انواع سرویس خواب جدید

0

انواع سرویس خواب جدید

سرویس خواب جدید و مدرن را می توانید با طراحی های بسیار زیبا و دلچسب در بازار بیابید. صنعت مبلمان سازی تلفیقی از هنر و صنعت است. صنعتگران در این رشته سعی می کنند تا با ارائه انواع سرویس خواب جدید از یکدیگر پیشی بگیرند. به همین دلیل ممکن است وقتی به دنبال سرویس خواب جدید می گردید با انبوهی از اسامی متفاوت و عجیب و غریب مواجه شوید. انواع سرویس خواب جدید را می توان در طرح های بی نظیری یافت که  در آنها طراحان این جرات را به خود داده اند تا از محیط سنتی و کلاسیکی که برای سرویس خواب تعریف شده است خارج شوند و تنوع  و راحتی را در آن در اولویت قرار دهند.

سرویس خواب جدید خود را دایره ایی بخرید.

اگر به دنبال تنوع هستید می توانید در ابتدا به دنبال آن دسته از سرویس خواب جدیدی باشید که شما را از خوابیدن بر روی تخت ها ی مستطیلی شکل  به سوی تخت های دایره ایی شکل دعوت می کنند. سرویس خواب های دایره ایی را می توانید در انواع جنس های گوناگون در بازار بیابید، اما این نوع  از سرویس خواب جدید بیشتر از جنس ام دی اف مرغوب و یا چوب می باشند که در طراحی های آن سعی می شود تا از رنگ های زیبا استفاده شود. بهرحال برای آن دسته از افرادی که از خوابیدن بر روی تخت های مستطیلی خسته شده اند، این مدل تخت می تواند مناسب باشد. البته فراموش نکنید که اگر به دنبال این سرویس خواب جدید هستید  باید فضا و مکان آن را داشته باشید.

یکی دیگر از مدل هایی که به عنوان سرویس خواب جدید می توانید از آن استفاده کنید، سرویس خواب هایی است که چهار چوب سنتی سرویس خواب را در آن نمی بینید. که اصطلاحا به آنها  سرویس خواب های زمینی گفته می شود. اگر به یاد تشک و رختخواب های قدیمی خود افتاده ا ید می توان گفت بی شباهت به آنها نیست فقط زیباترند و از همه  مهمتر دیگر مجبور نیستید هر صبح و شب آنها جمع و پهن کنید.  در این مدل ها صرفا کفی تخت ها وجود دارد و با استفاده از تشک و ملافه تزیین شده و مورد استفاده قرارمی گیرند. ارتفاع اینگونه از سرویس خواب جدید معمولا اندک است و فضای اتاق خواب را به گونه ایی طراحی می کنند تا تخت ها در ارتفاع مناسبی از زمین قرا ر دهند. در واقع اگر خواهان چنین مدلی هستید باید فضای اتاق خواب خود را برای داشتن آن مهیا کنید.

سرویس خواب جدید و سبک مدرن

یکی دیگر از انواع سرویس خواب جدید، مدلی است که در آن سعی می شود از خطوط صاف برای طراحی سرویس خواب استفاده شود. در اینگونه از مدل و طرح ها هدف طراح حذف فاکتورهای اضافی در سرویس خواب می باشد و سعی می کند تا با حذف اضافات به کیفیت جنس افزوده شود. ممکن است این  مدل از سرویس خواب جدید را تحت عنوان سبک مدرن بشناسید شاید کلمه مدرن این تفکر را در شما  بوجود بیاورد که قرار است با سرویس خوابی مواجه شویم که دارای طراحی های شلوغ و خاصی باشد ولی بدانید که در سبک مدرن به سادگی مبلمان توجه می شود. البته نباید ساده بودن این طرح را به معنای بی کیفیت بودن آن بدانید، اتفاقا این سبک از سرویس خواب جدید تاکید بر کیفیت و حذف فاکتور هایی  است که عملا هیچ کاربردی ندارند. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که در منزل با کمبود فضا مواجه می باشید انتخاب این مدل می تواند پاسخگوی شما باشد، چرا  که زیبایی و سادگی را با هم دارد.

سرویس خواب پولیشی نیز از انواع سرویس خواب جدید محسوب می شود. در این نوع از سرویس خواب ها سطوح براق و صیقلی هستند. در واقع می توان گفت که جنس اصلی آنها همان ام دی اف است که دارای پوشش هایگلاس  است. این طرح  ها نیز طرفداران خود رادارد و می توان از آن به عنوان سرویس خواب جدید نام برد.

از دیگر سبک هایی که ممکن است نظر شما را به خود جلب کند استفاده از چوب به شیوه کاملا متفاوت است. در بسیاری از مبلمان های چوبی بر روی چوب پردازش می شود تا صیقلی و یکنواخت شود. شما می توانید طرح های از سرویس خواب جدید را بیابید که ظاهرا از چوب به صورت خام استفاده شده است. در این نوع از سرویس خواب جدید سعی می شود تا چوب شکل و ظاهر اولیه خود را داشته باشد. البته این به آن معنی نیست که بر روی چوب هیچ پردازشی انجام نشود. طراحان به گونه ایی بر روی چوب کار می کنند که حس تازگی در آن وجود داشته باشد و در نگاه اول درست مانند این است که درخت از جنگل مستقیم وارد خانه و اتاق خواب شما شده است. این مدل از سرویس خواب جدید حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.

هنگام استفاده از این مدل از سرویس خواب می توانید  از صندلی هایی به همین سبک در اتاق خواب خود استفاده کنید و فضا را متفاوت تر از مدل و طراحی های مرسوم  نمایید. با استفاده از این طرح می توانید اتاق خواب خود را به مکانی دوست داشتنی و دنج برای خود تبدیل کنید.

 سرویس خواب جدید و خانه های کوچک  

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باید هنگام خرید سرویس خواب به آن توجه کرد، سایز و فضای اتاق خواب است. اگر در منزلی کوچک زندگی می کنید بهتر است با توجه به فضای خانه خود اقدام به خرید سرویس خواب کنید تا بتوانید بهترین بهره را از فضا ببرید. انواع سرویس خواب جدید وجود دارند که با توجه به فضا های کوچک طراحی شده اند. این نوع سرویس خواب جدید معمولا چند کاربری  دارند. یعنی علاوه بر اینکه می توانند سرویس خواب باشند از انها به عنوان مبلمان و حتی میز کار هم استفاده می شود.

سرویس خواب دیواری یکی از انواع سرویس خواب جدید می باشد.  این تخت به گونه ایی طراحی می شود که قابلیت جمع شدن دارد و درست مانند کمد دیواری درون دیوار جای می گیرد و قسمتی از آن می شود. منظم بودن، کاربری آسان از جمله ویژگی های آن است. این مدل از تخت بسیار مناسب زمانی  است که شما مهمان دارید، در طول روز می توانید آن را جمع کنید تا از فضای اتاق استفاده کنید و در شب با باز کردن آن خوابی راحت را داشته باشید .

تخت خواب تاشو نیز گونه ای دیگر از سرویس خواب جدید می باشد. در این گونه از تخت ها مفصل هایی برای آن تعبیه می شود که با باز کردن آن تبدیل به تختخواب می شود و زمانی که آن را جمع می کنید می توانید به عنوان مبل از آن بهره ببرید. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که اتاق خواب شان محل کار آنها نیز می باشد می توانید از مدل هایی استفاده کنید که با جمع شدن تخت تبدیل به میز کار و تحریر می شوند.

سرویس خواب جدید و جنس آنها

انواع سرویس خواب جدید را می توانید از جنس های گوناگون بیابید. بیشترین جنسی که در بازار میتوان یافت ام دی اف است. مهمترین دلیل برای استفاده از ام دی اف در طراحی و تولید سرویس خواب جدید قیمت پایین تر آن نسبت به چوب می باشد. کار و پردازش ام دی اف برای  صنعتگران بسیار راحت است. این فرآورده چوبی به راحتی رنگ می پذیرد و روکش می شود. خوب است بدانید که ام دی اف ترکیبی از ضایعات چوبی با چسب می باشد که تحت فشار و حرارت قرار می گیرد و چگالی و تراکم آن در سطح متوسط قرار دارد. منظور از تراکم و چگالی متوسط این است که میزان استفاده از ضایعات چوبی در آن سطح متوسطی قرار گرفته است. از این رو دارای مقاومت خوبی میباشد و به راحتی دچار آسیب نمی شود و همچنین  قیمت مناسب تری نسبت به چوب  دارد.

سرویس خواب چوبی را می توان به عنوان انتخاب اول در نظر گرفت. سرویس خواب جدید چوبی همواره از سایر نمونه های دیگر از قیمت بیشتری برخوردار است و این امر به علت طرح، استقامت، زیبایی، رنگ و دوام چوب می باشد. البته در ساخت سرویس خواب چوبی از چوب های گوناگونی استفاده می شود که براساس طرح چوب، میزان استقامت آن در برابر شرایط جوی مانند رطوبت، گرما، سرما و خشکی، رنگ و طرح چوب، میزان استقامت آن در برابر حشرات، میزان ابزارخوری آن هنگام کار، رنگ پذیری و روغن پذیری چوب و … قیمت های متفاوتی دارند. در این میان به چوب گردو، نراد، افرا، توسکا، ملچ و راش می توان اشاره کرد.

 نکات مهم در خرید سرویس خواب جدید

هنگام خرید انواع سرویس خواب به فضا و مکان خود دقت کافی داشته باشید. اگر فضای محدودی دارید لازم نیست از سرویس خوابی استفاده کنید که حجیم و بزرگ  باشد .

ممکن است هنگام خرید سرویس خواب  با مدل هایی تحت عنوان کویین، کینگ، سوپر کینگ و دایره ایی نیز برخورد کنید. این مدل از تخت خواب ها از نظر ابعاد بزرگتر از  میزان استاندارد می باشند و مناسب افرادی هستند که از نظر جثه و هیکل کمی درشت می باشند  و یا عادت به غلت زدن در هنگام خواب دارند و یا مناسب آن دست از والدینی است که ترجیح می دهند کودک را هنگام خواب در کنار خود داشته باشند.

در هنگام سرویس خواب حتما به لبه ها و برش های تخت دقت کنید. کلیه سطوح چوبی سرویس خواب باید صاف و یکنواخت باشد و هیچگونه ترک و خراشیدگی نداشته باشد. خراش ها و بریدگی ها در سرویس  خواب میتواند محل مناسبی برای حشرات و تخم ها ی آن باشد. بنابراین از سرویس خواب هایی که دارای شیار و ترک می باشند خودداری کنید .

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک انواع سرویس خواب جدید مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد