تابلو دیواری دستی

0

تابلو دیواری دستی

بسیاری از افراد علاقه دارند در دیوار خانه خود تابلو دیواری دستی نصب کنند. این تابلوها زیبایی بی نظیری دارند چرا که آنها با دست ساخته شده اند و حس زندگی و آرامش بیشتری را به خانه شما می بخشند.

تابلو دیواری دستی در انواع گوناگونی وجود دارد که هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند و در خانه هایی با دکوراسیون متفاوت نصب می شود.

بسیاری از خانه هایی که دکوراسیون کلاسیک دارند از تابلوهای دیواری دستی که طرح کلاسیک دارند استفاده می کنند، و برخی دیگر از خانه هایی که مدرن هستند هم از تابلوهای دستی مدرن استفاده می کنند.

برای اینکه با ویژگی های تابلو دیواری دستی آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

تاثیر تابلو دیواری دستی بر دیوار خانه :

تاثیر تابلو در خانه بسیار مثبت و عالی است، چرا که آرامش و حس زندگی بسیاری را به خانه می بخشد. با استفاده کردن از این تابلوها می توانید فضای خانه را از حالت بی روحی درآورید و در واقع باید بدانید این یکی از بهترین مواردی می باشد که فضای خانه را از حالت بی روحی در می آورد.

تابلوهایی که دستی هستند اصولا نقاشی، خوشنویسی، فرش و … هستند و هر یک از آنها تاثیر بسیاری در زیبایی خانه دارند.

تابلو فرش که به صورت دستی بافته می شود بیشتر برای خانه های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد، وی تابلوهای نقاشی و … برای خانه های مدرن استفاده بسیاری دارد.

امروزه بیشتر خانه ها مدرن هستند و به همین دلیل تاثیر تابلو دیواری دستی از نوع نقاشی و خوشنویسی تاثیر بسیاری در زیبایی این خانه ها دارد.

البته برای اینکه از این تابلوها استفاده کنید باید مکان دقیق آنها را در خانه مشخص کنید تا هم زیبایی خانه را بیشتر کند و هم زیبایی خود را از دست ندهد. در ادامه در مورد برخی از نکات که در این تابلوها وجود دارد برای شما توضیحاتی را ارائه می دهیم.

نکاتی در مورد نصب  تابلو دیواری دستی :

  1. بهترین مکان نمایش تابلو دیواری دستی :

بهترین مکانی که برای تابلو دیواری دستی مناسب است، دیوار پشتی مبل کاناپه می باشد، زمانی که شما تابلو دستی را بر روی دیوار پشت مبل کاناپه می زنید زیبایی خانه را بسیار بیشتر می کنید.

از آنجایی که این دیوار یکی از بزرگترین دیوارهای خانه می باشد، مرکز توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. شما باید متناسب با دکوراسیون خانه تان یکی از بهترین طرح های تابلو دستی را انتخاب کنید و آن را بر دیوار پشت مبل کاناپه بزنید. به یکی از نکاتی که بسیار باید دقت داشته باشید و به آن اهمیت دهید این است که تابلو نباید بیش از اندازه بزرگ و یا بیش از اندازه کوچک باشد، بلکه باید طول آن کمتر از طول کاناپه باشد.

  1. نقش نورپردازی در جلوه دار شدن تابلو دیواری دستی :

همه ما به خوبی می داینم نورپردازی تاثیر بسیاری در جلوه دارد کردن و زیباتر نمودن تابلوها در خانه تاثیر دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد از نورپردازی بر بالای تابلوهای خود استفاده می کنند.

بنابراین اگر می خواهید تابلوی دستی خود را در مکانی نصب کنید که هیچ نوری وجود ندارد باید بدانید که خانه شما را زیباتر نمی کند و تابلو هم زیبایی خودش را نشان نمی دهد.

شما باید برای نصب تابلو مکانی را انتخاب کنید که تمامی استانداردهای لازم را داشته باشد.

  1. استفاده کردن از بهترین تابلو دیواری در اتاق خواب :

اگر شما به دنبال تابلو دیواری دستی برای اتاق خواب خود هستید باید تابلویی را انتخاب کنید که از آن آرامش بسیاری دریافت می کنید.

چرا که اتاق خواب یکی از بهترین مکان هایی می باشد که در خانه آرامش زیادی به شما می دهد. در واقع باید بدانید مهم نیست تصویری را که انتخاب می کنید چه تصویری باشد بلکه باید بدانید اگر آن تابلو به شما آرامش می دهد انتخاب مناسبی داشته اید و می توانید آن را در اتاق خواب خود نصب کنید. یکی از نکاتی که در نصب این تابلوها بسیار اهمیت دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که تابلوها را نه خیلی بالا و نه خیلی پایین نصب نکنید.

فروشگاه رویا مد در زمینه تابلو دیواری دستی و تابلوهای دیگر فعالیت می کند و شما می توانید هر نوع تابلویی را که برای هر دکوراسیونی می خواهید تهیه کنید.

طرح هایی که در این فروشگاه وجود دارد بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها زیبایی بی نظیری را به خانه شما می بخشند.

اگر تابلوهایی را که خریداری کرده اید سنگین هستند می توانید آنها را با آویزهای تابلو نصب کنید تا هم وزن تابلوها را تحمل کند و هم قاب تابلو زیبایی خود را از دست ندهد، البته باید دقت داشته باشد که محل نصب تابلوها را به درستی مشخص کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد