خصوصیات لولا آرام بند چیست؟

0
خصوصیات لولا آرام بند چیست ؟ امروزه یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین ابزار آلات در صنعت کابینت سازی لولا آرام بند است. مزایا و خصوصیات این محصول بسیاری از افراد را به استفاده از آن تشویق می کند. این لولا در مقایسه با نمونه معمولی از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و کاربرد زیادی دارد. به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همچنین این کالای پر مصرف در انواع مختلفی به بازار عرضه شده است. بسیاری از افراد با این محصول و ویژگی های آن آشنایی ندارند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد معرفی این کالا و انواع آن را به شما داریم.

اجزای لولا آرام بند

این لولا متشکل از اجزا و قسمت های درونی و بیرونی است. قسمت درونی آرام بند از فنر و یک پمپ ساخته شده است. بهره گیری از ورق های استیل در ساخت آرام بند موجب افزایش مقاومت آن در برابر عوامل محیطی می شود. همچنین یک قسمت از این لولا بر درب کابینت و قسمت دیگر به بدنه متصل می شود. قسمتی که بر درب کابینت متصل می شود از فنرهایی برخوردار است که توسط پیچ های مخصوص نصب می شود. این فنر قدرت درب کابینت را به هنگام بستن افزایش می دهد. با محکم بستن درب کابینت ممکن است صدای زیادی در محیط ایجاد شود. در این صورت پمپی به عنوان گازور در ساخت آرام بند استفاده می شود. در این صورت کابینت با سرعت آرام تری بسته خواهد شد. در مرحله اول بستن، درب کابینت با وقفه ای مواجه شده و در مرحله دوم درب کابینت به آرامی بسته می شود.

خصوصیات لولا آرام بند چیست؟

از مهم ترین ویژگی های این محصول که در بالا به آن اشاره شد، آرام بستن درب کابینت بدون ایجاد صدای اضافی است. همچنین جنس استفاده شده در ساخت آن کیفیت و دوام آن را بالا برده است. از دیگر ویژگی های این کالا به نصب آسان آن اشاره می شود. نصب و نگهداری آن روی کابینت آسان بوده و مدت عمر آن طولانی است. عملیات رگلاژ آسان از طریق پیج های موجود روی لولا از دیگر خصوصیات این محصول محسوب می شود. وجود این ویژگی ها بسیاری از افراد را به خرید آن ترغیب می کند.

انواع لولا آرام بند

خصوصیات لولا آرام بند چیست؟ همانطور که گفته شد این محصول در انواع مختلفی به بازار عرضه گشته است. هر کدام از این لولاها ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. برای مثال از میان انواع این محصول لولا آرام بند استیل، خلاص، زاویه دار، توکار کلیپس دار، معمولی و زاویه دار معروف ترین آن ها هستند. آرام بند استیل گزینه ای مناسب جهت استفاده در محیط های مرطوب است؛ برای مثال کابینت زیر سینک ظرفشویی از جمله محیط های مرطوب محسوب می شود. بنابراین مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی از جمله ویژگی های این محصول شمرده می شود. آرام بندهای خلاص برای کابینت های بدون دستگیره مورد استفاده واقع می شود. نمونه زاویه دار در کنج های ۹۰ درجه بین دو درب قابل نصب است. لولا آرام بند توکار کلیپس دار از با کیفیت ترین انواع لولا شناخته شده است. همچنین آرام بندهای معمولی از ورق هایی با ضخامت مناسب که از دوام بالایی برخوردار هستند، تشکیل شده است. لولاهای سارو نیز از بستن درب کابینت به طور ناگهانی جلوگیری می کنند.

انواع برند این محصول

امروزه برند های مختلفی اقدام به تولید این کالا کرده اند. برند روبرتو، اکسسوری و اوتلاو از انواع برندهای تولید کننده لولا آرام بند هستند. از معروف ترین برندها در زمینه ساخت این محصول، برند فانتونی است. هر کدام از این برند ها از ویژگی های متفاوتی برخوردار بوده و مشتریان مخصوص به خود را دارد. هر چند برند فانتونی از قیمت بالایی برخوردار است اما کیفیت آن را نباید نادیده گرفت. در برابر قیمتی که می پردازید کیفیت بسیار بالایی را تحویل خواهید گرفت.

خرید آنلاین لولا آرام بند چیست؟

یکی از انواع روش های خرید این کالا، خرید اینترنتی است. خرید این کالا از طریق اینترنت مزایایی را برای شما به همراه داشت. انواع برند ها با مشخصات آن ها از طریق اینترنت قابل مشاهده است. همچنین بسیاری از فروشگاه های اینترنتی تخفیف های فصلی و انواع حراج را در برای مشتری در نظر می گیرند. یکی از سایت های فعال در زمینه معرفی انواع لولا، خوگرپلاس است. شما می توانید با مراجعه به این سایت و جستجوی محصول مورد نظر از ویژگی های مربوط به آن مطلع شوید. همچنین علاوه بر شناخت خصوصیات آرام بند با تصاویر آن نیز آشنا خواهید شد.

خرید این محصول به صورت اقساطی

با توجه به شرایط اقتصادی موجود بسیاری از فروشندگان امکان خرید اقساطی را برای مشتریان خود به وجود آورده اند. خرید اقساطی به افراد فعال در این صنف این امکان را می دهد که کالای مورد نظر خود را خریداری می کنند. خرید اقساطی امکان تهیه این کالا به صورت عمده را برای مشتریان فراهم می کند. در این روش امکان خرید لولا آرام بند در انواع مختلف و به مقدار زیاد وجود دارد. در پاسخ به سوال لولا آرام بند چیست می توان گفت این لولا علاوه بر دوام و استحکام از کارایی بسیار بالایی برخوردار است. یکی از بهتری برند های تولید کننده این محصول فانتونی بوده و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. همچنین روش های خرید این محصول از طریق اینترنت و خرید اقساطی برای شما شرح داده شد. امیدواریم مطالعه این مقاله در شناخت لولا آرام بند به شما کمک کرده باشد. اگر لولا آرام‌ بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد