تابلوهای خاص دیواری

0

تابلوهای خاص دیواری

انتخاب کردن تابلوهای خاص دیواری به نوع دکوراسیون خانه شما بستگی دارد. برخی از تابلوهای دیواری با سبک خانه هایی که کلاسیک هستند سازگاری ندارند ولی با خانه هایی که مدرن هستند سازگاری بسیاری دارند.

تابلوهای خاص دیواری

به همین دلیل پیش از اینکه تابلوهای خاص دیواری خود را انتخاب کنید باید در ابتدا بدانید طرفدار کدام سبک می باشید. در ادامه برخی از سبک هایی که بسیاری از افراد انتخاب می کنند را نام می بریم تا شما بهتر بتوانید تابلوی خاص و منحصر بفرد خانه خود را انتخاب کنید.

ویژگی های تابلوهای خاص دیواری :

همانطوری که بیان کردیم تابلوهای خاص دیواری بر هر خانه و سبکی ویژگی های متفاوتی دارد که در ادامه برخی از سبک های خاص و تابلوهای ویژه آنها را معرفی می کنیم.

  1. تابلوهای کلاسیک :

اگر شما مبلمان و دکوراسیون خانه تان را کلاسیک انتخاب کرده اید، بنابراین بهتر است به دنبال تابلوهای خاص دیواری که از نوع کلاسیک هستند باشید.

تابلوهایی که در خانه های کلاسیک روی دیوار شما هستند بید از سبک کلاسیک پیروی کنند. در واقع باید بدانید این تابلوهای زیبایی بیش از حدی دارند و به همین دلیل بسیاری از کسانی که طرفدار سبک های کلاسیک هستند از این سبک ها در خانه خود استفاده می کنند.

به عنوان مثال، اگر مبلمان خانه شما به رنگ قهوه ای می باشد، بهتر است به دنبال تابلوهایی باشید که موضوع تصویرشان طبیعت هایی باشد که جان دار و بی جان هستند، در اصل این تابلوها از نوع کلاسیک رئال می باشند.

همچنین باید بدانید تابلوهای خاص دیواری برای خانه های کلاسیک باید قابی به رنگ قهوه ای تیره داشته باشند که روی آن هم کنده کاری های زیبایی صورت گرفته باشد. اگر قاب ها در خانه های کلاسیک پهن تر باشند، پذیرایی حالن رسمی تری به خود می گیرد.

دقت داشته باشید که اگر چوب مبلمان شما به رنگ طلایی است، باید قاب هایی را انتخاب کنید که از این سبک پیروی کند، یکی دیگر از نکاتی که قاب های شما را بسیار زیباتر نشان می دهد، کاغذ دیواری های خاص و زیبا می باشد.

  1. تابلوهای مدرن :

افراد بسیاری هستند که به تابلوهای خاص دیواری از نوع مدرن علاقه دارند، این دسته از افراد باید بدانند که خانه آنها هم باید مدرن باشد تا تابلوهای آنها زیبایی و خاص بودن خود را بیشتر نشان دهد. کسانی که طرفدارا تابلوهای مدرن هستند انتخاب آسان تری خواهند داشت، چرا که امروزه افراد بسیاری به تابلوهای خاص دیواری از نوع مدرن علاقه دارند و این نوع تابلوها را برای خانه های خود تهیه می کنند.

البته دقت داشته باشید که هر نوع و سبک تابلویی را نمی توانید برای خانه خود انتخاب کنید، بلکه باید به نوع چیدمان و دکوراسیون خانه مدرن خود هم توجه داشته باشید.

اگر مبلمان خانه شما دارای چوبهای مشکی و کم عرض است باید تابلوهایی را در خانه خود به کار ببرید که بدون قاب هستند. البته باید بدانید تابلوهای مدرنی که قاب های فلزی هم دارند برای خانه های مدرن انتخاب بسیار مناسبی می باشند.

تابلوهای خاص دیواری برای خانه هایی که مدرن هستند باید بدون قاب چوبی باشند، چرا که قاب های چوبی برای خانه های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. نقاشی هایی که برای خانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد ترکیب رنگ های بسیار زیبا و خاص است و به همین دلیل به آنها سبک مدرن می گویند.

  1. تابلوهایی با تزئینات اضافه :

برخی از افراد هستند که می خواهند علاوه بر تابلوهای خاص دیواری از تزئینات دیواری دیگری هم بر روی دیوار استفاده کنند. این تزئینات شامل آینه، دیوارکوب و … می باشد.

به یکی از نکاتی که هنگام نصب این تزئینات در کنار تابلوها باید دقت داشته باشید این است که قاب تزئینات باید با تابلوی انتخابی شما هم رنگ باشد و همچنین دکوراسیون خانه شما با این تابلوها و تزئینات هماهنگی لازم را داشته باشد.

  1. همه رنگ ها در یک تابلو :

یکی از تابلوهای خاص دیواری تابلوهایی می باشد که همه رنگ ها در یک تابلو قرار گیرد. این تابلوها بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند و در خانه های مدرن و کلاسیک می توانید از آنها استفاده کنید.

در واقع برای استفاده کردن از این تابلوها فرقی نمی کند که خانه شما کلاسیک باشد و یا مدرن، مهم این است با رنگ های دکوراسیون خانه شما هماهنگی لازم را داشته باشد.

تنها نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که بر اساس رنگ دیوار، نوع مبلمان، رنگ مبلمان و … رنگ این نوع از تابلوها را انتخاب کنید.

شما اگر هر یک از این تابلوها را برای خانه های خود بخواهید تا بر روی دیوار خانه خود نصب کنید، می توانید آنها را از فروشگاه رویا مد تهیه کنید. این فروشگاه تمامی این تابلوها را در رنگ های مختلف دارا می باشد و آنها را با بهترین قیمت به فروش می رساند.

می توانید از تابلوهای زیبا و جذاب وب سایت رویامد دیدن کنید و از قیمت آنها نیز آگاه شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد