ام دی اف تایلندی

0

ام دی اف تایلندی

ام دی اف تایلندی یکی از انواع بسیار محبوب ام دی اف است. ام دی اف از لایه های مقاوم چوب ساخته می شود. روند تولید ام دی اف همیشه با فشرده سازی همراه بوده و در نتیجه دوام بسیاری را به آن می بخشد. این محصول یکی از انواع ام دی اف موجود در بازار است که راجع به آن اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهیم.

ام دی اف تایلندی چه نوع ام دی افی است؟

همانطور که از نام آن مشخص است، این نوع ام دی اف ساخت کشور تایلند است. شرکت T-MDF از سال ۱۹۹۹ شروع به تولید انواع مختلف ام دی اف کرده است. این شرکت از انواع چوب ها و تجهیزات بسیار با کیفیت و نوین به جهت تولید ام دی اف استفاده می کند.

این محصول در انواع طرح ها و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. این شرکت تایلندی در تولید ام دی اف های تیره و روشن از متریال متفاوتی استفاده می کند. همچنین تمام تجهیزات این شرکت آلمانی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

به همین دلیل است که این نوع MDF دارای محبوبیت بسیاری در بین فروشندگان و خریداران است. افرادی که ام دی اف تایلندی خریداری می کنند، هیچ گونه نگرانی از بابت جنس و دوام این نوع ام دی اف ندارند.

مزایای ام دی اف تایلندی چیست؟

همانطور که گفتیم این محصول توسط یک شرکت بسیار قدیمی تایلندی تولید می شود. بنابراین سابقه تولید این نوع ام دی اف باعث شده است که از مزایای بسیاری برخوردار باشد. از جمله مزیت های آن شامل موارد زیر است:

۱- هزینه این محصول بسیار مقرون به صرفه است. این نوع ام دی اف در برابر کیفیت بسیار بالا از هزینه مناسبی نیز برخوردار است.

۲- دارای تنوع بسیار زیادی است. این محصول در انواع طرح ها و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.

۳- مواد شیمیایی خاصی که در تولید آن استفاده می شود، آن را در برابر برخی حشرات موذی مقاوم کرده است.

۴- این محصول دوام بالایی دارد. ماشین های فشرده سازی این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در نتیجه دوام این نوع ام دی اف را افزایش داده است.

۵- این محصول دارای طرح های مشابه چوب است. بنابراین بهترین جایگزین برای چوب های گران قیمت است.

۶- این نوع MDF دارای سطح بسیار صافی است که فرآیند برش زدن را بسیار آسان می کند. بنابراین این نوع ام دی اف در تمام طرح های مورد پسند خریداران تولید می شود.

کابینت های مقاوم با این محصول

چیزی که در تولید این نوع MDF حائز اهمیت است، جنس و نحوه تولید آن است. شرکت T-MDF از چوب های با کیفیت و چگالی مناسب در فرآیند تولید استفاده می کند. بنابراین جنس این محصول از یکی از مرغوب ترین جنس های موجود در بازار است.

علاوه بر این تجهیزات مورد استفاده در این شرکت، مدرن و با کیفیت بالا است. این شرکت تایلندی از تجهیزات آلمانی به جهت تولید ام دی اف استفاده می کند. به همین دلیل فرآیند فشرده سازی توسط این تجهیزات به خوبی و به صورت کاملا مقاوم انجام می شود.

بنابراین دوام و ماندگاری این نوع MDF بسیار بالا است. به همین دلیل است که استفاده از این نوع ام دی اف در ساخت کابینت بسیار مورد محبوبیت قرار گرفته است. چرا که کابینت های ساخته شده از این محصول از دوام بسیار بالایی برخوردارند.

خریدی کاملا مقرون به صرفه با ام دی اف تایلندی

همیشه خرید ام دی اف های خارجی هزینه های زیادی را شامل می شود. اما خرید ام دی اف تایلندی در مقایسه با سایر ام دی اف های وارداتی بسیار به صرفه تر است. چرا که شرکت T-MDF سعی کرده است تا هزینه های تولید را کاهش دهد.

به عنوان مثال این شرکت از چوب ها و موادی استفاده می کند که بقایای آن ها به راحتی در طبیعت بازیافت می شود. در نتیجه این شرکت نیازی به صرف هزینه های اضافی به جهت بازیافت ندارد. بنابراین هزینه ی تمام شده برای تولید این محصول بسیار کمتر است.

علاوه بر این شما در برابر هزینه ای که می پردازید، این محصول بسیار با کیفیتی را خریداری می‌کنید. به همین دلیل است که خرید این نوع MDF بسیار مقرون به صرفه است.

مبلمانی به زیبایی چوب با این محصول

همانطور که گفتیم این محصول در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود. از جمله رایج ترین طرح هایی که این شرکت تولید می کند، عرضه این نوع ام دی اف با طرح چوب است. توانایی تولید این شرکت تایلندی در تولید ام دی اف های با طرح چوب بسیار بالاست.

ام دی اف های طرح چوب این شرکت به قدری مشابه چوب هستند که تمایز آن ها با چوب کمی سخت است. به همین دلیل است که ام دی اف تایلندی می تواند بهترین جایگزین برای چوب باشد. مبلمان چوبی شامل هزینه های بسیار بالاتری هستند.

در حالی که ام دی اف بسیار ارزان بوده و به زیبایی چوب است. قدمت این شرکت تایلندی در تولید ام دی اف، میزان اطمینان خریداران را بالا برده است. شما با یک جستجو ساده متوجه خواهید شد که میزان رضایت خریداران از این نوع ام دی اف به چه میزان است.

به جرات می توان گفت کمتر کسی از خرید این محصول ناراضی بوده است. به همین دلیل است که این شرکت از سال ۱۹۹۹ تا به امروز انواع این ام دی اف ها با کیفیت را تولید و به بازار عرضه کرده است.

ورق ام دی اف از جمله محصولاتی که به تفصیل در سایت خوگرپلاس به آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ورق های ام دی اف به این سایت مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد