انتخاب مبلمان استیل رستوران

0

انتخاب مبلمان استیل رستوران، به علت برخورداری از ظرافت و قیمت بالا، باید دقت و حساسیت لازم را در این زمینه به کار برد. دکوراسیون رستوران یکی از عامل های تاثیر گذار برای جذب مشتری به شمار می رود. استفاده از مبلمان استیل رستوران، در به وجود آوردن ارتباط بصری و جذابیت در چشم بیننده، نقش پررنگ و تاثیرگذاری را ایفا می نماید.

طراحی رستوران

طراحی رستوران بر اساس چیدمان، دیزاین متفاوت و متناسب با سن و روحیات افراد مختلف انجام می گیرد. یکی از نکات حائز اهمیت که در چیدمان رستوران همواره باید مد نظر قرار گیرد، توجه به ایجاد فضایی آرامش بخش و راحت برای مشتریان می باشد. برخورداری از دکوراسیون متفاوت و محیطی دلنشین در فضای رستوران، باعث ایجاد تجربه ای جدید و خاطره انگیز در ذهن مشتری می شود.

در فراهم ساختن جذابیت بصری و احساس راحتی مشتری، ترتیب و نظم چیدمان بسیار حائز اهمیت می باشد. استفاده از مبلمان استیل رستوران، در به وجود آوردن ارتباط بصری و جذابیت در چشم بیننده، نقش پررنگ و تاثیرگذاری را ایفا می نماید.

انتخاب مبلمان استیل رستوران

انتخاب مبلمان استیل رستوران، برای ایجاد دکوراسیونی به سبک کلاسیک، گزینه قابل قبول و مفیدی محسوب می گردد. مبلمان استیل در ساختار خود از چوب های با کیفیت همچون راش یا گردو بهره می برد.

از ویژگی های انواع این مدل مبل میتوان به ارتفاع زیاد آن در مقایسه با مدلهای دیگر و استفاده از ظرافت و هنر در تار و پود آن، اشاره نمود.در انتخاب مبلمان استیل برای دکوراسیون رستوران توجه به مواردی نظیر تفکیک فضا، ترکیب رنگ، نوع دیزاین و اندازه فضای داخلی لازم و ضروری می باشد. مبل استیل به دلیل برخورداری از حجم بالاتر و زیادتر نیاز به فضای بیشتری نیز دارد.

مبلمان استیل به علت برخورداری از هنر و سلیقه در طراحی، در ردیف محصولات خاص و شیک به شمار می رود. این مدل مبل به دلیل شباهت و هماهنگی با سبک های اصیل ایرانی، از محبوبیت و استقبال مناسبی در بین طرفداران خود برخوردار می باشد.

انواع مدل ها و طراحی های مبلمان در رستوران

طراحی خاص و منحصر به فرد محصول با سایر مدل های مبلمان از تفاوت فاحشی بهره می برد. مبلمان استیل رستوران در مدل ها و رنگ ها متنوع و گوناگون ارائه می شود. انتخاب این مدل مبلمان برای فضای دکوراسیون رستوران، شکوه و جذابیت خاصی به محیط آن اعطا می کند. مبلمان استیل به دلیل بهره مندی از حالت و فرم رسمی، برای میهمانی های رسمی و پذیرایی های خاص، گزینه ای مطلوب و مناسب محسوب می گردد.

وجود مبلمان مناسب، در دکوراسیون و نوع چیدمان فضای رستوران اهمیتی انکار نشدنی و تاثیر گذار دارد. تناسب محصول با سبک دیزاین، راحتی، جنس و رنگ آن نیز همواره مورد توجه می باشد. برای ایجاد جذابیت بصری در چشم مشتری و القای زیبایی و شکوه دکوراسیون محیط رستوران، انتخاب مبلمان استیل رستوران بسیار راهگشا و دارای اثر بخشی فراوانی می باشد. ظاهر این مبلمان در نگاه اول توجه افراد را به خود معطوف می سازد.

ویژگی ها و مشخصات استفاده از مبلمان استیل رستوران

قسمت عمده و مهم مبلمان استیل رستوران را چارچوب یا کلاف چوبی در بر می گیرد. در اغلب موارد در تار و پود این مدل مبلمان از کنده کاری و هنرهای منبت کاری استفاده بهینه و مطلوب می شود. چوب بکار رفته در ساختار مبل از جنس چوب های دارای کیفیت بالا و با دوام نظیر راش و گردو می باشد.

به همین جهت، در مقایسه با سایر مدل های مبلمان موجود در بازار، مبل استیل از قیمت بالاتری بهره می برد. کیفیت و استحکام مبل، استفاده از آن را برای سال های طولانی میسر می سازد. جنس پایه های مبل نیز بسیار محکم و مقاوم بوده و علاوه بر تحمل وزن بالا، ثبات و تعادل مبلمان را نیز به خوبی برقرار می کند.

قسمت نشیمن مبل از راحتی و انعطاف پذیری قابل توجهی برخوردار است. هنگام نشستن بر روی مبل و استفاده برای ساعت های طولانی، هیچگونه فشاری به گردن و سر وارد نمی کند، چراکه در طراحی مبلمان استیل رستوران همه اصول استاندارد و ارگونومی به نحو مطلوب و مناسب رعایت شده است. روکش بکار رفته در رویه مبلمان استیل نیز از کیفیت و دوام قابل توجهی سود می برد. این مدل مبلمان به دلیل متریال استفاده شده در ساختار آن، دارای وزن سنگینی می باشد.

نکات کاربردی و مهم در هنگام خرید مبلمان استیل رستوران

در هنگام خرید مبلمان استیل رستوران، باید پایه های مبل مورد بررسی قرار گیرد که دچار لق خوردگی و ساییدگی نباشد. روی سطح مبل نباید زدگی و ناهمواری به چشم بخورد. باید دقت نمود که قسمت دسته های مبل دچار شکستگی و ترک خوردگی نباشد.

فوم استفاده شده در قسمت نشیمن و پشتی مبل باید انعطاف پذیر و نرم بوده و در صورت ایجاد فشار به آن، قابلیت برگشتن به حالت اولیه خود را داشته باشد. پارچه بکار رفته در رویه مبلمان استیل رستوران باید دارای مقاومت بوده و در اثر کشیدگی نباید دچار پارگی و خرابی شود. بدنه مبلمان استیل و کلاف آن نیز با دقت و حساسیت باید مورد بررسی قرار گیرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک انتخاب مبلمان استیل رستوران مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد