سرویس خواب عروس

0

سرویس خواب عروس

سرویس خواب عروس، همان سرویس خواب دونفره می باشد که ممکن است کمی در طرح و رنگ متفاوت باشد. البته رنگ در سرویس خواب عروس بستگی به جنسی دارد که انتخاب می شود. سرویس خواب عروس به طور سنتی  و استاندارد دارای قطعاتی مانند پنل پشت تخت و تخت، میز پاتختی و میز آرایش می باشد. این موارد حداقل قطعاتی است که همراه یک ست سرویس خواب عروس می تواند عرضه شود.

امروزه در کنار سرویس خواب عروس می توان قطعات دیگر را نیز یافت که از آن جمله می توان به چهار پایه های تزیینی که تحت عنوان پاف نامیده میشوند؛ انواع چراغ خواب های متنوع که رایج ترین و مرسوم ترین آنها آباژور ها می باشند، کمد کشویی که همان دراور است، گنجه، آینه و کنسول و ….  اشاره کرد. البته این به آن معنا  نمی باشد که به بهانه ی خرید سرویس خواب عروس همه ی این قطعات  و لوازم جانبی را بخرید. اینها لوازمی است که می تواند در کنار سرویس خواب عروس باشد که نبودشان هم مشکلی را بوجود نمی آورد.

در تهیه سرویس خواب عروس قبل از  هر چیز به میزان بودجه ایی که در نظر گرفته اید توجه کنید و بر طبق آن سعی کنید بهترین کالا را بخرید، چرا که قرار است آرامش خواب شب را  بر روی آن سپری کنید.

سرویس خواب عروس و انواع آن

سرویس خواب  عروس و یا همان سرویس خواب دو نفره دارای طرح، رنگ و مدل های فراوان است که با نام های مختلف در بازار عرضه می شوند. در این این میان برخی از مدل ها هستند که همیشه جایی برای خود در بازار دارند و گویی هرگز از مد نخواهند افتاد.یکی از این مدل ها، سرویس خواب عروس استیل است. این نوع از سرویس خواب دارای  ظاهری تجملاتی می باشد و از این رو در دید بصری افراد تاثیر بسزایی دارد. سرویس خواب استیل یا همان سلطنتی از جنس چوب بوده و از جزء مبلمان های گران قیمت محسوب می شود.

نوع دیگری از سرویس خواب عروس، نوع کلاسیک آن است. مبلمان های  کلاسیک برگرفته از مدل های استیل می باشد.از آنجا که مدل های استیل هم دارا ی قیمت بالایی هستند و هم به لحاظ اندازه بزرگ می باشند . طراحان مدل کلاسیک را به بازار عرضه کردند که به لحاظ قیمت از مبلمان استیل پایین تر می باشند و از نظر ظاهر نیز در مقام پایین تری از آن قرار می گیرند. البته اگر تجربه ایی از تفاوت های این دو نوع سبک را   نداشته باشید به راحتی سرتان کلاه می رود. در واقع می توان گفت مدل کلاسیک، مدلی تخفیف یافته از نوع سلطنتی می باشد.

از انواع دیگر سرویس خواب عروس می توان به نوع مدرن آن اشاره کرد. در سرویس خواب دونفره مدرن سعی می شود تا در ابتدا راحتی در آن لحاظ شود. در این نوع از سرویس خواب، خبری از تجملات نیست و سعی می شود تا در نهایت سادگی شیک و به روز طراحی شود.

سرویس خواب عروس مدل اسپرت: این نوع سرویس خواب های دو نفره مخصوص کسانی است که همواره به دنبال  تجربه کردن چیز های تازه می باشند. در سرویس خواب های اسپرت با دنیایی از طرح ها و رنگ ها مواجه خواهید شد. در این سبک می توانید تخت های  دایره شکل با پنل ها و اکسسوری های زیبا و خاص را بیابید. اگر در قید و بند مدل های سنتی نیستید می توانید مدل های سرویس خواب عروس اسپرت را امتحان کنید.

در مدل های اسپرت، معمولا مبلمان ها کمی بزرگتر هستند، چون هدف از طراحی آنها در ابتدا راحتی می باشد، پس اگر فضای کافی در منزل دارید و میخواهید فضای جدید و متفاوتی را داشته باشید می توانید از مبلمان اسپرت استفاده کنید.

سرویس خواب عروس  و نکات فنی خرید آن

در خرید سرویس خواب عروس در ابتدا به جنس آن دقت کنید. از آنجا که سرویس خواب تاثیر مستقیم بر روی یک خواب راحت را دارد، بهتر است که از جنسی با کیفیت خریداری شود که بدون شک انتخاب اول چوب می باشد. مبلمان های چوبی همواره قیمت بالاتری نسبت به سایر اجناس دیگر دارند.

چوب ها نیز در میان خود طبقه بندی می شوند. که در ااین میان چوب گردو و راش بیش از سایر چوب ها مورد استفاده قرار می گیرد.  سرویس خواب عروس ساخته شده از چوب گردو دارای منبت کاری های بسیار زیبایی می باش که در گروه مبلمان سلطنتی و یا همان استیل قرار می گیرد.

سرویس خواب عروس استیل که با چوب گردو ساخته شده باشد به اندازه یک عمر می تواند دوام داشته باشد. اگر در منزل  فضای کافی دارید و همچنین توانایی مالی خوبی هم دارید، خرید سرویس خواب عروس سلطنتی به شما توصیه می شود. اما بهتر است برای این مدل از تخت ها جای ثابتی در نظر گرفته شود چرا که دارای وزن بسیار زیادی می باشند و جابجا کردن آنها واقعا سخت و دشوار است .

اگر همچنان مایل به خرید سرویس خواب عروس چوبی هستید، می توانید سرویسی از جنس راش را خریداری کنید. مبلمان ساخته شده از چوب راش طرفداران زیادی دارد. چوب راش، چوبی است مقاوم و منعطف و از این رو در مورد توجه صنعتگران  چوب می باشد.

رنگ مبلمان ساخته شده از چوب راش قهوه ایی  مایل به قرمز می باشد و همین رنگ زیباست که باعث شده تا نظر مردم را به خود جلب کند. اگر سرویس خواب عروس را از جنس راش خریداری کردید مطمئن باشید که  دیگر نیازی به خرید سرویس خواب پیدا نخواهید کرد و با مراقبت از این چوب می توانید آن درست مانند روز اول خود تمیز نگه دارید.

در هر حال باید بدانید که سرویس خواب عروس چوبی گران ترین نوع مبلمان است.

ام دی اف، فرآورده های چوبی است که در طراحی و ساخت سرویس خواب عروس به صورت گسترده ایی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت عامه و اکثریت مردم کالاهای چوبی خود را از این جنس تهیه می کنند. ام دی اف محصولی است مقاوم  که نسبت به چوب قیمت پایین تری دارد و به راحتی طرح می پذیرد. ازاین رو توانسته است تا جایگزین خوبی برای چوب باشد.

یکی دیگر از ویژگی های ام دی اف این است که به راحتی رنگ می پذیرد و به همین دلیل است که می توانید سرویس خواب عروس را در رنگ هایی مانند سفید بیابید.

راهنمایی خرید سرویس خواب

برا ی خرید سرویس خواب عروس، در ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن جنس سرویس خواب را انتخاب کنید.

هنگام خرید سرویس خواب، حتما برآوردی از فضای منزل  اتاق خواب خود داشته باشید. با توجه با اینکه  عامه ی مردم در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند، خرید سرویس خواب ها ی بزرگ  و سنگین پیشنهاد نمی شود، مخصوصا اگر مستاجر باشید حجم و بزرگی سرویس خواب در جا به جایی ها شما را به دردسر می اندازد .

در  هنگام خرید سرویس خواب، بیش از حد به خرید لوازم اضافی آن توجه نکنید. لوازم اضافی سرویس خواب باید با توجه به بودجه، نیاز و فضای زندگی شما تهیه شود.

هنگام خرید سرویس خواب حتما آن را بو کنید. گاهی اوقات کالا های چوبی را از نوع بی کیفیت مواد تهیه می کنند و با رنگ و لعاب آن را زیبا و مستحکم نشان می دهند. اینگونه از مبلمان ها معمولا بوی تند و بدی دارند. از خریدن چنین کالاهایی جدا خودداری کنید و اجازه ندهید قیمت پایین آنها شما فریب دهد.

یکی از مشکلاتی که در رابطه با کالاهای تولید شده با ام دی اف مطرح می شود وجود گاز فرمالدئید می باشد که عامل سرطان است. البته این گاز در حین فرآیند تولید ام دی اف صورت می پذیرد و بیشترین آسیب به کارگری وارد می شود که مشغول به ساخت آن می شود. در جریان تولید ام دی اف اضافات چوبی را با چسب ترکیب می کنند و تحت فشارو گرما قرار میدهند و بدین ترتیب ام دی اف را تولید می کنند.

البته گفته می شود با روکش کردن و رنگ زدن ام دی اف متصاعد شدن گاز فرمالدئید به حداقل می رسد. بهر حال در خرید مبلمان چوبی بخصوص سرویس خواب، این موضوع را  در  گوشه ذهن خود داشته باشید. اگر بوی نامطبوعی از سرویس خواب عروس را حس کردید بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید.

در هنگام خرید سرویس خواب عروس حتما به لبه ها و برش های تخت دقت کنید. کلیه سطوح چوبی سرویس خواب باید صاف و یکنواخت باشد و هیچگونه ترک و خراشیدگی نداشته باشد. خراش ها و بریدگی ها در سرویس  خواب میتواند محل مناسبی برا ی حشرات و تخم ها ی آن باشد. بنابراین از خرید سرویس  خواب هایی که دارای شیار و ترک می باشند خودداری کنید .

در هنگام خرید همواره به اتصالات و ابزار های به کار برده شده در آن دقت کنید تا از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

چنانچه دارای فضای کمی می باشید بهتر است از انواع سرویس خواب جک دار استفاده کنید تا از فضای زیر تخت بهره ی لازم را ببرید.

سرویس خواب کالایی است که برای خرید آن لازم نیست هر ساله هزینه کنید. پس برای خرید آن سعی کنید تا آنجا که می توانید با کیفیت ترین جنس را انتخاب کنید و تا جایی که می تواند سرویس خواب را با فضای منزل خود تطبیق دهید.

 

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک سرویس خواب عروس مراجعه کنید.

 

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد