مبلمان آشپزخانه رستوران

0

مبلمان آشپزخانه رستوران، در تسریع فعالیت ها در فضا و محیط رستوران کمک شایان می کند. در فضاهای مختلف مانند رستوران ‌ها، فست فود ها، کافه ‌ها و منازل، محیط آشپزخانه از نقش کاربردی و بسیار پررنگی برخوردار می باشد. مبلمان رستوران، میز و صندلی غذاخوری از مؤلفه های بسیار مهم بوده که آرامش و راحتی را در محیط رستوران برای افراد با خود به همراه دارد.

مبلمان آشپزخانه رستوران

آشپزخانه، مرکز اصلی آشپزی و فعالیت ‌های متناسب با این موضوع است. مبلمان رستوران، میز و صندلی غذاخوری از مؤلفه های بسیار مهم بوده که آرامش و راحتی را در محیط رستوران برای افراد با خود به همراه دارد.

به همین منظور برای انتخاب مبلمان مناسب در فضای آشپزخانه رستوران، راحتی محصول هنگام نشستن بر روی آن، در مواقع انجام امور آشپزی بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین در هنگام انجام فعالیت ها باید تناسب  مطلوبی با قد افراد داشته و از ارتفاع مناسبی  نیز بهره ببرد. مبلمان آشپزخانه رستوران باید قابلیت تطبیق با نوع چیدمان و دکوراسیون فضای داخلی محیط غذاخوری را داشته باشد.

اصول مهم در انتخاب مبلمان آشپزخانه رستوران

یکی از اصول مهم در انتخاب مبلمان آشپزخانه رستوران، استاندارد بودن آن می باشد. چراکه رعایت این اصل علاوه بر ایجاد راحتی و آسایش کافی، حفظ سلامتی را نیز با خود به همراه دارد. استفاده از مبلمان مناسب برای محیط  رستوران، یک قدم موثر و تاثیر گذار در جهت فراهم ساختن راحتی مشتریان می باشد.

عدم استفاده از مبلمان در دکوراسیون فضاهای گوناگون، باعث به وجود آمدن ناهماهنگی و نقص بزرگ در نوع دیزاین و نحوه چیدمان می شود. انتخاب مبلمان برای رستوران باید به صورتی انجام شود که ضمن تناسب با اجزای موجود در چیدمان، باعث جذب مشتری با رؤیت وضعیت ظاهری آن گردد.

برخورداری از مبلمان مناسب در بهبود بخشیدن به واکنش مشتریان و حضور مستمر آنها در فضای رستوران تاثیر گذار است. بهره گیری از رنگ های جذاب و متنوع در انتخاب مبلمان آشپزخانه رستوران، به عنوان کلیدی برای موفقیت بیشتر کسب و کار به شمار می رود چرا که سبب چشم دوختن مشتریان در همان لحظه اول به آن می ‌شود.

انواع مدل ها و طرح های مبلمان در رستوران

امروزه مبلمان های ارائه شده از تنوع طرح و جنس های متفاوت بهره می برند. طراحی محصولات به  صورتی انجام می پذیرد که متناسب با سلیقه های متفاوت  و با کاربری مختلف در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

تناسب مبلمان آشپزخانه رستوران با فضا و نحوه چیدمان محیط غذاخوری، در القای جذابیت بصری و چشم نوازی محیط دارای اهمیت می باشد. مبلمان رستوران باید به شیوه ای انتخاب شود که به هنگام استفاده برای مدت زمان طولانی علاوه بر حفظ سلامتی، در کاهش خستگی نیز اثر گذار باشد.

اگر چه جنبه ظاهری و زیبایی مبلمان نیز دارای اهمیت بوده اما مسئله دوام و کیفیت آن نیز نباید فراموش شود. فارغ از ویژگی ‌های ظاهری مبلمان،  محصول باید ویژگی استاندار بودن و راحتی را هم تحقق ببخشد. قسمت پشتی مبل باید به صورتی طراحی شده باشد که علاوه بر پوشش کامل ستون فقرات، به بدن انسان نیز هیچ گونه آسیبی وارد سازد.

طراحی مبلمان آشپزخانه رستوران باید به گونه ای باشد که در هنگام استفاده از آن ایجاد حس آرامش و راحتی را فراهم کند. به طور کلی انتخاب مبلمان برای رستوران باید از تمام استانداردهای لازم و کافی برخوردار باشد.

نکات مهم و تاثیر گذار در انتخاب مبلمان آشپزخانه رستوران

یکی از نکات بسیار حائز اهمیت که در انتخاب مبلمان آشپزخانه رستوران باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، جنبه راحتی مبلمان می باشد. در این موارد باید مبلمانی انتخاب گردد که متناسب با ارگونومی بدن طراحی شده است. انعطاف پذیری و نرمی مبلمان یکی از امتیازات برجسته و شاخص آن به شمار می رود.

انتخاب مبلمان رستوران باید متناسب با ایجاد فضایی دلپذیر و آرام صورت بگیرد. مرور زمان نیز باید در انتخاب مبل رستورانی مورد توجه واقع شد، چرا که این محصولات برای بلند مدت مورد استفاده قرار می گیرد. به همین جهت باید مبلمانی انتخاب شود که در اثر گذشت زمان دچار فرسودگی و خرابی نگردد.

در انتخاب مبلمان آشپزخانه رستوران باید کیفیت و دوام محصول مورد بررسی قرار گیرد. کیفیت مناسب مبل رستورانی در افزایش عمر و دوام آن تاثیر مستقیم دارد. بررسی پایه های مبل نیز باید با دقت و حساسیت انجام شود. پایه های مبل در ثبات و ایستایی آن نقش بسزایی را ایفا می کند.

همچنین تحمل وزن مبل و فشار وارد شده به آن را نیز پایه ها به دوش می کشند. بر همین اساس دوام و کیفیت پایه های مبلمان آشپزخانه رستوران از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

خرید مبلمان مخصوص رستوران

در هنگام خرید مبلمان آشپزخانه رستوران،  انتخاب آن به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ با محدودیت همراه نمی باشد. از طرفی قیمت محصول نیز در انتخاب نهایی آن تاثیر گذار است. برای خریداری کردن مبلمان دارای کیفیت و دوام بالا، هزینه بیشتری را نیز باید اختصاص داد. به همین جهت در انتخاب مبلمان آشپزخانه رستوران باید نهایت دقت و حساسیت را به عمل آورد تا ضمن انتخاب و خرید مبلمان باکیفیت و مناسب، دوام و آسایش مطلوب را نیز برای خود به ارمغان آورد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مبلمان آشپزخانه رستوران مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد