میز ناهارخوری با نیمکت

0

میز ناهارخوری با نیمکت: سایت دکوکده با توجه به موضوعاتی که خرید میز ناهارخوری با نیمکت را برای مخاطبین جذاب نموده است. برای سهولت دسترسی مصرف­ کنندگان به تنوعی از میز ناهارخوری با نیمکت و نیز امکان انجام یک خرید مطمئن، اقدام به ایده ­پردازی و اجرای طرح فروش آنلاین این محصول با شرایط بسیار آسان و ویژه نموده است.

میز ناهارخوری با نیمکت

ضرورت تهیه میز ناهارخوری با نیمکت:

دور یک میز ناهار خوری می­تواند محیطی بسیارمناسب برای جمع شدن افراد خانواده باشد. جمع شدن افراد  خانواده یا فامیل در دور یک میز ناهارخوری جنبه ­های تربیتی عمیقی برای کودکان نیز دارد. چرا که کودکان از رفتار والدین و اطرافین خود الگوبرداری می­نمایند.

تهیه یک میز ناهارخوری با نیمکت می­تواند این اتفاق مهم را در جمع خانواده تحقق بخشد. از طرفی شکل نیمکتی میزهای ناهار خوری این امکان را به وجود آورده است که بتوان از فضای منزل بطور مناسبی برای قرار دادن میز ناهار خوری استفاده نمود. چرا که این مدل از میزهای ناهارخوری امکان پوشش کنجها و زوایا را نیز دارند و در مقایسه با صندلی­های تکی میزهای ناهارخوری قابلیت استفاده در امکان مختلف را نیز دارا می­باشند. در حال حاضر مدلهای جدید میز ناهار خوری برای استفاده در منازل و خصوصا غذاخوریهای، از مدل نیمکتی انتخاب می­شوند.

مزایای استفاده از میز ناهارخوری با نیمکت :

استفاده موثر از نیمکت در فضاهای رو باز نظیر پارکها و اماکن عمومی ایده­پردازان صنعت مبلمان را به فکر استفاده از آن در مبلمان منزل نیز انداخته است. اتفاقا این ایده­پردازی بعلت استفاده از نیمکت بجای صندلی در میز ناهار خوری از استقبال بالایی از طرف مصرف­کنندگان نیز برخوردار شده است. نیمکت در میز ناهار خوری در حقیقت تلفیقی از صندلی معمولی و صندلی راحتی است. در فضاهایی که قرار است میز ناهارخوری در مجاورت دیوار قرار گیرد انتخاب صندلی نیمکتی در طرف دیوار گزینه هوشمندانه­ای برای استفاده از حداکثر فضای موجود خواهد بود. چرا که استفاده از صندلی در این حالت فضای بیشتری را اشکال کرده و مشکلات مربوط به دسترسی را نیز در پی خواهد داشت. این موضوع خصوصا در رستورانها که از فضای محدودی برخوردار هستند به منظور بهینه سازی افزایش ظرفیت پذیرش مشتریان از اهمیت ویژه­ای برخوردار است.

استفاده از نیمکت با رنگهای متضاد در مواقعی که بصورت تلفیقی با صندلی معمولی استفاده ­شود نیز می­تواند زیبایی و جلوه میز ناهارخوری را بطرز چشمگیری افزایش دهد. از این روش در طراحی محیطهایی نظیر فست فودها و نیز کافی­شاپها می­توان بطرز حرفه­ای بهره برد.

طراحی میز ناهارخوری همراه نیمکت

با انتخاب طراحی تلفیقی صندلی به همراه نیمکت در میز ناهارخوری با نیمکت، میهمانان قدرت انتخاب بیشتری برای راحتی صندلی خواهند داشت. چرا که بیشتر افراد ترجیح می­دهند بجای استقرار بر روی صندلی برای صرف غذا از امکانات یک مبل راحتی بهره­مند شوند که این موضوع توسط میز ناهارخوری با نیمکت بخوبی پشتیبانی خواهد شد.

در میزهای ناهار خوری معمولی صندلی­ها بطور متقارن در دو طرف میز چیده می­شوند. این موضوع جذابیت دکوراسیون را کاهش می­دهد چرا که با استفاده از نیمکت در طرف دیگر میز می­توان جلوه­ای نامتقارن را خلق کرد که زیبایی بیشتری را برای دکوراسیون محل ایجاد خواهد کرد.

در میز ناهارخوری با نیمکت افراد فضای بیشتر و راحت تری برای نشستن دارند. از این نظر این میزها می­توانند امکان استفاده افرادی بیشتری نسبت به میزهای معمولی را میسر نمایند.

ساخت میز ناهارخوری نیمکت دار

جنس ساخت این محصول متفاوت است و می­توان با استفاده از مواد اولیه تلفیقی به زیبایی این میز در دکوراسیون محل افزود. رواج نیمکت در پذیرایی های سنتی ایرانی نیز موضوعی است که استفاده از میز ناهارخوری با نیمکت را از محبوبیت بالایی برخوردار نموده است.

در بحث طراحی محیطی با استفاده از المانهایی خاص نظیر استفاده از قالیچه و پشتی بر روی نیمکت می­توان فضایی سنتی را خلق نمود. مردمان ایران زمین همواره به حفظ سنت خود پایبند بوده ­اند از این­رو خرید میز ناهارخوری با نیمکت می­تواند قدمی در جهت حفظ سنتها و آئینهای با ارزش ملی باشد. چرا که ایرانیان حداقل خاطره پشت نیمکت نشینی را در دوران تحصیلی گذشته بیاد دارند

نیمکتهای چوبی عمدتا سه نفره که حس همیاری را در بین دانش­آموزان تقویت می­نمود و یا نیمکتهای کافه­های دوران گذشته که افراد را به تمرین در کنار هم بودن وادار می­کرد. از این سنتها همواره می­توان در طراحی­های نوین استفاده کرد. از آنجائیکه این طراحی­ها ریشه نوستالوژیکی دارند؛ مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار می­گیرند.

خرید آنلاین میز ناهارخوری با نیمکت:    

سایت دکوکده با توجه به موضوعاتی که خرید میز ناهارخوری با نیمکت را برای مخاطبین جذاب نموده است. برای سهولت دسترسی مصرف­کنندگان به تنوعی از میز ناهارخوری با نیمکت و نیز امکان انجام یک خرید مطمئن، اقدام به ایده­پردازی و اجرای طرح فروش آنلاین این محصول با شرایط بسیار آسان و ویژه نموده است. سایت دکوکده با توجه به پیشنهاد تنوع گسترده­ای از محصولات، فارغ از فواصل جغرافیایی عرضه کنندگان، امکان مقایسه بین تنوع قابل ملاحظه­ای از محصول میز ناهارخوری با نیمکت را فراهم آورده است.

مصرف کننده با مرجعه به سایت و توجه به توضیحات هر محصول که در ذیل تصاویر بطور جامع نوشته شده است؛ محصول مورد نظر را انتخاب و با پرداخت هزینه آن از طریق آنلاین محصول را در درب محل تحویل می­گیرد. سیستم پرداخت آنلاین به واسطه بهره­مندی سایت از درگاه اعتماد پرداخت الکترونیکی و نیز سایر مجوزهای قانونی بطور مطمئنی صورت می­گیرد. سایت دکوکده از طریق پشتیبانی کارشناسان زبده خود آماده ارائه مشاوره­های تخصصی در زمینه تسهیل امر خرید میز ناهارخوری با نیمکت مورد نیاز مشتریان می­باشد. این موضوع از طریق راههای ارتباطی معرفی شده در اختیار کاربران گرامی می­باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهارخوری با نیمکت مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد