خانه های چوبی روستایی

0

خانه های چوبی روستایی:

اگر شما می خواهید به دور از هیاهوی شهری و سرو صدای شهرهای پر از جمعیت زندگی کنید و یا اینکه می خواهید تعطیلات خود را در یک جای دنج و در یک روستای زیبا بگذرانید بهترین کار خرید یا ساخت خانه های چوبی روستایی است. ابتدا باید اطلاعاتی در اینباره بدست آورید.شما باید با هنر معماری این نوع خانه های چوبی آشنا شده و هرگونه ابهاماتی که در ذهنتان است را رفع کنید.

زیبایی این خانه های چوبی روستایی و سادگی این نوع خانه ها همه افراد را به خود جذب می کند.شما می توانید هر سوالی در این مورد دارید از شرکت سازنده بپرسید و می توانید حتی تلفیقی از خانه های چوبی روستایی سنتی و مدرن خواهان شوید. خانه هایی که درون انها همه چیز به شکل ساده مهیا شده است و از بیرون دارای معماری بسیار زیبای سنتی گرا پیروی می کند.

هزینه ساخت خانه  های چوبی روستایی:

هنگامی که شما می خواهید درباره ساخت خانه های چوبی فکر کنید به دلیل اینکه این خانه ها نمایی ساده و اما از چوب های مقاومی ساخته می شود هزینه آنها شاید نسبت به خانه های چوبی دیگر کمتر باشد.اگر بخواهید یک خانه چوبی ویلایی را در نظر بگیرید ، بله هزینه ساخت این نوع خانه ها حتی می تواند برابر با ساخت خانه های دیگر با هر نوع مصالح در ایران است اما خانه های روستایی در اصل به عنوان کلبه هایی زیبا و جذاب با معماری بیرونی سنتی و استفاده از معماری مدرن البته تا حدودی می تواند به شما کمک کند که هزینه کمتری را برای این نوع خانه ها براورد کرد.

مزایای داشتن یک خانه چوبی روستایی:

درست است که شما از روال سنتی ممکن است برای ساخت خانه های چوبی استفاده کنید اما اکنون دیگر همه چیز فرق کرده است و ویلاها یا کلبه های روستایی با چوب هایی ساخته می شوند که از اروپا وارد شده و این نوع چوب ها بسیار محکم به صورتی که حتی در برابر زلزله مقاوم هستند و اینکه این نوع خانه ها دارای عایق هایی هستند که باعث می شوند گرما و سرما کنترل شود و انرژی مصرفی کمتری را در خود جای می دهند.

طراحی این نوع خانه های چوبی ساده است معمولا خانه ممکن است دارای ایوان باشد و یا اینکه دارای پلکان هایی که از چوب ساخته می شود و دو قسمت یک خانه را به هم متصل می کند به شکلی که خانه را به شکل یک خانه دو طبقه نشان می دهد و اما برخی خانه های چوبی روستایی نیز کلبه مانند هستند یعنی این کلبه ها بیشتر برای تعطیلات مورد استفاده قرار می گیرند و درون انها مدرن است. حتی در بسیاری از این نوع خانه ها شومینه های زیبا بکار می رود و نمای درونی و بیرونی این خانه ها آنقدر زیباست که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

معایب داشتن خانه های چوبی روستایی:

اگر برای زندگی کردن مداوم می خواهید این نوع خانه ها را انتخاب کنید قطعا دارای کم و کاستی هایی هستند. اینکه این خانه ها از شهر دور هستند و می توان گفت وجود حشرات و مقاوم نبودن این نوع خانه در برابر حشرات یکی از معایب مهم این نوع خانه ها است البته آتش سوزی نیز در این نوع خانه ها رخ می دهد اما باز بسیاری از خانه های چوبی روستایی هستند که قدمت چند صد ساله دارند بنابراین این نوع خانه ها معمولا دارای مشتری های زیادی است که بیشتر برای تعطیلات تمایل دارند مالک یک خانه چوبی باشند.

در کل زندگی کردن در خانه های ساده چوبی بسیار رویایی است و زیبایی را در خود جای می دهند. این نوع خانه ها در بسیاری از کشور ها ساخته می شود و افراد زیادی در خانه های چوبی زندگی می کنند. و میزان رضایت بالایی نسبت به دیگر خانه ها دارند. البته می توان گفت برخی ها از تلفیق چوب با مواد دیگری استفاده کرده و از خانه های نیمه چوبی استفاده می کنند.

راهنمای خرید:

این شرکت از سازه های چوبی مرغوب استفاده کرده و از مهندسان بسیار عالی و مجرب و با تجربه استفاده کرده، هم چنین اولین متدهای روز در جهان را به کار می برد. شما به راحتی از طریق سایت ما می توانید به صورت آنلاین درخواست داده و افتخار می کنیم با نظارت خود شما خانه ای را به شما تحویل دهیم که دیواره های ان از پشم سنگ و پشم شیشه و از چوب وارداتی کشورهای خارجی همانند روسیه استفاده خواهیم کرد. این شرکت مفتخر به ارائه چندین پروژه چوبی در زمینه ویلای چوبی، نما، آلاچیق و دیگر سازه های چوبی می باشد.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک خانه های چوبی روستایی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد