صندلی ناهارخوری نیلپر

0

صندلی ناهارخوری نیلپر، میتواند تا حد بسیار زیادی راحتی و زیبایی فضای دکوراسیون داخلی محیط غذاخوری را تامین نماید. صندلی ناهارخوری به منظور تکمیل فضای دکوراسیون و متناسب با میز ناهارخوری، از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. صندلی ناهارخوری نیلپر، باید استانداردهای لازم و مناسب را از لحاظ نشیمن دارا باشد، تا کاربر بتواند هنگام نشستن بر روی آن ایجاد فشار به ستون فقرات و خستگی برای مدت طولانی را احساس نکند.

صندلی ناهارخوری نیلپر

صندلی ناهارخوری نیلپر، میتواند تا حد بسیار زیادی راحتی و زیبایی فضای دکوراسیون داخلی محیط غذاخوری را تامین نماید. صندلی ناهارخوری به منظور تکمیل فضای دکوراسیون و متناسب با میز ناهارخوری، از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. صندلی ناهارخوری نیلپر باید استانداردهای لازم و مناسب را از لحاظ نشیمن دارا باشد، تا کاربر بتواند هنگام نشستن بر روی آن ایجاد فشار به ستون فقرات و خستگی برای مدت طولانی را احساس نکند.

امروزه تولید کنندگان صندلی ناهارخوری، مدل های جدید را متناسب با سلیقه افراد راهی بازار می کنند. در این زمینه برخی از مدل ها از نظر سطح کیفی و دوام دارای نمره بسیار بالایی می باشند. صندلی ناهارخوری نیلپر، یکی از این مدل صندلی ها می باشد که علاوه بر کیفیت مناسب، راحتی و احساس خوب را برای کاربر آن با خود به ارمغان می آورد.

تاثیر ست ناهارخوری در دکوراسیون

صندلی ناهارخوری نیلپر، یکی از دو بخش اصلی ست ناهارخوری به شمار می رود. به طور کلی، ست ناهارخوری متشکل از دو قسمت اصلی به عنوان میز و صندلی ناهارخوری می باشد. عدم تناسب بین این دو بخش، تاثیر منفی بسیار بالایی در زمینه عدم القا و جذابیت بصری فضای دکوراسیون مربوط به محیط غذاخوری،  از خود بر جا می گذارد. صندلی ناهارخوری باید متناسب با مدل و طرح میز ناهارخوری در نظر گرفته شود، چراکه عدم تقارن و هماهنگی در این مورد، نظم و ترتیب موجود در نمای دکوراسیون داخلی فضای ناهارخوری را به شدت کاهش می دهد.

یکی از نکاتی که می‌ تواند در ایجاد جلوه زیبا در فضای دکوراسیون سالن غذاخوری تاثیرگذار باشد، تضاد رنگی مناسب و مطلوب بین صندلی و میز ناهارخوری است. صندلی ناهارخوری به طور معمول، به صورت دو مدل بدون دسته و دسته دار تولید و عرضه می گردد. در صورت انتخاب مدل دسته دار صندلی ناهارخوری، باید در نظر داشت که ارتفاع موجود در دسته ها از سطح میز خیلی پایین تر نباشد، چرا که دسته ‌ها در صندلی ناهارخوری در هنگام صرف غذا به عنوان تکیه گاه مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب صندلی ناهارخوری باید بر اساس اندازه های میز انجام پذیرد، چرا که در صورت عدم رعایت ابعاد و اندازه های آن، کارایی و قابلیت های کاربردی صندلی با مشکل همراه می شود.

ظاهر و طرح صندلی ناهارخوری نیز باید با فضای دکوراسیون کاملا هماهنگی و مطابقت داشته باشد. وزن مناسب صندلی ناهارخوری هم باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه در مواقع تغییر دکوراسیون و نوع چیدمان، قابلیت حمل و جابجایی صندلی باید امکان پذیر باشد. به منظور ایجاد فضایی منحصر به فرد و تحقق جذابیت بصری، انتخاب صندلی ناهارخوری نیلپر، میتواند در این زمینه بسیار هوشمندانه و کاربردی باشد.

خصوصیات و ویژگی های تاثیر گذار صندلی ناهارخوری نیلپر

طراحی و ساخت صندلی ناهارخوری نیلپر، توسط گروه تولیدی نیلپر صورت می گیرد. کیفیت و دوام بالای محصولات این شرکت بسیار زبانزد و مطلوب می باشد. صندلی ناهارخوری ارائه شده توسط شرکت نیلپر در مدلهای مختلف و رنگ بندی های متفاوت عرضه می گردد. برای آشنایی بیشتر با صندلی ناهارخوری نیلپر به عنوان نمونه به بررسی صندلی ناهارخوری مدل SH473 می پردازیم.

طراحی چشم نواز و مدرن این مدل صندلی توجه افراد را به خود جلب می نماید. مطابق معمول، رعایت اصول ارگونومی به بهترین نحو در این محصول انجام گرفته است. یکی از ویژگی ‌های بارز محصول، سهولت در جابجایی و وزن کم آن محسوب می شود. پایه های استفاده شده در این  مدل  صندلی ناهارخوری، از چوب راش ساخته شده است و به وسیله رنگ مرغوب و با کیفیت پوشش داده می شود.

در قسمت نشیمنگاه و پشتی صندلی، فوم دارای تراکم مناسب و نرم به کار رفته است که راحتی و احساس خوشایند را برای استفاده کننده آن به ارمغان می آورد. این مدل صندلی ناهارخوری، از ۵ کیلوگرم وزن برخوردار می باشد. همچنین ارتفاع، عرض و عمق صندلی ناهارخوری به ترتیب ۹۱، ۴۶ و ۵۹ سانتیمتر است. صندلی ناهارخوری نیلپر، در رنگ های گردویی، سفید، عسلی و خود رنگ موجود می باشد.

نکات حائز اهمیت در خرید صندلی ناهارخوری نیلپر

در خرید صندلی ناهارخوری نیلپر، باید پشتی صندلی، دسته ها و پایه های آن مورد بررسی قرار گیرد. پشتی صندلی باید فاقد حرکت و هر گونه صدایی باشد. توجه به راحتی نشیمنگاه صندلی نیز یکی از عوامل موثر در خرید آن به شمار می رود. در هنگام لمس سطح صندلی، این قسمت باید فاقد نا همواری و خرابی بوده و از انعطاف و نرمی مناسب بهره مند باشد.

اندازه و مقیاس در هنگام خرید صندلی ناهارخوری و میز متناسب با آن، بسیار حائز اهمیت است. همچنین صندلی ناهارخوری نیلپر باید در برابر فشار وارد شده به آن از استحکام و مقاومت مناسب و مطلوبی برخوردار باشد. با انتخاب و خرید این مدل صندلی ناهارخوری می توان از وجود یک دیزاین و دکوراسیون منحصر به فرد و شیک برخوردار گشت.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری نیلپر مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد