انواع ام دی اف هایگلاس مات

0

انواع ام دی اف هایگلاس مات

به گزارش دکوکده : انواع ام دی اف هایگلاس مات یکی از فرآورده های چوبی است که برای تهیه آن از فیبرهای فشرده استفاده می شود و برای ایجاد زیبایی و تنوع این فرآورده های چوبی از انواع روکش استفاده می شود. در واقع روکش های بسیار متنوع با ویژگی های منحصر به فرد به بازار عرضه می شود.

هایگلاس یکی از انواع روکش های موجود در بازار است که علاوه بر زیبایی باعث افزایش مقاومت ام دی اف می شود.

تنوع رنگ در انواع ام دی اف هایگلاس مات

ام دی اف هایگلاس در واقع همان ام دی اف با روکش ملامینه است که با گلاس یا همان پلاستیک براق شیشه پوشانده شده اما این پلاستیک مقاوم همیشه براق نیست و انواع مات آن هم در بازار موجود است، از ام دی اف های هایگلاس مات برای ساخت کابینت، مبلمان، درب حمام و سطح میز استفاده می کنند.

انواع ام دی اف هایگلاس مات به بازار عرضه می شود که یکی از پرطرفدار ترین آن رنگ طوسی است. رنگ های سفید و مشکی نیز از رنگ های جذاب این ام دی اف است.

البته لازم به ذکر است که رنگ این ام دی اف ها کاملاً مات نیست ولی به اندازه ام دی اف های هایگلاس موجود نیز براق نبوده در رنگ های تیره آن مات بودن بیشتر نمایان می شود. بیشتر رنگ ها در انواع هایگلاس مات تیره و پررنگ هستند. تنوع رنگ در هایگلاس مات زیاد است و طرفداران زیادی دارد.

طرح در انواع هایگلاس مات چگونه است؟

شاید تا به حال اسم هایگلاس مات به گوش شما نخورده باشد اما باید بگویم علاوه بر تنوع رنگ زیاد، هایگلاس ها با طرح های مختلف وارد بازار می شوند، یکی از طرح های پر طرفدار در ام دی اف هایگلاس مات، طرح چوب آن است که بیشتر برای ساخت کابینت از آن استفاده می شود. این مدل از هایگلاس مات دارای جذابیت بالا بوده، و طرح چوب های هایگلاس در رنگ های مختلف وارد بازار می شود.

یکی از ام دی اف هایگلاس که به ام دی اف هایگلاس اکلیلی معروف است که معمولاً دارای زمینه مات و طوسی به بازار عرضه می شوند. ام دی اف هایگلاس با رنگ اکلیلی که دارای زمینه تیره است با دانه های ریز سفید رنگ تزیین شده است و جلوه خاصی را می دهد.

این محصول با رنگ مشکی گلدار یکی دیگر از انواع ام دی اف هایگلاس مات بوده که در سبک های مدرن و اسپرت از آن استفاده می شود. این طرح زمینه مشکی دارد و با گل های سفید طراحی شده است که به جذب نور محیط می شود.

ام دی اف هایگلاس با رنگ مشکی بارانی نیز از طرح های پر طرفدار بوده که سبب جذب نور بیشتر در محیط می شود

مقایسه انواع ام دی اف هایگلاس مات از نظر کیفیت

همانطور که می دانید هایگلاس نوعی از روکش ام دی اف است و با کیفیت ها، طرح، رنگ و قیمت متفاوتی وارد بازار می شود. بیشتر هایگلاس های مات از کشور های خارجی به ویژه ترکیه وارد ایران می شود و بیشتر آن ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

انواع هایگلاس مات به دلیل پوشش لایه پلاستیک که به گلاس معروف است دارای کیفیت مناسب است یکی از مزیت های این نوع از روکش جذب نور بالا است همچنین مقاومت زیاد در برابر ضربه گلاس را به یک روکش پرفروش تبدیل نموده است.

در واقع کیفیت این محصول در انواع مختلف با یکدیگر تفاوت زیادی ندارد اما کشور سازنده این روکش های مات باعث ایجاد تفاوت کیفیت در آن می شود و معمولاً کیفیت ام دی اف وارداتی نسبت به نمونه های داخلی بالاتر و دارای قیمت بیشتری است.

منظور از اینکه کیفیت ام دی اف خارجی بالاتر است هرگز این نیست که کالا ایرانی دارای کیفیت نیستند با توجه به قیمت کالا ایرانی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

ویژگی انواع ام دی اف هایگلاس

این محصول یکی از انواع روکش های ملامینه هستند که علاوه بر زیبایی باعث دوام و استقامت بیشتر این فرآورده های چوبی می شوند. این محصول بیشتر به صورت براق وارد بازار می شوند اما انواع هایگلاس های مات نیز در بازار وجود دارد که از ویژگی های زیادی برخوردار هستند. این ویژگی ها باعث شده این روکش ها طرفداران زیادی در صنعت چوب داشته باشند.

از ویژگی های آن می توان به قیمت ارزان و کیفیت و تنوع رنگ آن اشاره کرد و همین امر سبب می شود این محصول جایگاه مناسبی در بازار رقابتی پیدا کند.

اگر ام دی اف خام انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد