مبلمان رستورانی نظری

0

مبلمان رستورانی نظری : در حال حاضر شرکت نظری با بهره گیری از امکانات و تکنولوژی های بسیار مدرن، محصولاتی با کیفیت و متنوع در حوزه های بسیاری از جمله، مسکونی، آموزشی، صنعتی و رستورانی، تولید و روانه بازار می کند. از جمله محصولات تولیدی این شرکت، مبلمان رستورانی نظری می باشد که از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

مبلمان رستورانی نظری

این شرکت با هدف تولید انواع محصولات چوبی از جمله میز، صندلی و مبل در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز نمود و پس از طی نمودن پله های موفقیت در حوزه صنایع فلزی نیز وارد شد و توانست برای اولین بار در ایران محصولاتی تلفیقی با فلز و پلاستیک ایجاد کند. در ادامه محصولات مبلمان رستورانی نظری را مورد بررسی قرار می دهیم.

مبل رستورانی پایه فلزی پونتو

این مدل از مبلمان رستورانی نظری، از چوب با مقاومت بسیار بالا تولید شده است. قسمت نشیمن مبل از فوم سرد قالبی ساخته شده که با روکش چرم و با رنگ های متنوع پوشانده شده است. پایه به کار رفته در این مبل ها از پروفیل لوله ای است که توسط عنصر کروم آبکاری شده است.

قابلیت چیدمان بر روی هم در این نوع مبلمان وجود ندارد. این مدل در سه حالت تک نفره، دو نفره و کنج طراحی شده است. ابعاد مدل تک نفره شامل عرض ۶۰ سانتی متر، ارتفاع ۸۰ سانتی متر، عمق ۶۰ سانتی متر، ارتفاع نشیمن ۴۶ سانتی متر و وزن ۱۸.۵ کیلوگرم است. ابعاد در حالت دو نفره شامل عرض ۱۲۰ سانتی متر، ارتفاع ۸۰ سانتی متر، عمق ۶۰ سانتی متر، ارتفاع نشیمن ۴۶ سانتی متر و وزن ۴۲ کیلوگرم است.

مدل دیگر حالت کنج است که برای قسمت های کنج رستوران مناسب است و دارای ابعاد عرض ۶۰ سانتی متر، ارتفاع ۸۰ سانتی متر، عمق ۶۰ سانتی متر، ارتفاع نشیمن ۴۶ سانتی متر و وزن ۲۲ کیلوگرم است. به عنوان مدلی دیگر از این مدل مبلمان رستورانی نظری، مدل پنل دار آن است که به صورت یک تکه، دو تکه یا چند تکه به مشتری قابل عرضه است.

مبل رستورانی پاف پایه فلزی پونتو

این مدل از مبلمان رستورانی نظری، دارای پایه های پاف فلزی می باشد که نسبتا سبک طراحی شده است و از جنس چوب مرغوب و نشیمن مناسب با روکش چرمی و در طرح پارچه های متفاوت تولید شده است و در دو مدل تک نفره و دو نفره به بازار عرضه می شود.

طراحی زیبا و مدرن این محصول آن را به عنوان یک مبلمان مناسب برای محیط های رستورانی تبدیل کرده است. ابعاد مدل تک نفره آن شامل عرض ۶۰ سانتی متر، ارتفاع ۴۶ سانتی متر، عمق ۶۰ سانتی متر، ارتفاع نشیمن ۴۶ سانتی متر و وزن ۱۳ کیلوگرم می باشد.

مدل دو نفره آن تنها در عرض و وزن با مدل تک نفره آن متفاوت است، به صورتی که داری عرض ۱۲۰ سانتی متر و وزن ۳۲ کیلوگرم است.

مبل رستورانی ابعاد بزرگ نظری

در مدل هایی دیگر از مبلمان رستورانی نظری، این شرکت در تولید مبلمان رستورانی با ابعاد بزرگ هم فعالیت داشته و چندین مدل از این نوع را روانه بازار کرده است که بیشتر در شکل لمسه با یکدیگر تفاوت دارند. مدل های این نوع مبل شامل، بدون لمسه، لمسه مربع، لمسه لوزی، پشت بلند و مبل کنج می شود که همه به صورت دو نفره طراحی شده اند.

تمامی این مدل ها با چوبی مقاوم و نشیمنی با فوم سرد قالبی و روکش چرم تهیه شده اند که طرح های متفاوتی را دارا می باشند. پایه این مبلمان از آهن آبکاری شده با کروم ساخته شده است. ابعاد و وزن مدل های بدون لمسه، لمسه مربع و لمسه لوزی یکسان بوده و دارای عرض ۱۲۰ سانتی متر، ارتفاع ۱۰۶ سانتی متر، عمق ۷۰ سانتی متر، ارتفاع نشیمن ۴۵ سانتی متر و وزن ۲۶.۶ کیلوگرم هستند و فقط در شکل لمسه با یکدیگر تفاوت دارند.

طرح پشت بلند

مدل پشت بلند دارای ابعادی شامل عرض ۱۲۰ سانتی متر، ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر، عمق ۷۰ سانتی متر، ارتفاع نشیمن ۴۵ سانتی متر و وزن ۲۹ کیلوگرم می شود.

مدل مبل کنج این شرکت نیز در دو تکه با ابعاد متفاوت به بازار عرضه می شود که در تکه صاف این مدل عرض ۱۱۲ سانتی متر، ارتفاع ۹۴ سانتی متر، عمق ۷۵ سانتی متر، ارتفاع نشیمن ۴۶ سانتی متر و وزن ۲۷.۲ کیلوگرم است و تکه کنج این مدل فقط در عرض و وزن با تکه صاف خود تفاوت دارد که به ترتیب ۷۵ سانتی متر و ۲۰ کیلوگرم می باشد. این مدل مخصوص فضاهای دارای کنج و زاویه دار در رستوران است.

خرید مبلمان رستورانی نظری

مدل های مبلمان معرفی شده در این نوشتار مربوط به مبلمان رستورانی نظری می باشند. برای بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت می توان مبلمان آن را به وسیله نمایندگی های معتبر شرکت نظری در سراسر کشور خریداری نمود. محصولات این شرکت دارای ۳ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه می شوند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مبلمان رستورانی نظری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد