میز ناهارخوری تاشو ایکیا

0

میز ناهارخوری تاشو ایکیا: قابلیت تا شدن دو طرفه، میز ناهار خوری تاشو ایکیا، حاصل ایده ای خلاقانه و منحصر به فرد است، که  نتیجه ان طراحی میزی متناسب  با  متراژ آپارتمان های امروزی و آشپزخانه هایی با فضای کوچک و محدود باشد.

طراحی خلاقانه و ظریف، وزن کم، و عدم نیاز به فضای جادار، و  باز و بسته کردن راحت، میز ناهار خوری تاشو ایکیا را، به یک کالای پرطرفدار در صنعت مبلمان و میز غذاخوری تبدیل کرده است. پایه پیوسته و یکپارچه ان ظاهری زیبا را برای میز رقم می زند. که این زیبایی ظاهری، به فضا نیز منتقل می شود.

میز ناهارخوری تاشو ایکیا

شاید یکی از علت های اصلی به وجود آمدن میزهای تاشو، نیاز بازار به این نوع میز ها با توجه به کوچک شدن آپارتمان های امروزیست. البته نه اینکه کاربرد این نوع میز منحصرا برای خانه های کوچک و فضاهای محدود باشد، بلکه بسیاری از خریداران با وجود داشتن فضای کافی باز هم اقدام به خرید میز ناهار خوری تاشو ایکیا می کنند، چون معتقدند استحکام، زیبایی و راحتی بی نظیری را می توان با ان تجربه کرد.

در واقع طرح خلاقانه ایکیا با ادغام علم و هنر ، یادآور این نکته است که زیبایی و زیباشناسی را می توان به بهترین شکل ممکن در میز ناهار خوری تاشو ایکیا مشاهده کرد. طراحی جسورانه برای اینکه  به بازار این عقیده را تزریق کند که فضای محدود و کوچک نمی تواند در زیبایی و شکیل بودن دکوراسیون منزل عاملی بازدارنده باشد.

حس راحتی و درک زیبایی با میز ناهار خوری تاشو ایکیا:

بسیاری از افراد خلاق در فضاهای کوچک ایده هایی را پیاده کرده اند، که شاید به فکر هیچ کس دیگری نمی رسید.  میزهای تاشو دیواری، تخت های تاشو، کتابخانه هایی که در کمد دیواری و یا دیوار خانه جا سازی می شوند، استفاده از فضای زیر تخت خواب به عنوان کمد لباس و کفش، استفاده از پله هایی با درب های کمدی برای جاسازی وسایل غیر ضروری و استفاده از اپن آشپزخانه به عنوان میز ناهار خوری و ….. راحتی بیشتر را برای مصرف کنندگان به همراه داشته است.

میز ناهار خوری تاشو را  می توانید به هنگام نیاز و در وعده های غذایی روزانه،  به سهولت و بدون دغدغه باز کنید و پس از اتمام غذا برای باز شدن فضا، به راحتی اقدام به بستن آن کنید.

انواع میزهای تاشو را می توانید در بهترین و پربازدیدترین سایت فروش مبلمان و میز غذا خوری ببینید. حتما  با دیدن چندین طرح زیبا و جذاب، ایده های مناسبی  به ذهنتان خواهد رسید که اگر پرورش دهید می توانید  انتخابی مناسب و خریدی رضایت بخش داشته باشید. خرید راحت، شیوه پرداخت مناسب،  ارسال کالا با بسته بندی مناسب، ضمانت سلامت کالا، بدون هیچ گونه آسیبی و ضمانت ارسال صحیح و بی نقص کالا از مبدا تا مقصد،  ضمانت اصالت کالا،بازگرداندن کالا در صورت بروز هرگونه مشکل و نارضایتی، خدماتی است که برای رفاه و رضایت صد در صدی مشتری در نظر گرفته ایم.پس با اطمینان خرید کنید ما  کسب اعتماد و اطمینان مشتری را همچون کالایی با ارزش در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده و به آن می بالیم.

قیمت میز تاشو ایکیا به نسبت کارایی، زیبایی و راحتی که دارد، کاملا  کم و مقرون به صرفه است. در واقع خریدار با انتخاب میز ناهار خوری تاشو ایکیا ارزشی بالاتر از آنچه هزینه می کند به دست می آورد.

میز ناهار خوری تاشو ایکیا ماندگار در مد:

به دفعات برایمان اتفاق افتاده است که وسیله ای را می خریم و بعد از گذشت سالها  احساس می کنیم وسیله خریداری شده بسیار دمده و قدیمی شده است. مزیت چشمگیر میز ناهار خوری تاشو ایکیا ماندگاری در مد است با گذشت سالها از دیدن آن دچار دلزدگی و خستگی نخواهید شد. میز ناهار خوری تاشو ایکیا همیشه در صنعت مد وسایل چوبی حرفی برای گفتن دارد.  می توانید میز عذا خوری تاشو  ایکیا را با رانرهای ساده و طرح دار تزیین کنید، و با استفاده از این رانرها در رنگبندی مختلف، هارمونی زیبایی از رنگ ها را در دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

نکته: رانرها، منسوجاتی زیبا در رنگ بندی متنوع  هستند که می توانند به عنوان رومیزی زیبا و همچنین برای محافظت از میز مورد استفاده قرار گیرند.

ویژگی های بارز و چشمگیر میز ناهار خوری تاشو ایکیا از نگاه خریداران:

  • نظافت و تمیزی آن به راحتی با یک دستمال مرطوب در کمترین زمان انجام می شود. از این بابت کمک بزرگی به کدبانوهای خانه است.
  • کیفیت فوق العاده و استحکام، زیبایی ظاهری خیره کننده، سه فاکتوری که خاص محصولات ایکیا یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای لوازم خانگی است. جایگاه ذهنی این برند در بازار جهانی و نزد مشتری  هر گونه شک و تردیدی را برای خرید محصولات برند ایکیا از بین برده است. میز ناهار خوری تاشو ایکیا با طراحی خیره کننده یکی از محصولات پرفروش این برند محبوب می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهارخوری تاشو ایکیا مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد