خانه های درختی شگفت انگیز 

0

خانه های درختی شگفت انگیز 

خانه های درختی شگفت انگیز : خانه ها با درختان طراحی شده اند تا ما را به طبیعت نزدیک تر سازند.خانه های درختی از زمانی که انسان شروع به شکار کردن کرده است و به دنبال زراعت و استفاده از طبیعت بوده است انسان به این فکر افتاده که پناهگاه هایی را در مناظر سرسبز و وحشی جنگل ها بر روی درخت ها بسازد و الان به عنوان تفریحگاه برای انسان ها استفاده می شود. خانه های درختی و داشتن آنها یک رویایی است که معمولا جایی همیشه در رویای انسان ها دارد. سادگی و در دنیای امروز تلفیق شدن با مدرنیت خانه ها زیبایی خاصی به خانه های درختی خواهد داد.

انواع خانه های درختی و زیست محیطی

  1. خانه های درختی ساده، خانه ای را که می خواهید در حومه شهر طراحی کنید و با توجه به شکل و طراحی این خانه درختی به صورتی است که در میان درختان گم شده است و انگار بخشی از طبیعت است.اینگونه خانه های درختی حتی پناهگاهی طبیعی برای پرندگان است.
  2. ساخت یک خانه در درون یک درخت: این نوع خانه های درختی قادر به میزبانی یک خانواده بزرگ است. باید به شکلی ساخته شوند است که خانه در یک باد قوی نوسان نکند، اما باید بگویم اصلا ترس را به خود راه ندهید زیرا: در ساخت و ساز این نوع خانه ها کابل های قوی فولادی وجود دارد.
  3. برخی خانه های چوبی بزرگ درختی متعلق به زندگی کل جامعه انسانی در جنگل است. شگفت آور ترین چیز این است که ساختمان بیش از ۵۰ سال سن دارد و ۹۰٪ از چوب خاص ساخته شده است. ساخت این نوع خانه های درختی چوبی امروزه نیز صورت می گیرد.
  4. برخی خانه های درختی بسیار شبیه به خانه های مسکونی هستند، در میان بلندترین درختان در سراسر جهان ساخته می شوند. آنها کاملا قابل سکونت هستند، هرچند که معمولا برق ندارند.
  5. اگر می خواهید در کنار پرندگان در وسط جنگل بخوابید، یک نوع خانه درختی وجود دارد که یک گزینه ایده آل برای شما است. پرنده ها به عنوان الهام بخش برای ساخت و ساز ساخته شده اند، اما در مقیاس انسانی این نوع خانه ساخته می شود تا مردم و پرندگان بتوانند مدتی را در کنار هم زندگی کنند. در داخل، فضا این نوع خانه ها با شیشه به دو قسمت تقسیم می شود. بنابراین، ساکنین خانه می توانند پرندگان وحشی را که از آن به عنوان یک لانه موقت استفاده می کنند، مشاهده کنند.
  6. نوعی خانه درختی وجود دارد که برای جشنواره طراحی محلی طراحی شده است. بصری است، و به پدربزرگ و مادربزرگ اجازه می دهد که به دوران زیبا دوران کودکی خود در خانه درختی را به یاد بیاورند.
  7. نوعی خانه بر روی درخت مکعبی ساخته می شود، یکی از عجیب ترین هتل ها نیز به همین شکل بر روی چوب مکعبی ساخته شده است. طراحی آن برای مخفی کردن در جنگل طراحی شده و به مهمانان اجازه می دهد زندگی وحشی در وسط ماهیتی بکر را تجربه کنند.
  8. نوع دیگری یک لانه بزرگ در میان درختان جنگل واقع شده است. در پشت این لنز دقیق لانه پرنده، یک اتاق مدرن به طور کامل مجهز است که برای سرگرمی لذت بخش که توسط درختان و آواز پرندگان احاطه شده است طراحی شده است.
  9. رستوران خانه درختی در Oakland واقع شده است و می تواند ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان، علاوه بر سرآشپزان و پیشخدمت ها را نیز داشته باشد. قطعا یکی از رستوران های غیر معمول و زیبا در جهان است.

به نظر می رسد که این فضاپیمای غیر عادی خارج از حد زمین به طور تصادفی در یک جنگل یخی فرود آمده است. در واقع، این خانه – یکی از نوآورانه ترین پروژه های معماری سال های اخیر است که بخشی از یک مجتمع هتل است که شامل مکعب آینه می شود را نشان می دهد.

  1. خانه چوبی درختی، که در آن شما می توانید از شلوغی شهر، گرد و غبار، ریتم دیوانه وار سر و صدا خلاص شده و به استراحت بپردازید. مسکن غیرمعمول سازگار با محیط زیست در جنگل قرار دارد و قادر به میزبانی یک یا دو نفر است.
  2. خانه ای که در وسط یک باغ سرسبز ساخته شده است. چقدر شگفت انگیز برای دیدن آن در بهار و نشسته در کنار پنجره، به آرامی از خوردن چای لذت ببرید، در حالی که محیط اطراف را تحسین می کنید.
  3. ساخت یک خانه کوچک درختی معمولا ساده است. برخی خانه ها فقط از کف الوار چوبی ساخته شده و هزینه زیادی را در بر نمی گیرد و یک خانه رویایی برای ساختن خاطراتتان است.
  4. برخی خانه های چوبی بر روی زمین قرار دارد و توسط شرکت ما خانه های درختی و خانه های چوبی ساخته شده است و اگر چه خانه های چوبی بر روی درخت قرار ندارند ، کاملا چوبی هستند.

راهنمای خرید:

این شرکت از سازه های چوبی مرغوب استفاده کرده و از مهندسان بسیار عالی و مجرب و با تجربه استفاده کرده، هم چنین اولین متدهای روز در جهان را به کار می برد. شما به راحتی از طریق سایت ما می توانید به صورت آنلاین درخواست داده و افتخار می کنیم با نظارت خود شما خانه ای را به شما تحویل دهیم که دیواره های ان از پشم سنگ و پشم شیشه و از چوب وارداتی کشورهای خارجی همانند روسیه استفاده خواهیم کرد. این شرکت مفتخر به ارائه چندین پروژه چوبی در زمینه ویلای چوبی، نما، آلاچیق و دیگر سازه های چوبی می باشد.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به درباره از لینک خانه های درختی شگفت انگیز  راجعه کنید.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد