روف گاردن پنت هاوس فوق العاده

0

روف گاردن پنت هاوس فوق العاده

حتما نام پنت هاوس به گوشتان خورده است. پنت هاوس آخرین واحد ساختمان بر روی هر برج می باشد. نمایی فوق العاده عالی و بی نظیر دارد. حال تصور کنید روف گاردن پنت هاوس تا چه اندازه می تواند زیبا باشد. زمانی که در واحد پنت هاوس قرار گرفته اید به راحتی می توانید همه ی شهر را در زیر پای خود مشاهده نمایید.

هرچه ساختمان بلند تر باشد زیبایی پنت هاوس نیز بیشتر می شود. معمولا این واحد ها به راحتی به پشت بام ساختمان راه دارند، حتی در برخی برج ها پنت هاوس را دقیقا بر روی پشت بام می سازند و سراسر آن را با دیوارهای شیشه ای می پوشانند.

زیرا از یک طرف قابل دیده شدن نیست و از طرفی انقدر منظره ی زیبایی دارد که حیف است آن را با دیوار بپوشانند. حال تصور کنید در برابر این واحد ساختمانی روف گاردن پنت هاوس اجرا شود، احساس می کنید در دل آسمان قرار گرفته اید که جنگل دارد. به همین اندازه رویایی و به همین اندازه خاص.

علاوه بر زیبایی خارق العاده ای که به پنت هاوس شما می دهد، روف گاردن پنت هاوس باعث می شود از تابش نور مستقیم خورشید بر روی بام و ایجاد حرارت بالا برای واحد ساختمانی جلوگیری  به عمل آید. معمولا به دلیل بالا بودن این واحد های ساختمانی نور و گرمای خورشید بیشتر بوده و آزار دهنده است.

از این رو شما می توانید با استفاده از ساخت روف گاردن پنت هاوس، تا حد زیادی این مشکلات را از بین ببرید. روف گاردن ها بر روی بام هر نوع خانه ای قابل اجرا هستند. اما به نظر شما بر روی بام خانه یک واحدی ساختن روف گاردن زیبا تر است یا در پنت هاوس؟ به صراحت می توانیم بگوییم روف گاردن در پنت هاوس.

شما با ساختن روف گاردن پنت هاوس می توانید در دل آسمان تجربه زندگی در یک خانه حیاط دار، آن هم با انواع درختان و گل و گیاه های زیبا را داشته باشید. از طرف دیگر با ساخت روف گاردن بر روی پنت هاوس برج ها می توانید بدون این که محیطی را اشغال کنید، یک فضای سبز زیبا و عالی برای رفع خستگی ساکنین برج مهیا نمایید.

طراحی روف گاردن پنت هاوس 

شما به راحتی می توانید روف گاردنی بر روی پنت هاوس بسازید که از رنگ هایی کاملا جسورانه برخوردار باشد. یک فضایی رویایی و زیبا. علاوه بر آن می توانید با قرار دادن صندلی و یا ساختن آلاچیق در روف گاردن یک محیط عالی برای صحبت و گفتگو با دیگران برای خود مهیا نمایید.

معمولا اطراف پشت بام ها را با دیوار ها و پرچین ها تزیین می کنند از این رو دیگر نگران این مسئله نیز نباشید که روف گاردن پنت هاوس خطرناک است.

البته این که برج شما و پنت هاوس ان در کدام محیط قرار دارد می تواند به تنهایی در انتخاب طراحی روف گاردن به شما کم زیادی نماید. این که در یک کشور ساحلی همچون ترکیه زندگی کنید، مسلما ساختن روف گاردن پنت هاوس می تواند خارق العاده باشد.

زیرا علاوه بر این که بر بلندای یک ساختمان اقدام به ایجاد فضای سبز نموده اید، منظره ی دریا که در مقابل دیدگان شما است نیز می تواند زیبایی روف گاردن را دو چندان نماید.

اما ساختن روف گاردن بر روی پنت هاوس برجی در شهری بزرگ، شاید منظره ای به زیبایی پنت هاوس ترکیه نداشته باشد اما مسلما زیبایی خود را خواهد داشت. پس بسته به نوع محیط زندگی بهتر می توان اقدام به اجرای روف گاردن بر روی سقف خانه ها و یا پنت هاوس ها نمود.

تجربه زندگی در پنت هاوس ها

خانه های پنت هاوس از جمله گران قیمت ترین و مجلل ترین واحد های ساختمانی هستند که می توان در کلان شهرها به انها اشاره نمود. معمولا هر فرد عادی نمی تواند در این خانه ها سکونت نماید. زیرا معمولا این واحد های ساختمانی را با بهترین مصالح، و مواد اولیه می سازند. از این رو می توانیم بگوییم زندگی در پنت هاوس تجربه ی جذابی خواهد بود.

حال تصور کنید یک پنت هاوس دارای روف گاردن نیز باشد، این مسئله می تواند زیبایی و خاص بودن این خانه را دوچندان نماید. درست است که این خانه ها از نظر مساحتی معمولا کمتر از دیگر واحد ها می باشند، اما زیبایی های خاصی که دارند کم بودن مساحت آن را می پوشاند.

شما می توانید با نصب روف گاردن پنت هاوس در اطراف استخرهای خصوصی که برای این واحد ها ساخته شده اند، برای خود یک خانه ی حیاط دار رویایی داشته باشید. آنقدر زیبا که علاقه ای به خروج از خانه در شما ایجاد نشود.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک روف گاردن پنت هاوس فوق العاده مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد