سرویس خواب دو نفره

0

سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب دو نفره را می توانید در انواع مدل و طرح ها در بازار پیدا کنید.به همین منظور بهتر است تا قبل از خرید سرویس خواب ، در ابتدا بدانید که به دنبال چه چیزی هستید و تا چه میزان قصد دارید هزینه کنید. بهتر است تا برای تهیه سرویس خواب دو نفره هزینه مناسبی را در نظر بگیرید چراکه سرویس خواب جزء آن وسایلی است که به ندرت عوض می شود، پس بهتر است تا از جنسی خریداری شود که داری استحکام و مقاومت خوبی باشد  و طول عمر طولانی داشته باشد.

بی تردید یکی از مهمترین دغدغه ها برای خرید سرویس خواب دو نفره قیمت آن باشد. قیمت سرویس خواب دو نفره براساس فاکتور هایی مانند جنس، مدل و طراحی های آن است همچنین در کنار سرویس خواب دو نفره  میتوانید لوازم جانبی را نیز خریداری کنید.

به طور کلی یک ست سرویس خواب دو نفره دارای تخت و پنل پشت آن، میز آرایش و میز پاتختی می باشد. علاوه بر این قطعات می توانید بنا به سلیقه خود از وسایلی مانند انواع مدل های ایستاده و رومیزی آباژور، انواع طرح و مدل های دراور، انواع صندلی های تزیینی که به پاف مشهور می باشند، آینه و کنسول ، کمد و گنجه و بسیاری از وسایل تزیینی دیگر استفاده کنید.

در تهیه  وسایل جانبی سرویس خواب دو نفره سعی کنید با توجه به نیاز خود اقدام به خریداری آنها نمایید. خرید وسایلی که فضایی برای قرار گرفتن آنها در منزل نمی باشد تنها یک هزینه اضافی را به شما تحمیل می کند. برا ی تزیین اتاق خواب خود می توانید از پرده، جاشمعی و شمع ،  تابلو ،گل و گلدان و …. استفاده نمایید. استفاده از اینگونه وسایل اتاق خواب شما را به راحتی شیک و مدرن خواهد کرد. خرید لوازم اضافی همراه سرویس خواب دونفره فقط فضای منزل شما را کوچکتر از آن چیزی که هست می کند و باعث می شود تا مدام در برخورد با آنها باشید.

سرویس خواب دو نفره و انواع آن

اگر برای خرید سرویس خواب به بازار سری بزنید با انبوهی از اسامی جدید در این رابطه مواجه خواهید شد. نام هایی که برای سرویس خواب دو نفره در نظر میگیرند براساس مدل و طرح های آن می باشد، البته تعداد زیادی از این نام ها مربوط به برند و نام تجاری آن می باشد. آن چیزی که در سرویس خواب دو نفره مهم می باشد عبارت است از جنس، راحتی، استحکام و مقاومت آن ، طرح و مدل و در نهایت قیمت آن.

امروزه صنعتگران سعی می کنند تا سرویس خواب دو نفره را متناسب با فضا های کوچک و محدود خانه ها  طراحی کنند تا بدین طریق مشکل کوچکی فضا را برای مشتریان خود حل کنند.  در این زمینه می توان به انواع سرویس خواب دو نفره جک دار اشاره کرد که از فضای زیرین تخت به عنوان کمد استفاده می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

سرویس خواب دو نفره جک دار

استفاده از سرویس خواب جک دار برای اتاق خواب های کوچک انتخاب مناسبی می باشد چرا که فضای زیر تخت مکان بسیار مناسبی است برای وسایلی که شاید در طول یکسال یکبار هم از آنها استفاده نشود و در ضمن فضایی است که به چشم نمی آید و به راحتی می توانید از آن به عنوان یک انباری استفاده کنید.

البته این به آن معنا نیست که در تمیز نگه داشتن این فضا کوتاهی کنید و یا چون به چشم نمی آید خبری از نظم در آن نباشد. برای این منظور  فضای زیرین تخت را می توانید قفسه بندی کنید. فراموش نکنید تمیز نگه داشتن سرویس خواب از تجمع حشرات در آن جلوگیری می کند. پس در تمیز نگه داشتن این انباری مخفی خود نهایت سلیقه را به خرج دهید.

سرویس خواب دو نفره جک دار دارای شاسی هایی برای بلند کردن آن است و همین امر استفاده از آن را راحت و ساده کرده است. شاید بزرگترین مشکل سرویس خواب دو نفره جک دار، جک آن باشد. در هنگام خرید این نوع از سرویس خواب حتما به نوع جک آن دقت کنید تا از جنس مرغوبی باشد تا با چند بار استفاده کردن از بین نرود.

 سرویس خواب دو نفره تاشو

سرویس خواب دو نفره  از آن دست کالاهایی می باشد که همواره فضای زیادی از خانه را به خود اختصاص می دهد و با توجه به اینکه متراژ خانه ها  هر روز رو به کمتر شدن می رود، صنعتگران را به این فکر انداخته تا سرویس خواب به حالت تاشو طراحی کنند تا در طول روز از آن به عنوان مبلمان استفاده شود و با باز کردن مفصل های آن تبدیل به تخت شود. این مدل از سرویس خواب بسیار مناسب فضاهای کوچک می باشد.

سرویس خواب تاشو را به گونه ایی طراحی کرده اند که از کوسن های آن به عنوان بالش استفاده می شود. تخت تاشوی دیواری نیز یکی دیگر از این مدل ها می باشد. در این مدل سرویس خواب درون کمد جاسازی می شود و دقیقا شبیه کمد دیواری می شود و در نتیجه فضای اتاق را آزاد می کند. تخت تاشو ها را می توانید در مدل های مختلف با کاربری چندگانه ببینید. مثلا در برخی از این تخت ها پس از جمع شدن تبدیل به میز تحریر می شوند.

استفاده از تخت تاشو برای مهمان بسیار مناسب است. چراکه با حضور وی می توان از تخت استفاده کرد و زمانی که دیگر نیازی به آن نداریم تخت را جمع کرده و فضای اتاق را آزاد می کنیم.

سرویس خواب دونفره  مدل اسپرت

اگر فضای کافی در منزل دارید بهتر است که سرویس خواب شما فقط برای خوابیدن باشد. یکی از مدل های راحت  سرویس خواب، مدل اسپرت است.  این مدل کسانی مناسب است که به دنبال تنوع در طرح و رنگ می باشند. اولین فاکتوری که در مدل های اسپرت به آن اهمیت داده میشود راحتی است. بنابراین برای خرید سرویس خواب مدل اسپرت باید فضای کافی داشته باشید چون این مدل ها کمی بزرگ می باشند.

البته این به آن معنا نیست که نتوانید سایز های کوچکتر آن پیدا کنید با کمی گشت و گذار در بازار حتما می توانید مدل های جمع و جور این مدل تخت را بیابید. بهرحال راحتی در مدل های بزرگتر بسیار بیشتر از مدل های کوچکتر می باشد.

سرویس خواب دو نفره  مدل استیل

سرویس خواب مدل استیل طرحی است که هرگز از مد نمی افتد همواره مورد توجه افراد قرار می گیرد. سرویس خواب  مدل استیل جزء سرویس های چوبی می باشد و گران ترین انواع مبلمان ها محسوب می شود. در ساخت این مدل از سرویس خواب معمولا از چوب های مرغوب استفاده می کنند. به همین دلیل وزن بسیار زیادی دارند. همچنین در این مدل ها منبت کاری های بسیار زیادی را خواهید دید. در ساخت سرویس خواب دو نفره  مدل استیل از چوب گردو استفاده می کنند این چوب ابزار خوری خوبی دارد به همین دلیل از آن در منبت کاری استفاده می شود.

اگر قصد خرید سرویس خواب  مدل استیل را دارید حتما فضای مناسب آن را نیز دارید. چون این مدل از مبلمان ها  را به راحتی نمی شود جا به جا کرد و باید محل ثابتی را برای آنها در نظر گرفت.

سرویس خواب دو نفره  مدل مدرن

اگر به دنبال مدل های شلوغ و تجملی نیستید می توانید از مدل های سرویس خواب دونفره  مدرن  استفاده کنید. البته شاید وقتی به بازار مراجعه کنید انواعی از مدل های جدید را به عنوان مدل مدرن به شما معرفی کنند. اما آن چیزی که در سبک سرویس خواب مدرن وجود دارد، بسیار متفاوت تر از آن چیزی است که در ذهن می گذرد.  منظور از سبک مدرن، سرویس خوابی است که در آن سعی می شود تا عناصر اضافی حذف شوند و با بهره گیری از اجناس مرغوب کالایی تولید شود که در عین سادگی شیک و زیبا به نظر برسد.

در طراحی سرویس خواب دونفره  مدرن  از خطوط صاف استفاده شده و با استفاده از رنگ های متنوع سعی در بوجود آوردن فضایی متفاوت در منزل است. طراحی ساده سبک مدرن نباید شما را به این اشتباه می اندازد که سرویس خواب مدل مدرن طرحی کسل کننده و یکنواخت است، اتفاقا مدلی است که باعث آرامش می شود و در ضمن مناسب محیط های کوچک می باشد.

 سرویس خواب و نکاتی در خرید آن   

همیشه در خرید سرویس خواب به میزان فضایی که دارید دقت کنید و با توجه به آن سرویس خواب خود را تهیه نمایید.

هنگام خرید سرویس خواب حتما آن را بو کنید. گاهی اوقات کالا های چوبی را از نوع بی کیفیت مواد تهیه می کنند و با رنگ و لعاب آن را زیبا و مستحکم نشان می دهند. اینگونه از مبلمان ها معمولا بوی تند و بدی دارند.

هنگام خرید سرویس خواب حتما به اتصالات و ابزار های به کار برده شده  دقت لازم را داشته باشید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

 هنگامی که بر روی لبه تخت قرار می گیرید کف پای شما باید به راحتی در تماس  کامل با زمین باشد و زاویه زانو ۹۰ درجه قرار گیرد. این فاصله استاندارد ارتفاع سرویس خواب می باشد

 هنگام خرید حتما از فروشنده درباره گارانتی و خدمات پس از فروش سوال کنید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک سرویس خواب دو نفره مراجعه کنید.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد