تاریخچه کاترپیلار

0

تاریخچه کاترپیلار

کاترپیلار: تاریخچه طولانی و سرسخت در نوآوری تجهیزات سنگین

برادران کلیولند از رابطه طولانی و موفق خود با کاترپیلار که رهبر کنونی جهان در تولید تجهیزات صنعتی سنگین که مقر آن در پئوریا، ایلینوی است، افتخار می کنند. از آنجایی که اولین نمایندگی کاترپیلار ما در پنسیلوانیا مرکزی در سال ۱۹۴۸ افتتاح شد، ما با افتخار بر روی سنت برتر و خدمات کاترپیلار همگام شدیم. این یک سنت است که بیش از ۸۵ سال به آغاز کار کمپانی کاترپیلار در سال ۱۹۲۵ میگذرد

تاریخچه کاترپیلار با نام شروع می شود

در حالی که شرکت تراکتور کاترکت در ابتدا در سال ۱۹۲۵ در نتیجه ادغام شرکت  Holt Manufacturing و  C. L. Best Tractor Company  شکل گرفت و نام کاترپیلار سالها پیش از آن آغاز شد. در اوایل دهه ۱۹۰۰، با دنبال کردن راهی برای بهبود حرکت و کشیدن تراکتورهای بخار شرکت خود، بنجامین هولت چرخ ها را با تراش های چوبی متصل به زنجیر جایگزین کرد. این نوآوری به خوبی کار می کرد که گفته می شود یکی از طرفداران اعلام کرده اند که این دستگاه به خوبی مانند یک کاترپیلار (کرم) خزنده شده است. هول توافق کرد و ماشین جدید خود را «کاترپیلار» نامگذاری کرد و نام او را در سال ۱۹۱۰ معرفی کرد. در سال ۱۹۸۶، شرکت کاترپیلار، نام شرکت را از Caterpillar Tractor Company به Caterpillar Inc تغییر داد.

تاریخ اولیه کاترپیلار با پیشرفت کامل است

در حالی که بنجامین هولت در توسعه تراکتور صنعتی بسیار قبل از انتشار رسمی کاترپیلار، نقش مهمی ایفا کرد، پس از تشکیل شرکت جدید در سال ۱۹۲۵، ادامه یافت. به عنوان مثال، در سال های ۱۹۳۰، ماشین آلات کاترپیلار نقش در ساخت پل گلدن گیت، Grand Coulee و پروژه ساختمانی Mississippi Levee. تجهیزات سنگین کاترپیلار از تلاش های نظامی ایالات متحده در جنگ جهانی دوم حمایت کرد و این شرکت توانست تولید خود را در ایالات متحده تولید کند تا تولید خود را به بیش از ۵۱،۰۰۰ تراکتور نظامی را برساند.

توسعه بین المللی در دهه ۱۹۵۰

CAT پس از جنگ توانست به بازارهای جهانی گسترش بیابد و در اوایل دهه ۱۹۵۰ ماشینهای CAT مشغول به ساخت یکی از بزرگترین اتوبان ها در کوههای آند در ونزوئلا شدند که مسیر حمل ونقل ۱۰.۵ مایلی را از طریق کوه های اند در ونزوئلا تسهیل می کردند. در سال ۱۹۵۳، دولت هند، ۹۳ دستگاه CAT را برای کمک به پروژه های توسعه جاده ای کشور خریداری کرد. ماشین های CAT همچنین به اتمام سایت های رویداد برای بازی های المپیک ۱۹۵۶ ملبورن کمک کردند. CAT حتی تجهیزاتی را برای استفاده در مکان هایی که محیط زیست در جهان را به چالش می کشد، عرضه کرد، تجهیزات این شرکت توسط ارتش ایالات متحده در طی عملیات عمیق فریزر III در قطب جنوب مورد استفاده قرار گرفتند.

ادامه رشد از طریق خرید

این شرکت علاوه بر بهبود و افزایش تلاش های تولیدی خود در طول سال ها، از طریق راه اندازی خط تولید لیفتراک های خود توانست خود را  برجسته نماید. در سال ۱۹۶۵ تأسیس Mentor، Towmotor مستقر در اوهایو، گسترش داد. در سال ۱۹۸۱ کاترپیلارکمپانی با تهیه بخش های خورشیدی و توربوماک شرکت بین المللی هاروستر، توانست جهان را با توربین های صنعتی آشنا کند. کاترپیلارکمپانی توانست با بدست آوردن سهام قابل توجهی از شرکت های بین المللی Perkins Limited انگلستان که سازنده موتورهای دیزلی کوچک و MWM Holding GmbH، تولید کننده ژنراتورهای تولید گاز و دیزل آلمان سلطه خود را بر بازار صنعت جهان افزایش دهد.

یک همکاری پر رونق با امید به آینده

امروز، کاترپیلار به عنوان تولید کننده پیشرو در زمینه تجهیزات سنگین در جهان ادامه می دهد. همواره به دنبال راه هایی برای افزایش رد پای خود و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود می باشد ، این کمپانی نیز وارد عرصه های جدید، مانند فروش محصولات مالی و بیمه ای شده است. برادران کلیولند منتظر است تا همکاری قوی و پایدار خود را با رهبر جهانی در آینده به پیش بگذارد و همچنین در سال های آینده طیف وسیعی از ماشین آلات و تجهیزات با کیفیت CAT را به مشتریان خود عرضه خواهد کرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد