تابلو دیواری در خانه 

0

تابلو دیواری در خانه 

امروزه افراد بسیاری تابلو دیواری در خانه خود نصب می کنند و این تابلوها خانه آنها را بسیار زیباتر نشان می دهد.

در واقع باید بدانید تابلو یکی از مهمترین وسایل تزئینی می باشد که از گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است و افراد بسیاری این تابلوها را بر روی دیوار خانه نصب می کردند. البته نوع تابلوها بسیار تفاوت پیدا کرده است.

تابلو دیواری در خانه

برخی از تابلوهای دیواری مدرن و برخی دیگر کلاسیک هستند، که افراد بر اساس دکوراسیونی که در خانه خود دارند یکی از آنها را انتخاب می کنند.

در نصب تابلو به برخی از نکات بسیار باید توجه داشته باشید که در ادامه برخی از این نکات را بیان می کنیم تا آشنایی شما در این مورد بیشتر شود.

نکاتی در مورد نصب تابلو دیواری در خانه :

همانطوری که بیان کردیم در مورد نصب تابلو دیواری در خانه باید به برخی از نکات توجه بسیاری داشته باشید، در صورتی که این نکات را رعایت نکنید، نه تنها خانه شما زیباتر نمی شود بلکه زیبایی خانه شما را هم زیر سوال می برد. در ادامه برخی از این نکته ها را بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید.

  1. تناسب میان تابلو و اندازه دیوار :

یکی از نکاتی که در نصب تابلو دیواری در خانه بسیار اهمیت دارد و بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند، این است که باید اندازه تابلو شما با دیواری که برای نصب آن انتخاب کرده اید هماهنگی داشته باشد.

برای دیوارهایی که کوچک تر هستند باید تابلوهای کوچکتری را نصب کنید و برای دیوارهایی که بزرگتر هستند باید از تابلوهایی با اندازه بزرگ تر استفاده کنید. بر این اساس هنگام نصب تابلوها به این نکته توجه بسیاری داشته باشید.

  1. تناسب تابلو و سایز مبلمان :

یکی دیگر از نکاتی که بسیار مهم است و باید به آن اهمیت دهید این است که طول قاب عکس شما نباید بیشتر از طول مبلمان باشد.

اگر شما تابلو را در دیوار بالایی مبلمان خود نصب می کنید باید دقت داشته باشید که اندازه تابلو کمتر از طول مبلمان باشد، در این صورت زیبایی تابلو شما بسیار بیشتر می شود و فضای خانه را زیباتر می کند.

بنابراین باید دقت داشته باشید که برای نصب تابلو دیواری طول آن را به گونه ای انتخاب کنید که بیشتر از طول مبلمان نباشد.

  1. نورپردازی مناسب :

اگر شما در قسمت بالایی تابلویی که نصب کرده اید نورپردازی ویژه ای انجام دهید، به تابلو خود شخصیت و اهمیت بسیاری می بخشید.

نورپردازی کردن بر روی تابلو دیواری در خانه تاثیر بسیاری دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد از نورپردازی استفاده می کنند.

اگر تابلوی شما نفیس و ارزشمند باشد بدون شک بای از نورپردازی در بالای آن استفاده کنید، چرا که ارزش و اهمیت آن را بیشتر نشان می دهد.

  1. نصب طاقچه های هنری :

برخی از خانه هایی که دکوراسیون مدرن دارند می توانند در کنار تابلوهایی که بر روی دیوار نصب کرده اند، طاقچه هایی را قرار دهند که زیبایی تابلوها را بسیار بیشتر می کند.

  1. انتخاب رنگ :

یکی دیگر از نکاتی بسیار مهم و ضروری می باشد و در نصب تابلو دیواری در خانه بسیار اهمیت دارد، رنگ تابلو است.

باید بدانید رنگ هایی که درخشان هستند هیجان فضای خانه شما را بسیار بیشتر می کنند و رنگ های خنثی آرامش زیادی به خانه شما می بخشند.

شما می توانید رنگ تابلوی دیواری خود را با رنگ دیوار، پرده، مبلمان، پارچه های استفاده شده روی تخت و … هماهنگ کنید تا زیبایی بی نظیری را به فضای مورد نظر خود ببخشید.

  1. تابلوهای بزرگتر خاص تر هستند :

باید بدانید تابلو دیواری در خانه هرچه بزرگتر باشد کار شما را راحت تر می کند، چرا که شما با نصب آن در خانه فضای زیادی را به آن تابلو اختصاص می دهید و در این صورت زیبایی خانه شما بسیار بیشتر می شود.

بنابراین اگر می خواهید تابلوی بزرگی را انتخاب کنید، باید دقت داشته باشید که آن تابلو زیبایی بی نظیری داشته باشد و همچنین رنگ و سبکی را که انتخاب می کنید با نوع چیدمان و دکوراسیون خانه شما هماهنگی بیشتری داشته باشد.

  1. انتخاب تابلوهای منظره :

تابلو دیواری در خانه اگر تصویر منظره باید زیبایی بی نظیری را در دکوراسیون خانه شما به وجود می آورد. تابلوهایی که نقش منظره دارند علاوه بر اینکه زیبایی خانه را بیشتر می کنند آرامش بیش از حدی ار هم به خانه می بخشند.

فروشگاه رویا مد یک از فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای دیواری فعالیت می کند، بر همین اساس شما می توانید هر نوع و هر سبک تابلویی ار که می خواهید از این فروشگاه تهیه کنید و در خانه خود نصب نمایید. هر یک از این تابلو ویژگی های خاصی دارند و تاثیر بسزایی در زیبایی خانه می گذارند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد