ام دی اف مات یا براق

0

ام دی اف مات یا براق

به گزارش دکوکده : ام دی اف ها در انواع مختلفی به صورت مات یا براق به بازار عرضه می شوند. هر کدام از ام دی اف ها دارای مزایا و معایبی هستند که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خودش را دارد. شما می توانید ام دی اف مات یا براق را در انواع مختلف با توجه به نیاز خود آنها تهیه کنید

ویژگی های ام دی اف مات یا براق 

اگر قصد خرید ام دی اف را دارید برای یک خرید خوب باید با مدل و ویژگی های آن آشنا شوید ام دی اف ها در دو گروه براق و مات قرار هستند. ام دی اف مات یا براق هر کدام دارای ویژگی های مختص به خود هستند که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

ام دی اف مات

این نوع از ام دی اف که امروزه در بازار مشتریان زیادی دارد، بیشتر در صنعت کابینت سازی به کار گرفته می شود و حالت دراماتیک به آشپزخانه شما می بخشد، ام دی اف های مات نیز دارای انواع گوناگون هستند یکی از کاربردی ترین آنها ام دی اف مات ضد لک است که قیمت زیادی دارد.

ام دی اف براق 

ام دی اف های براق معمولاً با روکش های رنگ روشن به بازار عرضه می شود و نمایی ویژه به لوازم منزل شما می دهند. این ام دی اف ها نور را منعکس می کنند و باعث روشنایی بیشتر منزل شما می شوند. یکی دیگر از ویژگی های ام دی اف براق رفع سریع لک های ایجاد شده روی آن است.

کاربرد این محصولات

ام دی اف دارای رنگ بندی  مناسب و مقاومت بالا بوده، امروزه بیشتر لوازم چوبی خانگی از ام دی اف تشکیل شده است. ام دی اف براق یا مات برای ساخت کابینت آشپزخانه بیشتر مورد استفاده هستند و هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خودشان هستند. برای آشپزخانه های با سبک کلاسیک، بهتر است از ام دی اف مات استفاده شود و برای آشپزخانه های مدرن استفاده از کابینت های براق کاربردی تر است.

یکی از پر فروش ترین سرویس خواب ها، سرویس خواب با ام دی اف براق بوده که به مدرن بودن سبک منزل شما کمک زیادی می کند. سرویس خواب با ام دی اف براق برای اتاق کودکان بسیار مناسب و جذاب است.

اما بیشترین کاربرد ام دی اف مات یا براق در ساخت کابیت و همچنین میز تلویزیون است که انتخاب هر کدام از آنها می تواند تعیین کننده سبک منزل شما باشد. برای ساخت کمد و کتابخانه اغلب از ام دی اف مات استفاده می شود.

تفاوت قیمت ام دی اف مات و براق

ام دی اف ها با توجه به کیفیت، کشور سازنده، نوع ساخت و روکش با قیمت های مختلفی وارد بازار می شوند، زمان خرید ام دی اف باید توجه کنید که به چه نوع ام دی اف نیاز دارید. اگر منزل شما نورگیر خوبی ندارد و متراژ پایین آن کم است می توانید از ام دی اف براق که مبلغ بالاتری نسبت به دیگر انواع ام دی اف دارد، استفاده کنید.

ام دی اف های مات که در آشپزخانه های کلاسیک از آن استفاده می شود، به نسبت ام دی اف براق ارزان تر است و در عین حال از کیفیت خوبی برخوردار است و اثر لک به ندرت روی آن به جا می ماند، همین موضوع باعث می شود برای تمیز کردن آن کمتر از آب و مواد شوینده استفاده کنید. قیمت ام دی اف مات یا براق با توجه به کیفیت آنها متغیر است.

نحوه خرید ام دی اف براق و مات

اگر زمان زیاد برای رفتن به بازار ندارید ما به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت های فروش اینترنتی به راحتی می توانید انواع ام دی اف ها را مشاهده کنید و با کاربرد آنها آشنا شوید. سپس محصول مورد نظر خود را با فشردن یک دکمه سفارش دهید. در برخی مواقع می بایست قبل از تحویل نصف مبلغ را پرداخت و سپس مابقی مبلغ را به هنگام تحویل بپردازید ولی در بیشتر مواقع مبلغ کلی را به هنگام تحویل کالا از شما دریافت می کنند.

اگر به سایت های اینترنتی اعتمادی ندارید و علاقمند به خرید حضوری هستند با مراجعه به مرکز خرید چوب ام دی اف می توانید ام دی اف مورد علاقه خود را خریداری کنید و هزینه آن را به صورت نقدی به فروشنده پرداخت کنید. همچنین می توانید از جنس و کیفیت کالا مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

اگر ام دی اف خام انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد