح کار را داشته باشد.

آیا خرید این محصول مقرون به صرفه است؟

همانطور که گفته شد این نوع چسب در گذشته به طور کامل (کلیه مواد اولیه) از کشور های دیگر به ایران وارد می شد. اما پس از مدت زمانی تولید کنندگان بر این فکر افتاده اند که خود این  نوع چسب را تولید کنند. این چسب با استفاده از فرمولاسیون جدید و خاص در ایران تولید شده است. قیمت تمام شده چسب های وارداتی از کشور های دیگر، بسیار گران بود. تولید کنندگان لوازم خانگی برای ساخت محصولات باید بهای زیادی را پرداخت می کردند. اما چسب هایی که تولید داخلی هستند علاوه بر کیفیت و عملکرد خوبی که دارند، از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند. در واقع شما با پرداخت قیمت یک پنجم چسب های خارجی می توانید این  چسب های داخلی باکیفیت را تهیه کنید. کشورهای آلمان، ترکیه و ایتالیا از تولید کنندگان اصلی چسب ممبران به شمار می روند. در نتیجه شما با خرید چسب ممبران تولید داخلی، هزینه مناسب و مقرون به صرفه ای را پرداخت خواهید کرد.

با خرید چسب ممبران در ساخت چه سازه هایی می توان استفاده کرد؟

چسب ممبران به دلیل فرمولاسیون و ساختار خوبی که دارد در ساخت و روکش کردن بسیاری از محصولات کاربرد دارند. به طور مثال برای ساخت کابینت باید از سازه هایی استفاده کنید که مقاومت خوبی در برابر عوامل مخرب داشته باشند. شما برای داشتن کابینت با کیفیت باید به طور کلی از متریال های مناسب برای ساخت آن استفاده کنید. یکی از مواردی که می تواند سبب افزایش کیفیت محصولات شود، انتخاب یک چسب خوب و با کیفیت است. ام دی اف ها به جهت افزایش مقاومت و زیبایی باید روکش هایی بر سطح آنها قرار گیرد. جهت روکش کردن ام دی اف ها به طور قطع باید چسب با کیفیتی استفاده شود. چسب ممبران به دلیل مقاومت بالایی که در برابر گرما دارد، سبب افزایش مقاومت سازه شما خواهد شد. همچنین در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم خواهند بود. تخته هایی که مقاومت خوبی در برابر اینگونه عوامل مخرب ندارند پس از مدت کوتاهی کیفیت خود از دست داده و چوب به اصطلاح باد خواهد کرد. به طور کلی این نوع چسب ها به دلیل مقاومت بالا برای روکش بسیاری از سازه ها مانند میز و صندلی، درب های ضد آب و بسیاری از لوازم های خانگی دیگر کاربرد دارند. اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد