روف گاردن پیش ساخته با نصب آسان

0

روف گاردن پیش ساخته با نصب آسان

روف گاردن پیش ساخته با نصب آسان : روف گاردن ها باغ های سرسبز و پوشیده از درختچه هستند. بر روی پشت بام ها یا تراس ساختمان ها ساخته می شوند. تا به نوعی علاوه بر داشتن مزایای بیشمار، محیطی دنج برای استراحت شما باشند. این بام باغ ها را می توان به دو صورت نصب نمود. یا در محل نصب آماده نمود و یا از روف گاردن پیش ساخته استفاده کرد.

معمولا افراد روف گاردن پیش ساخته را بیشتر می پسندند. زیرا در کمترین زمان ممکن اجرا میشود و لازم نیست زمان زیادی برای تهیه ابزار و وسایل آن صرف نمود.

شما با استفاده از روف گاردن ها می تواند به تولید مواد غذایی، مزایای هیدرولوژیکی، کنترل نمودن دما، زیباسازی معماری ساختمان های مختلف، ساختن یک محیط طبیعی عالی و … دست یابید. با افزایش روزافزون جمعیت شهرها، و همچنین آلودگی هوا، استفاده از روف گاردن می تواند کمک شایانی به شما کند.

به راحتی می توانید با ساخت بام باغ های رویایی و زیبا بر روی بام خانه هایتان، استرس زندگی را از خود دور کنید. برای چند دقیقه ام که شده از هیاهوی شهر دور شوید. بدون این که نیاز به صرف هزینه ی بالا بری سفر داشته باشید.

کافیست چند قدم به سمت پشت بام خود بردارید تا با سرزمینی رویایی و آرامش بخش مواجه شوید. روف گاردن های پیش ساخته به دلیل این که تمام لوازم آن از قبل ساخته شده است، می تواند با سرعت بیشتری آماده و اجرا شود.

مناطق مورد استفاده از روف گاردن پیش ساخته

معمولا از روف گاردن بیشتر در کلان شهرها استفاده می شود. برای این که حرارت ساختمان کاسته شود، آلودگی هوا را تا حدودی کاهش دهد، و از طرفی در دسترس همه ی افراد ساختمان قرار گیرد. مثلا افراد میان سال یا بیماری که نمی توانند از منزل خارج شوند، به راحتی می توانند اقدام به استفاده از این روف گاردن ها نمایند.

تصور کنید دیگر نیازی نباشد برای تجدید روحیه وارد خیابان های پر هیاهو شوید تا به یک فضای سبز و یا پارک برسید. کافیست به پشت بام خانه خود روید و از روف گاردن پیش ساخته ی خود لذت ببرید.

تا کنون به این مسئله فکر کرده اید که چرا همیشه ساختمان ها گرم هستند؟ یکی از مهمترین علت های گرم شدن خانه تابش مستقیم نور خورشید بر روی بام است. با تابش خورشید گرمای فوق العاده ای در ساختمان تولید می شود.

حال شما می توانید با استفاده از روف گاردن های پیش ساخته به راحتی این حرارت را از میان ببرید. زیرا فضای سبزی که بر روی بام ساخته می شود، به عنوان یک عایق حرارتی عالی عمل کرده، و از افزایش حرارت و نفوذ گرمای خورشید به خانه جلوگیری می کند.

از طرف دیگر شما می توانید به راحتی آب باران هایی که می بارد را ذخیره کنید. و به نوعی با استفاده ی بهینه از آب باران، از تخریب و آسیب به ساختمان نیز جلوگیری نمایید.

طراحی و ساخت روف گاردن 

قبل از این که اقدام به ساخت بام باغ بر روی سقف خانه خود کنید، باید برخی موارد را مورد بررسی قرار دهید. البته روف گاردن پیش ساخته دیگر نیازی به سپری کردن این مراحل ندار. زیرا مهندسانی که روف گاردن را از پیش ساخته اند به تمام این موارد دقت کافی نموده اند.

از جمله مواردی که در ساخت و اجرای روف گاردن بسیار مهم است بررسی پارامتره ای لازم در این زمینه است. مثلا باید تحقیق کنید و مطمئن شوید که ساختمان شما ظرفیت تحمل روف گاردن را دارد یا خیر. از طرف دیگر باید راه مناسبی به سمت بام داشته باشید که دسترسی به آن را برای شما آسان نماید.

از آنجایی که معمولا بر روی روف گاردن ها از تاسیسات برقی نیز استفاده می شود، باید اطمینان حاصل نمایید که تاسیسات شما مشکلی نداشته باشند. یکی دیگر از موراد مهمی که در ساخت روف گاردن باید بدان توجه نمایید، تامین آب است

زیرا درختان و فضای سبزی که بر روی بام ساخته می شود اگر کشت طبیعی داشته باشد، نیاز به آبیاری مداوم خواهد داشت. پس باید بدانید از چه طریق اب روف گاردن خود را تامین نماید.

این که خانه ی شما در چه زاویه ی جغرافیایی قرار گرفته است؟ و وزش باد بر روی پشت بام به چه صورت می باشد نیز، یکی دیگر از موارد مهم در ساخت روف گاردن است. زیرا باید به این مسئله دقت نمایید که اگر بر روی روف گاردن از آلاچیق استفاده کردید و یا هر نوع کشتی که صورت گرفت، در اثر وزش باد های شدید از بین نرود.

یا این که به بام باغ شما آسیبی نرسد. از این رو کسب اطلاع از این موارد بسیار مهم می باشد.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک روف گاردن پیش ساخته با نصب آسان مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد