سرویس خواب دو نفره و قطعات آن

0

سرویس خواب دو نفره و قطعات آن

سرویس خواب دو نفره و قطعات آن : تهیه سرویس خواب دو نفره همواره یکی از دغدغه های خانواده های امروزی است. برای تهیه سرویس خواب دو نفره باید به نکاتی توجه کرد تا بتوان خریدی مناسب را انجام داد. در حال حاضر یکی از مهمترین فاکتور ها برای خرید سرویس خواب دونفره قیمت آن می باشد. قیمت سرویس خواب دونفره با توجه به جنس و طراحی آن تعیین می شود. البته باید اشاره کرد که معمولا سرویس خواب دونفره، همواره با لوازم اضافی  به فروش می رسد.

می توانید جهت کاهش هزینه از تهیه برخی از لوازم جانبی سرویس خواب  دو نفره صرف نظر کنید. البته خوب است که بدانید یک ست معمولی سرویس خواب دو نفره  دارای قطعاتی مانند تخت و پنل پشت آن، میز پاتختی  و میز آرایش می باشد. این قطعات حداقل لوازم جانبی این نوع از سرویس خواب می باشد. در کنار این لوازم میتوانید انواع چراغ خواب، انواع صندلی های تزئینی یا همان پاف، آینه و کنسول، دراور ها یا همان کمد های کشویی، گنجه و بسیاری از لوازم دیگر را همراه سرویس خواب دو نفره تهیه نمایید.

تهیه لوازم جانبی سرویس خواب دو نفره بستگی به میزان بودجه و از آن مهمتر به فضای اتاق خواب شما دارد. سعی کنید لوازم جانبی را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. شما می توانید با استفاده از فاکتور های دیگری نظیر پرده و یا رنگ، اتاق خواب خود را تزیین نمایید و درعین حال از شلوغی و انباشتگی وسایل جلوگیری نمایید. براین اساس بهتر است تا قبل از خرید ابتدا نیاز ها و شرایط خود را بسنجید و سپس اقدام به خرید نمایید. در این صورت جاذبه های بازار به راحتی شما را تحت تاثیر قرار نخواهند داد.

خرید سرویس خواب دو نفره چیزی نیست که بخواهید، هر ساله آن را انجام دهید، پس سعی کنید تا هنگام خرید آگاهانه عمل کنید تا زرق وبرق بازار شما را از راه به در نکند. چرا که قطعا در بازار به کالا های زیبایی برخورد خواهید کرد که از سویی عقل و منطق خرید آن را منع می کند و در سویی دل برای خرید آن به شما التماس می کند و حتما می دانید در جدال عقل و دل، دل پیروز است و بعد از آن عقل است که باید مشکلات پس از خرید را حل و فصل کند.

سرویس خواب دو نفره و جنس آن

یکی از فاکتورهای مهم در سرویس خواب دو نفره جنس آن می باشد. سرویس خواب را می توانید در جنس های گوناگون بیابید، که هرکدام با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که دارند، قیمت گذاری می شوند. دقت کنید سرویس خواب را از هر جنسی که می خرید باید پاسخگوی نیاز شما باشد تا بتواند خوابی آرام را برای شما رقم بزند. برای خرید سرویس خواب بهتر است تا کمی بیشتر از سایر لوازم دقت کنید.

حتما می دانید سرویس خواب چوبی، می تواند  یکی از بهترین انتخاب ها باشد. چوب همواره اصالت و برتری خود را نسبت به سایر اجناس دیگر نشان داده است و برهمین اساس است که همیشه قیمت بالاتری نسبت به سایر جنس های دیگر دارد. چوب ها نیز بر اساس ویژگی های خود ارزش گذاری و طبقه بندی می شوند.

اگر توانایی خرید سرویس خواب چوبی را دارید، بهتر است که از انواع چوب و ویژگی های آگاه شوید. ممکن است در بازار به سرویس خواب دونفره ایی مواجه شوید که از چوب راش ساخته شده باشد. راش چوبی است که رنگ آن به قهوه ایی مایل به قرمز می زند و از استحکام و مقاومت خوبی برخورداراست. ممکن است فروشنده به شما بگویید که چوب این سرویس خواب دو نفره راش گرجستان است. خوب است بدانید که چوب راش ایران نیز دارای کیفیت است و شاید مهمترین تفاوت آنها در سایز الوار ها و تخته های آن می  باشد. تخته چوب راش گرجستان دارای ابعاد بزرگتری است و استفاده از آن در صنعت راحت تر است. سرویس خواب چوبی را می توانید در انواع مختلف چوب مانند نراد، گردو و … بیابید.

سرویس خواب دو نفره از جنس ام دی اف  از گسترده ترین انواع سرویس خواب می باشد. اولین و شاید مهمترین دلیل برای استفاده از ام دی اف در طراحی و تولید سرویس خواب دو نفره قیمت پایین تر آن نسبت به چوب می باشد. کار و پردازش ام دی اف برای  صنعتگران بسیار راحت است. این فرآورده چوبی به راحتی رنگ می پذیرد و روکش می شود. خوب است بدانید که ام دی اف ترکیبی از ضایعات چوبی با چسب می باشد که تحت فشار و حرارت قرار می گیرد و چگالی و تراکم آن در سطح متوسط قرار دارد.

سرویس خواب دو نفره ساخته شده از ام دی اف دارای مقاومت خوبی می باشد و به راحتی دچار آسیب نمی شود. ابن محصول نسبت به رطوبت حساس است، البته در برابر رطوبت مقاوم سازی می شود اما بهر حال در مجاورت  رطوبت آسیب پذیرمی باشد. البته بعضی از افراد تعمیر آن را نیز ساده نمی دانند، چون بافت ام دی اف ترکیبی از ضایعات چوب و خاک اره می باشد.

سرویس خواب دو نفره را می توانید از جنس فلز نیز در بازار بیابید. سرویس خواب فلزی نیزمیتواند انتخاب مناسبی باشد. شما می توانید در رنگ ها و طراح های مختلف سرویس خواب های فلزی را بیابید. فلز به دلیل استقامت بالایی که دارد بسیار سخت مورد آسیب قرار می گیرد. سرویس های فلز را با پارچه های رنگی ترکیب کرده و طرح های زیبایی را به بازار عرضه می کنند.

فلز نیز مانند ام دی اف در برابر رطوبت مقاوم سازی می شود. از این رو می توان گفت استفاده از آن در مناطقی که رطوبتی هستند امکان پذیر است، همچنین به دلیل رنگ پذیری خوبی که از خود نشان می دهد، تنوع رنگی خوبی دارد.قیمت سرویس خواب دو نفره فلزی نسبت به سایر اجناس دیگر پایین تر است.

سرویس خواب دونفره و مدل های آن

در بازار انواع و اقسام طرح و مدل های سرویس خواب دو نفره را می توانید پیدا کنید. برخی از این مدل ها مربوط به یک برند و نام تجاری است و برخی دیگر به مدل و طرح مبلمان مربوط می شود. هر یک از شرکت های تولید سعی می کنند تا با طراحی و خلاقیت خود نام خاصی را بر روی سرویس خواب دو نفره بگذارند.

سرویس خواب دو نفره اسپرت: این  مدل از سرویس خواب به راحتی و بزرگی مشهور است. اولین نکته در طراحی این مدل راحتی سرویس خواب است. دومین ویژگی این مدل، طرح و رنگ های جذاب است  و مناسب افرادی است که به دنبال تنوع در زندگی می باشند. اگر فضای اندکی در منزل دارید بهتر است  به سراغ این مدل نروید. سرویس خواب دو  نفره اسپرت معمولا بزرگ و حجیم است. البته به احتمال زیاد می توانید نوع جمع و جور آن را در بازار بیابید. در این حالت باید راحتی آن را با نوع اصلی آن مقایسه کنید.

سرویس خواب دو نفره استیل: این نوع از سرویس خواب ها از نوع چوب بوده و باید گفت چوب آن هم از نوع مرغوب ترین و گران ترین نوع چوب ها یعنی گردو است. چوب گردو به راحتی ابزاررا قبول میکند و بسیار مناسب منبت کاری می باشد. در سرویس خواب دو نفره استیل شاهد منبت کارهایی بسیارزیبایی خواهید بود.

سرویس خواب دو نفره استیل، جزء آن دسته از مبلمان هایی است که شاید هرگز از مد نیفتد و شاید تنها و مهمترین دلیلی که اکثریت با خرید آن مشکل دارند قیمت بالای این مدل  می باشد.سرویس خواب دو نفره استیل حجیم و بزرگ است و باید در مکانی قرار گیرد که نیاز به جا به جایی نداشته باشد. از مبلمان استیل با نام سلطنتی نیز یاد می شود.

سرویس خواب دونفره کلاسیک: این مدل از سرویس خواب، در واقع تخفیف یافته ی مدل استیل است، یعنی در ساخت  آن از چوب های ضعیف تر استفاده می شود و میزان منبت کاری در آن نسبت به مدل استیل پایین تر است. طراحی این مدل از آن جهت انجام می شود تا افرادی که تمایل به خرید سرویس استیل را دارند اما قدرت خرید آن را ندارند، بتوانند جایگزین مناسبی برای آن پیدا کنند. البته باید گفت مبلمان نیمه استیل و یا همان کلاسیک نسبت به نوع سلطنتی آن قیمت پایین تری دارد و باید گفت به طور کلی جزء مبلمان های گران قیمت است.

سرویس خواب دو نفره مدرن: در این نوع مدل سعی می شود تا با حذف عناصر اضافی، سرویسی ساده و زیبا طراحی و تولید شود. سبک مدرن تا حدودی زیادی مانند سبک مینیمالیست می باشد.در سرویس خواب دونفره مدرن، معمولا از خطوط صاف برای طراحی استفاده می شود و گزینه بسیار مناسبی برای فضا های کوچک است.

نکات فنی در خرید سرویس خواب دو نفره

در اولین قدم به بودجه،فضای اتاق خواب و اندازه سرویس خواب دقت کنید.

هنگام خرید سرویس خواب حتما آن را بو کنید. گاهی اوقات کالا های چوبی را از نوع بی کیفیت مواد تهیه می کنند و با رنگ و لعاب آن را زیبا و مستحکم نشان می دهند. اینگونه از مبلمان ها معمولا بوی تند و بدی دارند.

هنگام خرید سرویس خواب حتما به اتصالات و ابزار های به کار برده شده  دقت لازم را داشته باشید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

هنگام خرید حتما از فروشنده درباره گارانتی و خدمات پس از فروش سوال کنید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک سرویس خواب دو نفره و قطعات آن مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد