مبل رستورانی دست دوم

0

مبل رستورانی دست دوم، برای صرفه جویی در هزینه ها و به منظور تغییر دکوراسیون و نوع چیدمان رستوران، می تواند گزینه مناسب و قابل قبولی باشد. برای افرادی که در اندیشه راه اندازی یک رستوران یا تالار بوده نیز مبل دست دوم می تواند بسیاری از نیازهای آنها را برطرف سازد.

مبل رستورانی دست دوم

در بسیاری از مواقع رستوران داران برای جلب توجه و نظر مشتریان خود، چند مدت یکبار، تغییر چیدمان و فضای داخلی دکوراسیون را در دستور کار خود قرار می دهند. به همین منظور برای انجام این مورد، خرید و انتخاب مبل رستورانی دست دوم علاوه بر مقرون به صرفه بودن و صرفه اقتصادی، نمای دکوراسیون رستوران را نیز رنگ و بوی تازه می بخشد.

  تاثیر مبل رستورانی در نوع چیدمان

مبل رستورانی دست دوم، به عنوان یکی از تجهیزات و ملزومات تاثیر گذار در نوع چیدمان رستوران ها، می تواند در جلب نظر مشتریان بسیار تاثیر گذار و مؤثر باشد. هر رستوران فارغ از کیفیت غذایی بالا، برخورداری از نوع تجهیزات مناسب و زیبا نیز در این زمینه حایز اهمیت است.

بهره مندی رستوران از تجهیزات جذاب و به روز، پای مشتریان زیادی را به آنجا باز می کند. در کنار استفاده از تجهیزات و ملزومات مدرن برای فضای داخلی و دیزاین رستوران، نوع چیدمان و القای جذابیت بصری آن نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. وجود مبل رستورانی مناسب ضمن تامین زیبایی بصری برای مشتری، برای راحتی و سهولت او هم امکاناتی را فراهم می سازد.

مبل رستورانی یکی از لوازم تاثیر گذار و قابل توجه در جذابیت و زیبایی چیدمان رستوران به شمار می رود. در بسیاری مواقع تغییر دکوراسیون و سبک چیدمان به دلیل تحمیل هزینه های اضافی و گزاف، در این زمینه با مشکل مواجه می شود.

مقرون به صرفه بودن مبل رستورانی دست دوم

برای جلوگیری از ایجاد چنین وضعیت و همینطور نوسازی و تغییر دکور، استفاده از مبل رستورانی دست دوم می تواند راهکار مناسب و مقرون به صرفه باشد. استفاده از این لوازم زمانی که مطابق با چیدمان و نوع دیزاین انجام پذیرد، منجر به خلق چیدمانی جذاب و زیبا می گردد.

همچنین برای انجام آن نیز هزینه کمتری اختصاص داده شده است. برای تغییر فضای دکوراسیون داخلی رستوران، به جای خرید مبل نو، می توان این امر را با مبل رستورانی باکیفیت و دست دوم به بهترین نحو میسر نمود.

از طرفی، یکی از موارد بسیار تاثیر گذار در ایجاد جلوه بصری در محیط رستوران، انتخاب مبل رستورانی مناسب و راحت می باشد. احساس راحت داشتن در هنگام استفاده از مبل رستورانی دست دوم، یکی از فاکتورهای تاثیر گذار و بسیار حایز اهمیت محسوب می گردد.

ویژگی ها و خصوصیات مبل رستورانی دست دوم

در درجه اول ساختار و بدنه مبل رستورانی دست دوم، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. کیفیت مواد بکار رفته در تار و پود مبل نیز باید از استحکام و دوام قابل ملاحظه ای بهره ببرد. یکی از ویژگی های مهم مبل رستورانی، برخورداری از پایه های مقاوم و مستحکم است، چرا که پایه ها نقش بسیار پر رنگی را در ایجاد ثبات مبل بر عهده دارند.

رنگ استفاده شده در ساختار مبل نیز باید در برابر رطوبت و حرارت از دوام مناسبی برخوردار باشد. مبل رستورانی در قسمت نشیمن، باید از وجود فوم های نرم و انعطاف پذیر بهره ببرد. زیرا که این فوم ها در راحتی استفاده از مبل بسیار تاثیر گذار هستند.

نوع پارچه استفاده شده در مبلمان

پارچه های استفاده شده در مبل رستورانی دست دوم باید از ویژگی ضد حساسیت و ضد رطوبت بودن برخوردار باشند. طراحی مبل بر اساس اصول ارگونومی، یکی از ویژگی های بارز و تاثیر گذار هر مبل رستورانی می باشد، چرا که طراحی آن متناسب با وضعیت جسمانی افراد می تواند مزیت های بسیار تاثیر گذاری را برای رستوران به ارمغان آورد.

همچنین پشتی موجود در مبل نیز باید قابلیت رد و بدل نمودن جریان هوا را دارا باشد تا از ایجاد حساسیت و نم در بافت مبل پیشگیری کند.

نکات کاربردی و مهم در خرید مبل رستورانی دست دوم

در خرید مبل رستورانی دست دوم، بدنه و چارچوب مبل باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا از وجود هر نوع رنگ پریدگی، شکستگی و خراشیدگی در ساختار آن، اطمینان حاصل شود. استحکام و دوام پایه های مبل هم باید به طور ویژه مورد توجه واقع گردد.

یکی از نکاتی مهمی که در خرید مبل رستورانی باید مد نظر داشت، اطمینان از سالم بودن پارچه به کار رفته در ساختار مبل، فوم و فنر آن می باشد. در این مورد لازم است که پارچه دچار نخ کش شدن و چروکی نشده باشد. همچنین روکش پارچه باید فاقد هر گونه پستی و بلندی باشد.

یکی دیگر از نکاتی که در این زمینه باید رعایت گردد، قابلیت حمل و جابجایی راحت مبل رستورانی می باشد. چرا که در مواقع تغییر دکوراسیون، اگر مبل سنگین و دارای وزن زیاد باشد، فرآیند تغییر فضای داخلی دکوراسیون با مشکل و حتی زمانبر می شود. در هنگام خرید مبل رستورانی دست دوم، راحتی و نرم بودن آن نیز باید مورد نظر واقع گردد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مبل رستورانی دست دوم مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد