تولید لولا آرام بند فانتونی

0
تولید لولا آرام بند فانتونی به نوعی لولا گفته می شود که بیشتر در صنعت کابینت سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لولاهای کابینت به انواع مختلفی تقسیم می شوند. یکی از بهترین انواع لولاها، لولا آرام بند معروف به فانتونی است. این برند یکی از بهترین تولید کننده ها در زمینه لولای آرام بند است.

تولید لولا آرام بند فانتونی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ممکن است این لولا از لحاظ کیفیت یا قیمت با سایر برند ها تفاوت داشته باشد؛ اما از لحاظ طراحی، ساختار و کارکرد مانند سایر لولاها عمل می کند. هدف ما در این مقاله معرفی و شناخت لولا آرام بند فانتونی است. در رابطه با پرداختن به خصوصیات این لولا، ابتدا به جنس آن می پردازیم. جنس این لوله از استیل مقاوم و با دوام است. در ظاهر این لولا دو قسمت را مشاهده می کنید؛ یک قسمت میانی و نیم دایره ای. هر کدام از این قسمت ها از طریق پیچ هایی به درب و دیواره کابینت متصل می شوند. برای اینکه درب کابینت با قدرت بیشتری بسته شود، در قسمت نیم دایره ای فنرهایی تعبیه شده است. وجود کپسول های داخل لولا موجب آرام بسته شدن درب کابینت در چند مرحله می شود. این کپسول موجب می شود با هر بار بستن درب کابینت صدای کمتری تولید شود. همچنین مانع از رسیدن آسیب به پایه و درب کابینت و در نتیجه کاهش صدمه می شود.

انواع آرام بند فانتونی

این لولا مانند هر محصول دیگری به انواع مختلف تقسیم می شود. این لولا را می توان در انواع کلیپس دار و بدون کلیپس دسته بندی نمود. البته لازم به ذکر است که تمامی لولاهای آرام بند دارای کلیپس هستند. هر کدام از این لولا ها تفاوتی با یکدیگر دارند. در لولای آرام بند کلیپس دار، قابلیت جدا شدن کلیپس وجود دارد. پس از جدا کردن می توان آن را تنظیم کرده و مجدداً در محل قبلی قرار داد. اما در آرام بند بدون کلیپس، این قسمت را نمی توان از آن جدا کرد. بنابراین امکان تنظیم و جدا سازی آن در این نمونه وجود ندارد. گیره نگهدارنده، از مهم ترین اجزای لولای کلیپس دار است. میزان درگیری لولا با کلیپس اگر به میزان ۲ تا ۳ میلی متر باشد؛ کلیپس به خوبی در مکان مناسب جای خواهد گرفت.

نصب لولاهای آرام بند فانتونی

نصب این لولا چندان کار سختی به نظر نمی رسد. هر فردی به تنهایی می تواند نصب این لولا را بر عهده بگیرد. پیش از نصب بهتر است دستورالعمل های مخصوص نصب این لولا مطالعه شود. جهت انجام رگلاژ می توان به واسطه پیچ های موجود روی لولا آن را نصب کرد.

قیمت لولا آرام بند فانتونی

قیمت لولا آرام بند این برند، به دلیل کیفیت بالا کمی گران تر است. البته همانند بسیاری از محصولات دیگر، این محصول از این برند دارای انواع مختلفی است. همانطور که در بالا به آن اشاره شد؛ دلیل تفاوت قیمت این کالا تفاوت آن در مواد سازنده است. به عنوان مثال لولا آرام بند فانتونی کلیپس دار، با نمونه بدون کلیپس تفاوت قیمتی دارد. چنانچه مدت زمان بسته شدن درب کابینت بین ۸ تا ۱۱ ثانیه باشد؛ لولا آرام بند از کیفیت بالایی برخوردار است.

نحوه خرید لولای آرام بند فانتونی

همانطور که گفته شد این لولا از قیمت بالاتری نسبت به رقبای خود برخوردار است. اما بسیاری از فروشندگان برای کمک به مشتریان خود امکان خرید قسطی را برای آن ها فراهم کرده اند. خرید این محصول برای صنایع کابینت سازی، فروشگاه های فروش ابزار و لوازم ساختمان سازی انجام می شود. از آن جا که این نوع خریدها به صورت انبوه و عمده انجام می شود، خرید اقساطی بهترین گزینه است.

سفارش آرام بند فانتونی از طریق اینترنتی

امروزه به دلیل کمبود وقت برای گشت و گذار در بازار، بسیاری از افراد خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. لولای آرام بند را می توان از این طریق خریداری نمود. خرید اینترنتی این محصول باعث کاهش هزینه های رفت و آمد و صرفه جویی در زمان می شود. از مهم ترین مزایای خرید از طریق این روش می توان به باز بودن ۲۴ ساعته فروشگاه اینترنتی اشاره کرد. همچنین امکان ارائه تخفیف در برخی از ایام سال، خرید با قیمت پایین تر و خدمات پس از فروش در این روش وجود دارد. به علاوه بسیاری از افرادی که قصد خرید این کالا به صورت اینترنتی را دارند از مزایای ارسال رایگان بهره مند خواهند شد. پیش از سفارش این کالا حتماً به نماد تجاری الکتریکی آن توجه داشته باشید. بنابراین اگر قصد خرید لولا آرام بند از طریق اینترنت را دارید به این موارد توجه داشته باشید.

سفارش لولا آرام بند فانتونی از طریق سایت خوگر پلاس

برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصول می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. سایت خوگرپلاس با معرفی این محصول و انواع آن دست شما را در انتخاب باز می گذارد. این سایت با توضیح درباره تمامی ویژگی های آرام بند، شما را در خرید هرچه بهتر این محصول راهنمایی خواهد کرد. لوله آرام بند برند فانتونی از بهترین انواع آرام بند است. هرچند قیمت بالاتری نسبت به سایر برند ها دارند ولی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. اگر این محصول از این برند انتخاب شما است با مراجعه به سایت خوگرپلاس اطلاعات دقیق تری درباره این محصول کسب خواهید کرد. ما در این مقاله تمام ویژگی های آرام بند برند فانتونی را برای شما شرح دادیم. امیدواریم با مطالعه کامل این مطلب اطلاعات دقیقی درباره لولاهای آرام بند با برند فانتونی را کسب کرده باشید. اگر لولا آرام‌ بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد