ام دی اف تهران

0

ام دی اف تهران

ام دی اف تهران از جمله ام دی اف هایی است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود علاقه مند کند. در ام دی اف تهران می توانید ویژگی های بارز یک ام دی اف با کیفیت را مشاهده کنید.

در واقع در این نوع از ام دی اف می توان گفت که سطوح صاف و بدون هیچ گره ای قابل مشاهده است که به این ام دی اف امکان می دهد تا در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در واقع ام دی اف تهران را می توان برای تولید لوازم چوبی مورد نیاز داخلی استفاده کرد.

این ام دی اف می تواند نیازهای هر قشری از افراد جامعه را برطرف کند. همچنین هزینه هایی که برای این نوع ام دی اف در نظر گرفته می شود می تواند با توجه به ابعاد و اندازه های مورد نیاز متفاوت باشد. در کل این ام دی اف ها با توجه به مراحل تولیدی که دارند دارای قیمت های پایینی هستند که هر فردی می تواند به راحتی آنها را تهیه کند.

ام دی اف تهران

ام دی اف تهران را می توان نمونه ای از فرآورده های چوبی دانست که طی فرآیندها و مراحل متفاوتی به مرحله تولید می رسد. در واقع این ام دی اف به صورت خشک تولید می شود. به این صورت که در ساخت آن از خاک اره و الیاف های چوبی در حد بسیار ریزی استفاده می شود

خاک اره ها باید در یک سطح و اندازه باشند تا هیچ گونه برجستگی در سطوح آنها دیده نشود. از طریق چسب های مخصوص رزین می تواند به ایجاد این پانل های چوبی کمک کند. در واقع بدون این چسب ها امکان قرارگیری این پوشال ها در کنار یکدیگر وجود ندارد.

بعد از چسب کاری باید قطعات ایجاد شده تحت فشار و گرمای زیادی قرار گیرد تا از این طریق رطوبت موجود در آن خشک شود. همچنین با پرس می توان از ایجاد سطوح غیر هموار در این ام دی اف جلوگیری کرد.

در مرحله آخر ساخت این پانل ها از روکش های مصنوعی استفاده می شود. این روکش ها می توانند بنا به خواست مشتری بر روی ام دی اف خام پرس شوند. در این صورت امکان جدا شدن آنها از سطح ام دی اف تهران وجود ندارد.

مزایای استفاده از ام دی اف تهران

با توجه به اینکه تولید ام دی اف در حد گسترده ای صورت گرفته است می توان گفت که این پانل چوبی دارای کاربرد های متنوعی است که استفاده از آن در هر مکانی به راحتی می تواند صورت گیرد. در واقع مزیت هایی که ام دی اف تهران دارد را می توان به صورت زیر بیان کرد.

  • دارای تنوع در طرح و رنگ بندی
  • دارای قیمت ارزان
  • خاصیت ضد رطوبت
  • خاصیت ضد اشتعال
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار

انواع ام دی اف

ام دی اف تهران به دلیل تنوع در طرح ها و رنگ هایی که دارد شناخته می شود. در واقع این ام دی اف توانسته با طرح های بی نظیری که دارد نگاه مخاطبان را به سمت خود جذب کند. استفاده از روکش هایی با طرح چوب و یا سطوح صاف و ساده با رنگ بندی های منحصر به فرد در این محصول بسیار به چشم می آید.

به همین دلیل انواع ام دی اف از این طریق به وجود آمده است که با ویژگی ها و کاربرد های مختلفی در بازار وجود دارند و می توانید به راحتی سفارشات مورد نظر خود را به مکان های تولیدی محصولات چوبی بدهید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید ام دی اف مورد نظر خود را دریافت کنید.

در زیر به نمونه ای از این ام دی اف ها اشار می کنیم.

  • ام دی اف مقاوم در برابر حرارت
  • ام دی اف ضد رطوبت
  • ام دی اف هایگلاس
  • ام دی اف با چگالی های متفاوت
  • ام دی اف هایی با روکش های تزئینی
  • ام دی اف های خام
  • ام دی اف پلی اورتان و غیره

در واقع تنوع در انواع ام دی اف تهران به قدری زیاد است که نمی توان در این مقاله آنها را جای داد. به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ام دی اف ها می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا مشاوران موجود در این سایت بتوانند به صورت رایگان اطلاعات مورد نیاز را برای شما شرح دهند.

چسب های مورد استفاده در این محصول چیست؟

همانطور که می دانیم چسب یکی از مهمترین اجزایی است که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع بدون این ماده امکان ایجاد ام دی اف تهران وجود ندارد. چسب مورد استفاده در ام دی اف از رزین های اوره فرمالدئید ساخته می شود.

این چسب ها با رزین های UF ، توانستند با هزینه ای مقرون به صرفه ، پایداری و مقاومت بالایی را در پانل های چوبی ام دی اف تهران به وجود بیاورند. با این وجود مقاومت در برابر رطوبت نسبت به مقاوم بودن آنها کمتر است. فرمالدئید در مقادیر غیر استاندارد نیز می تواند به بروز مشکلات تنفسی و سوزش چشم ها بیانجامد.

بنابراین تولید کنندگان صنعت چوب برای مصارف مختلف از مقادیر مشخص شده ای از این ماده در ساخت این محصول استفاده می کنند. امروزه با توجه به گسترش علم و فناوری در زمینه تولیدات چوبی ساخت پانل های ام دی اف بدون ماده فرمالدئید نیز ایجاد شده است که می تواند برای افرادی که به این ماده حساسیت دارند دارای مزیت های بسیاری باشد.

رزین های UF با استفاده از ملامین و رزین های فنل فرمالدئید در واقع چسب هایی هستند که برای بالا بردن مقاومت آن در برابر آب مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین از چسب های دیگری مانند متیل دی ایزوسیانات برای ساخت این محصول با قابلیت ضد آب بودن استفاده می شود.

ام دی اف های ضد آب می توانند در بسیاری از مکان ها مانند کابینت آشپزخانه، میز، پایه تخت، کابینت های حمام و بسیاری از مکان هایی که در معرض رطوبت قرار دارند دارای کاربرد باشند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد