میز ناهارخوری حصیری

0

میز ناهارخوری حصیری و صندلی های آن اغلب از الیاف ناهموار با بافت تولید می شوند به همین دلیل به کاربران خود حس استفاده از بامبو طبیعی را می دهد از این رو استفاده از این مدل میز ناهارخوری تا حد قابل توجهی افزایش یافته است. پارچه های استفاده شده به عنوان روکش صندلی های این مدل غذاخوری جلوه زیبایی به آن ها می بخشد.

میز ناهارخوری حصیری

برترین مدل های میز ناهارخوری حصیری

امروزه یکی از جدیدترین و زیباترین مدل های میز ناهارخوری، میز ناهارخوری حصیری می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده است و به صورت گسترده در بازار عرضه شده است. صندلی های این مدل میز ناهارخوری با صندلی دیگر مدل های میز ناهارخوری متفاوت است. اکثر مدل های میز حصیری با استفاده از چوب راش و پارچه هایی با طرح های مختلف تولید شده اند که البته پارچه های مورد استفاده اغلب مازراتی و پورشه هستند. در ادامه با برخی از نکات مهم در رابطه با این محصول آشنا خواهیم شد.

در هنگام انتخاب و خرید این مدل میز باید به نکات مهمی از جمله راحتی و زیبایی آن توجه نمود. انتخاب هوشمندانه بهترین مدل میز ناهارخوری حصیری باعث می شود استرس شما کاهش یافته و اتاق ناهارخوری شما به فضایی دلنشین تبدیل خواهد شد.

آشنایی با مشخصات فنی میز ناهارخوری حصیری

در تولید برخی از ناهارخوری های حصیری از اسکلت آلومینیومی، پارچه هایی با طرح ها و رنگ های مختلف از جنس های متفاوت استفاده می شود. الیاف به کار رفته در تولید این مدل میز ناهارخوری نیز می تواند از دو جنس مختلف الیاف گیاه خیزران و الیاف مصنوعی پلی پروپیلین یا پلی اتیلن باشد. اکثر الیاف های به کار رفته در تولید این مدل میز ناهارخوری ساخت دست سازندگان مبلمان می باشد. با توجه به نیاز بازار و سلیقه طراحان در تولید میز ناهارخوری حصیری از پارچه هایی با کیفیت بالا و عالی و ایده آل از لحاظ چرک تابی، دوام و زیبایی استفاده شده است.

برخی از تولید کنندگان ناهارخوری های حصیری قادر به تولید حتی یک صندلی با رنگ مورد علاقه شما می باشند. ناهارخوری حصیری در مکان های مختلف همچون رستوران ها و کافی شاپ ها نیز مورد استفاده قرار می گرفتند. شما می توانید ساعت های طولانی را با نشستن روی صندلی های حصیری این مدل میز ناهارخوری به صرف غذاهای متنوع مشغول شوید.

نحوه مراقبت از این میز و شستن آن ها

  • برای شستن این محصول کافیست از یک برس نرم استفاده نمایید و پس از این که آن را کاملاً مرطوب نمودید تمام صندلی های میز ناهارخوری را با استفاده از آن تمیز نمایید و پس از آن دوباره صندلی ها را با استفاده از دستمال خشک کنید.(دقت کنید برسی که برای تمیز کردن صندلی های میز ناهارخوری حصیری مورد استفاده قرار می دهید ایجاد پرز و پشم نکند.)
  • برای تمیز کردن صندلی های غذاخوری حصیری همچنین می توانید از مواد پاک کننده ملایم و الکل استفاده نمایید.
  • مقدار کمی پنبه را به مقدار بسیار کمی الکل آغشته کنید و به آرامی آن را روی لکه ها بکشید. برای تمیز کردن صندلی های این مدل میز ناهارخوری همچنین می توان از روغن و آبلیمو استفاده کرد.
  • برای تمیز و درخشان شدن صندلی های این مدل میز ناهارخوری می توان از روغن مخصوص به عنوان واکس استفاده نمود.
  • برای میکروب زدایی و از بین بردن لکه های روی صندلی های حصیری استفاده از آبلیمو توصیه می شود.
  • از قرار دادن صندلی های حصیری در معرض نور خورشید به صورت مستقیم خودداری نمایید.

پارچه های روکش صندلی های حصیری

  • اکثر اوقات از پارچه های با دوام و مقاوم به عنوان روکش صندلی های میز ناهارخوری حصیری استفاده می شود.
  • نشستن خاک، گرد و غبار و دوده روی صندلی های حصیری باعث می شود ظاهر ناخوشایند و کسل کننده ای پیدا کنند. برای بهترین پارچه ها نیز این اتفاق ممکن است بیفتد.

برخی از میزهای غذاخوری حصیری گرد هستند و برای ۴ نفر مناسب می باشد. این میزهای غذاخوری برای استفاده در رستوران ها و فودکورت ها گزینه ایده آل و مناسبی می باشد. همچنین استفاده از آن در کافی شاپ ها که دارای فضای باز هستند نیز مناسب است. اسکیت این مدل میزهای غذاخوری از جنس آلومینیوم هستند که سبک و مقاوم هستند. از دیگر ویژگی های این مدل میز غذاخوری می توان به ضد زنگ بودن و مقاومت آن در برابر رطوبت اشاره کرد.

کاربرد میز ناهارخوری حصیری

از این مدل میز ناهارخوری می توان در فضاهای مختلف همچون باغ، ویلا و تراس نیز استفاده کرد. از آنجا که این مدل میز ناهارخوری دارای وزن بسیار سبک می باشد و جابه جایی آن ها ساده است به راحتی در مدت زمان اندک توانسته است طرفداران بیشمار زیادی پیدا کند. سطح برخی از این مدل میزهای ناهارخوری با استفاده از شیشه حرارت دیده که بسیار مقاوم هستند و زیبایی خاصی دارند پوشیده شده است.

الیاف استفاده شده در تولید صندلی های میز ناهارخوری حصیری دارای ناهمواری و بافت خاص می باشند که به الیاف طبیعی بامبو شباهت بسیار زیادی دارند و برای سلیقه های خاص حس استفاده از بامبو طبیعی را فراهم می کند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهارخوری حصیری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد