میز ناهارخوری با ام دی اف

0

میز ناهارخوری با ام دی اف، با قیمت پایین تر نسبت  به سایر میز های چوبی و البته کارایی خوب در بازار شناخته شده است. در واقع یکی از دلایل بارز انتخاب خریداران میز ناهارخوری ام دی اف، قیمت مناسب ان در مقابل کارایی بسیار بالایی است که این نوع میز ها دارند. سادگی، زیبایی، شکیل بودن،  عمر بالا، کیفیت عالی، از دیگر فاکتورهای ذاتی ناهار خوری با ام دی اف است، که موجب انتخاب آن توسط خریدار می شود. بهتر است در باره این محصول اطلاعاتی داشته باشیم تا خرید آگاهانه تری انجام دهیم.

میز ناهارخوری با ام دی اف:

میز ناهارخوری با ام دی اف، با قیمت پایین تر نسبت  به سایر میز های چوبی و البته کارایی خوب در بازار شناخته شده است. در واقع یکی از دلایل بارز انتخاب خریداران این ناهار خوری، قیمت مناسب ان در مقابل کارایی بسیار بالایی است که این نوع میز ها دارند. سادگی، زیبایی، شکیل بودن،  عمر بالا، کیفیت عالی، از دیگر فاکتورهای ذاتی ناهار خوری است، که موجب انتخاب آن توسط خریدار می شود. بهتر است در باره این محصول اطلاعاتی داشته باشیم تا خرید آگاهانه تری انجام دهیم.

میز ناهارخوری با ام دی اف و ویژگی های ام دی اف:

ام دی اف از چوب و رزین تشکیل شده است. و با مراحل گسترده ای تولید و عرضه می شود.

استحکام، مقاومت و نفوذ ناپذیری، در برابر آلودگی های محیط و حشرات موذی از ویژگی های بارز ام دی اف می باشد.

میز ناهارخوری با ام دی اف، با داشتن لبه های صاف، و با قابلیت پوشش طرح ها و روکش های مختلف و  تمیزی آسان, برای هر خانه ای زیبایی را به همراه خواهد داشت.

قابلیت ابزار کاری و مکانیکی بر روی ام دی اف ان را به محصولی با ارزش نزد نجار کاران تبدیل کرده است.

هایگلاس  هم از خانواده ام دی اف است، که با یک لایه پلکسی گلاس پوشانده شده است که در نتیجه آن ظاهر شفاف تر نسبت به ام دی اف دارد.

ام دی اف ها, قابلیت رنگ شدن و طرح پذیری بالایی دارند. که موجب شده است با چیدمان های مختلف هارمونی مناسبی ایجاد کنند.

به دلیل تولید در ابعاد بزرگتر قدرت مانور بیشتری در دکوراسیون دارند.

کارایی این محصول

بی جهت نیست که از ام دی اف به عنوان غولی در صنعت چوب نام می برند. قابلیت هماهنگی ام دی اف با انواع فضاها   از جمله: کابینت آشپزخانه، میز ناهارخوری با ام دی اف در سالن پذیرایی، , اداره و دکور بوتیک، دکور مغازه صوتی و تصویری، دکور مغازه لوازم خانگی، و… کاملا مشهود است.

قابلیت اجرایی سهل تر، سمباده کاری، و… در  ام دی اف  خام  موجب افزایش سرعت کار در صنعت چوب و مبلمان شده است. و نتیجه ان تنوع طرح های مختلف می باشد.

میز ناهار خوری با ام دی اف با هر دکوراسیونی در منزل و با هر سلیقه ای می تواند هماهنگ باشد. زمانی که روکش های متنوع در رنگ بندی مختلف طبق نظر مشتری بر روی ام دی اف خام قرار می گیرد زیبایی صد چندان به دکوراسیون فضای مورد نظر انتقال می باید. هماهنگی سایر وسایل تزیینی و زینتی در فضا همچون پرده، مبلمان، بوفه،کتابخانه شکیل، میز آباژور و…از نظر هارمونی رنگ با میز ناهار خوری ام دی اف و همچنین در صورت مطابقت در جنس می توانند فضایی ساده و در عین حال خیره کننده را رقم بزنند.

با تمام  موارد ذکر شده در بالا می توان نتیجه گرفت قیمت میز ناهارخوری با ام دی اف نسبت به مزایا و ویژگی های مثبتی که دارد منطقی به نظر می رسد. شاید به همین علت قیمت  میز ناهارخوری با ام دی اف  از میزهای  چوب و استیل ارزان تر است. تا انتخابی راحت و در عین حال شیک  باشد، برای خریدارانی که قصد دارند دکوراسیونی جذاب  با قیمت مناسب داشته باشند.

کاربرد انواع ام دی اف:

ام دی اف ناز یا سبک : برای دیوارپوش, سقف کاذب, کفپوش  قسمت پشتی کمد و کابینت،  غرفه سازی نمایشگاه، بسیار مناسب به نظر می رسد.

ام دی اف ضخیم: با دارا بودن ضخامت بیشتر و قابلیت تحمل وزن بیشتر برای ابزار کاری و قرار دادن اجسام سنگین بر روی آن مناسب است.

***ام دی اف  با فرمالدئید کم: ام دی اف  رایج در بازار که در صنایع چوبی  و صنعت مبل و انواع دکوراسیون کاربرد گسترده ای دارد.

ساخت میز ناهارخوری و انواع روکش:

  • ام دی اف با روکش هایگلاس
  • ام دی اف با روکش چوب طبیعی
  • ام دی اف با رنگ پولیشی
  • ام دی اف با روکش اکریلیک
  • ام دی اف با روکش کاغذی
  • ام دی اف با روکش ملامینه
  • ام دی اف با روکش پی وی سی

تنوع رنگ ها، استحکام و دوام فوق العاده ، و زیبایی ظاهری منجر به تولید میز ناهارخوری با ام دی اف  می شود و سلایق مختلف را پاسخگو می باشد.

میز ناهارخوری با ام دی اف در دکوراسیون اسپرت و فانتزی کاربرد گسترده ای دارد. ولیکن امروزه با طرح های بی نظیر می تواند، در دکوراسیون های کلاسیک و لوکس نیز شیک و جذاب به نظر برسد. تنوع طرح ها و رنگ های مختلف غذاخوری را می توانید به راحتی در سایت فروشگاهی مبلمان و غذاخوری ببینید و انتخابی راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهارخوری با ام دی اف مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد