میز ناهارخوری پلاستیک

0

میز ناهارخوری پلاستیک: سایت دکوکده با علم به این موضوع مهم برای کاهش زمان خرید اقدام به نمایش تنوع بی­نظیری از محصول میز ناهارخوری پلاستیک در سایت خود کرده است. برای راهنمایی بیشتر مراجعین در زیر هر تصویر شرح جامعی از محصول و اطلاعات فنی لازم درج گردیده است. خریداران با مقایسه امکانات هر محصول با تولیدات دیگر توانایی انتخاب بهترین گزینه برای خرید را خواهند داشت.

میز ناهارخوری پلاستیک:

در زندگی­ های امروزی بعلت کاهش ارتباط، فاصله قابل توجهی بین نسلها به وجود آمده است. ایجاد بهانه­ای برای دورهم بودن می­تواند سه نسل پدر و مادربزرگ، پدر و مادر و نوه­ ها را به هم نزدیک نماید. یکی از بهانه­ ها و روش های موثر اقدام به غذاخوری در دور یک میز است. طرح فروش میز ناهارخوری پلاستیک که توسط سایت دکوکده پیشنهاد شده است، امکانی برای خرید یک میز زیبا و مقاوم با قیمت مناسب برای ایجاد رابطه و مودت در بین نسل های جامعه طراحی و اجرا شده است.

مزایای خرید میز ناهار خوری پلاستیک:

جنس ساخت اکثر میزهای ناهارخوری از چوب و شیشه  و یا تلفیقی از این دو ماده می­باشد که هر دو منبع طبیعی دارند و بالا رفتن میزان تقاضا برای مصنوعات چوبی می­تواند خطر جدی برای آسیب به محیط زیست و تخریب منابع ملی جنگلی ایجاد نماید. این موضوع مهم ضرورت استفاده از مواد اولیه جایگزین را مطرح می­نماید. میز ناهارخوری پلاستیک با تکیه به مواد اولیه مصنوعی می­تواند انتخابی در جهت توسعه پایدار و حفظ منابع ملی و طبیعی باشد. همچنین مواد پلاستیکی قابلیت بازیافت دارند و می­توان از آنها برای تولیدات مشابه و غیره در درجه ­های کیفیت پایین­تر استفاده کرد. این موضوع نیز خطر انباشت زباله­های پلاستیکی را حل نموده است.

خرید میز ناهارخوری پلاستیک

خرید میز ناهارخوری پلاستیک می­تواند یک خرید مقرون بصرفه و اقتصادی باشد. چرا که بعلت پایین بودن قیمت تمام شده محصول؛ دامنه قیمت این میز ناهارخوری در مقایسه با سایر محصولات پایین است و قابلیت بازیافت این امکان را فراهم آورده است که بتوان در صورت نیاز به تغییر دکوراسیون و ایجاد تنوع این محصولات را بعنوان ضایعات به فروش رساند.

محصولات چوبی علیرغم گذراندن مرحله خشک سازی، بعلت داشتن رطوبت در بافت خود از قدرت رنگ پذیری پایینی برخوردار هستند و به مرور زمان رنگ روی سطح آنها پوسته پوسته می­شود. رنگ پذیری ناهارخوری پلاستیک نسبت به چوب بالا است و اگر در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد از دوام بسیار بالایی برخوردار است. این میز ناهارخوری را می­توان در رنگهای متنوع تولید نمود.

از میز ناهار خوری پلاستیکی بیشتر در فضاهای باز تراس منازل، ویلاها  و یا در محوطه روباز رستورانها استفاده می­شود. وزن سبک این محصول باعث شده است که حمل و نقل آن بسیار آسان و مقرون بصرفه باشد. از این جهت از این میز بیشتر در فضای باز استفاده می­شود چرا که جمع­آوری و استقرار روزانه آنها در مدت زمان بسیار کمی امکان پذیر است.

طریقه نظافت میز ناهارخوری پلاستیکی

میز ناهارخوری پلاستیک را می­توان با آب و یا مواد شیمیایی مخصوص شستشو نمود. برای میکروب زدایی می­توان با اطمینان خاطر از محلولهای ضدعفونی نیز استفاده کرد. این میز را می­توان با استفاده از رومیزیهای پارچه­ای یا پلاستیکی زیبا تزئین نمود که به افزایش زیبایی این میزها می­افزاید.

تنوع رنگی در تولید میز ناهار خوری پلاستیک و نیز صندلی­های آن باعث شده است که بتوان طرحی زیبا از تلفیق رنگها در محیط منزل و خصوصا در رستورانها و کافی­شاپها خلق کرد. در برخی از تولیدات میز ناهارخوری پلاستیک از پایه­های قابل باز و بسته شدن استفاده می­شود که بطرز قابل توجهی در انبار کردن محصول و نیز ایجاد سهولت در حمل و نقل موثر است.

در حال حاضر ایجاد طرحهای زیبا بر روی سطوح میز ناهارخوری پلاستیک از طریق دستگاههای تولید و تزریق امکان پذیر است و می­توان طرحهای سفارشی را در هر ابعاد برای تولید به کارخانه سازنده سفارش داد. این موضوع در خریدهای انبوه برای مراکز خاص نظیر رستورانهای بزرگ و هتلها می­تواند حائز اهمیت باشد.

ضرورت تهیه میز ناهارخوری پلاستیک :

بدلیل استفاده از دستگاه تزریق برای ساخت میز ناهارخوری پلاستیک، تنوع موجود در محصول بیش از محصولات مشابه ساخته شده از مواد دیگر می­باشد. این تنوع باعث شده است که مراحل اقدام به خرید میز ناهارخوری پلاستیک زمانبر شود. مراجعه به فروشگاههای مختلف و مشاهده تنوع بسیار زیادی از تولیدات؛ مرحله خرید را دشوار کرده است. سایت دکوکده با علم به این موضوع مهم برای کاهش زمان خرید اقدام به نمایش تنوع بی­نظیری از محصول میز ناهارخوری پلاستیک در سایت خود کرده است. برای راهنمایی بیشتر مراجعین در زیر هر تصویر شرح جامعی از محصول و اطلاعات فنی لازم درج گردیده است. خریداران با مقایسه امکانات هر محصول با تولیدات دیگر توانایی انتخاب بهترین گزینه برای خرید را خواهند داشت.

خرید این میز از سایت دکوکده بسیار ساده است و تمامی مراجعین به سایت حتی در صورت عدم توانایی در کاربری اینترنتی می­توانند خرید آنلاین خود را انجام دهند. برای این منظور پس انتخاب محصول، مرحله پرداخت آنلاین به واسطه بهره ­مندی سایت از نماد اعتماد پرداخت الکترونیکی در سطح مطمئنی صورت می­گیرد و نهایتا در اسرع وقت میز ناهارخوری درخواستی در محل تحویل مشتری می­گردد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهارخوری پلاستیک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد