تابلوهای دیواری دست ساز

0

تابلوهای دیواری دست ساز

تابلوهای دیواری دست ساز یکی از تابلوهایی می باشد که امروزه افراد بسیاری از آنها برای تزئین خانه خود استفاده می کنند.

استفاده کردن از تابلوهای دست ساز تاثیر بسیاری در زیبایی خانه دارد چرا که روحی تازه و پرنشاط به خانه می بخشد.

بسیاری از افرادی که تابلوهای دست ساز بر روی دیوارهای خانه خود نصب می کنند روحی سرشار از نشاط و زندگی دارند، چرا که انتخاب کردن این تابلوها بیشتر مخصوص افرادی می باشد که به نشاط بخشیدن به خانه خود اهمیت بسیاری می دهند.

البته برخی نکات در مورد نصب تابلوهای دیواری دست ساز روی دیوار وجود دارد که باید با آنها آشنایی داشته باشید، اگر با این نکات آشنایی داشته باشید بدون شک زیبایی تابلوهای شما چند برابر می شود.

نکاتی در مورد نصب تابلوهای دیواری دست ساز برای اینکه نمای خوبی داشته باشند :

همانطوری که بیان کردیم برای اینکه تابلوهای دیواری دست ساز نمای بسیار زیبا و خوبی داشته باشند باید به برخی از نکات توجه ویژه یا داشته باشید . این نکات عبارت اند از :

  1. فاصله دیوار و تابلو :

به فاصله ای که بین تابلوها و دیوار وجود دارد باید اهمیت بسیاری دهید، در واقع نصب تابلوهای شما نباید این گونه باشد که یک دیوار سراسر از تابلو باشد و دیوار دیگری هیچ تابلویی نداشته باشد.

البته یکی از نکاتی که در مورد نصب تابلوهای دیواری دست ساز اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که هرگز سراسر دیوار خانه خود را از این تابلوها پر نکنید اگر یک تابلو در اندازه بزرگ داشته باشید تاثیر بسیاری زیادتری نسبت به اینکه چندین تابلوی کوچک داشته باشید دارد.

۲٫استفاده کردن تعداد مناسب تابلو :

استفاده کردن از تابلو در تمامی دیوارهای خانه ایرادی ندارد ولی باید دقت داشته باشید که دیوارها زیاد شلوغ نشوند، در این صورت تابلوها زیبایی خود را از دست می دهند و همچنین دیوار شما دیگر روح و انرژی به خانه شما نمی بخشد.

بنابراین باید بدانید که تابلوهای زیاد در خانه هیچ ایرادی ندارد ولی بیش از حد نباید خانه را شلوغ کنید.

  1. قاب های یک شکل تابلو :

از آنجایی که تابلوهای دیواری دست ساز زیبایی بسیاری دارند و خودشان به تنهایی تاثیر بسیاری در تزئینات خانه می گذارند، باید در شکل قاب آنها هم دقت بسیاری داشته باشید.

اگر می خواهید تابلوهای بسیاری را در کنار یکدیگر قرار دهید باید دقت داشته باشید که بهتر است قاب آنها هم یک شکل باشد، اگر قاب یکی از آنها چوبی و دیگری فلزی باشد نه تنها زیبایی خاصی ندارد بلکه زیبایی تصویر تابلو را هم از بین می برد.

  1. انتخاب دیوار مناسب :

یکی دیگر از نکاتی که در مورد تابلوهای دیواری دست ساز بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که برای دیوارهای کوچک تابلوهای کوچک انتخاب کنید و برای دیوارهای بزرگ تابلوهای بزرگ استفاده کنید.

بسیاری از افراد اشتباه می کنند و در دیوارهای کوچک خانه خود تابلوهای بزرگی نصب می کنند، و یا اینکه در دیوارهای بزرگ خانه خود تابلوهای کوچکی نصب می کنند، این یک اشتباه بزرگ است که باید بسیار به آن دقت داشته باشید.

  1. دست ساز بودن آنها تاثیر بسیاری دارد :

تابلوهای دیواری دست ساز زیبایی بسیاری را به خانه شما می بخشند، چرا که شخص خاصی آنها را با دست برای شما ترسیم کرده است.

زمانی که می خواهید این تابلوها را نصب کنید باید از فردی کمک بگیرید تا تراز بودن آنها را برای شما مشخص کند. از آنجایی که این تابلوها زیبایی بی نظیری دارند فضای خانه را بسیار زیباتر نشان می دهند.

بنابراین توصیه می کنیم حتما یکی از آنها را برای خانه های خود تهیه کنید. برخی از افرادی که خانه های کلاسیک دارند می توانند تابلو فرش های بی نظیری را برای خانه خود انتخاب کنند و برخی دیگر از افراد که خانه های مدرن دارند می توانند از تابلوهای نقاشی شده با رنگ و … استفاده کنند.

  1. مکان دقیق نصب تابلو :

یکی دیگر از نکاتی که در نصب تابلوهای دیواری دست ساز اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، قبل از نصب مکان دقیق آنها را مشخص کنید تا مجبور نشوید هربار جای آنها را تغییر دهید.

از آنجایی که برای نصب آنها مجبور هستید از میخ استفاده کنید، بهتر است که پیش از زدن تابلو مکان دقیق آنها را مشخص نمایید.

فروشگاه رویا مد تابلوهای دیواری دست ساز بسیاری دارد که هر یک از آنها زیبایی و جلوه بی نظیری دارند. شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید برای خانه خود استفاده کنید.

تنوع تابلو در این فروشگاه به قدری زیاد است که شما بدون شک بعد از بازدید از این فروشگاه چندین تابلو را برای خانه خود خریداری می کنید. تابلوهای دست ساز زیبایی بی نظیری دارند و به همین دلیل بسیاری از افراد در خانه های خود از یان تابلوها استفاده می کنند. برای انتخاب این تابلوها بهتر است از فروشگاه رویا مد بازدید بفرمایید تا بهترین تابلوی دست ساز را برای خود انتخاب کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد