ناهارخوری رستورانی

0

ناهارخوری رستورانی: انتخاب ناهارخوری برای یک رستوران از مهمترین قسمت های طراحی دکوراسیون یک رستوران می باشد. اولین موردی که نظر هر مشتری را در یک رستوران به خود جلب می کند دکوراسیون و به تبع ناهار خوری در نظر گرفته شده برای رستوران است. انتخاب ناهار خوری مناسب و زیبا برای یک رستوران تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتری ها و افزایش مراجعه به رستوران دارد.

ناهارخوری رستورانی

انتخاب ناهارخوری برای یک رستوران از مهمترین قسمت های طراحی دکوراسیون یک رستوران می باشد. اولین موردی که نظر هر مشتری را در یک رستوران به خود جلب می کند، دکوراسیون و به تبع، ناهارخوری در نظر گرفته شده برای رستوران است. انتخاب ناهارخوری مناسب و زیبا برای یک رستوران تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتری ها و افزایش مراجعه به رستوران دارد. در این نوشتار قصد داریم تا درباره نحوه انتخاب ناهارخوری رستورانی مناسب بحث کنیم.

 ارتفاع مناسب ناهارخوری رستورانی

ناهارخوری رستورانی باید از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد، به گونه ای که فردی که پشت میز ناهارخوری می نشیند باید ارتفاع میز، تا قفسه سینه او باشد. چنانچه این فاصله بیشتر یا کمتر از این مقدار باشد باعث ناراحتی و عدم رضایت مشتری می شود. میز ناهارخوری با ارتفاع کم باعث خم شدن زیاد مشتری و میز ناهارخوری بلند باعث عدم تسلط مشتری به غذا می شود که هر دو حالت آزار دهنده هستند.

مناسب بودن نشیمن صندلی ناهارخوری

استفاده از صندلی های بدون پشتی و نشیمن، اگر چه قیمت تمام شده پایینی دارد ولی نشستن طولانی مدت بر روی آن باعث ناراحتی مشتری و نارضایتی از غذا حتی در صورت با کیفیت بودن آن می شود، چرا که مشتری بر غذایی که می خورد تمرکز ندارد. بهترین صندلی برای یک ناهارخوری، دارای نشیمنی و پشتی نرم و عرض بیش از ۵۰ سانتی متر است.

پایه های ناهارخوری رستورانی

از آنجا که در رستوران ها میز و صندلی ها بیش از حد جابجا می شوند، داشتن پایه های مقاوم و بی سر و صدا برای یک ناهارخوری رستورانی بسیار لازم و ضروری است. اگر ناهارخوری پایه های نامناسبی داشته باشد باعث ایجاد صدای آزار دهنده هنگام حرکت آن می شود که می تواند با اعصاب و روان مشتری های رستوران بازی کند. همچنین پایه های بی کیفیت به مرور زمان ضعیف شده و می شکنند که هزینه های زیادی را به رستوران تحمیل می کنند.

انتخاب جنس مرغوب برای ناهارخوری رستورانی

ناهارخوری های متنوع و ساخته شده از مواد مختلفی در بازار وجود دارند. برای خرید یک ناهارخوری رستورانی دقت کنید که از جنس مرغوب برای آن استفاده شده باشد. مزیت ناهارخوری جنس چوبی، زیبایی، کیفیت بالا و قابلیت رنگ پذیری کامل و نقص آن، عدم مقاومت در برابر رطوبت است.

مزیت محصول جنس MDF و ملامینه، قیمت مناسب و معایب آن، عدم مقاومت در برابر رطوبت، تنوع کم و عمر پایین است. مزیت ناهارخوری جنس فلزی، قیمت مناسب، مقاومت در برابر رطوبت و عمر بالا و معایب آن، تنوع کم و جدا شدن پایه از شیشه به مرور زمان است.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هر نوع جنسی که برای ناهارخوری استفاده می کنید باید مرغوب باشد. برای مثال اگر از جنس چوب استفاده می کنید تا حد امکان سعی کنید از جنس چوب راش یا گردو باشد، زیرا این چوب ها مقاوم ترین نوع چوب را در میان نمونه های دیگر دارا می باشند.

انتخاب شکل ناهارخوری

ناهارخوری ها به شکل های متنوعی همچون مستطیل، مربع، دایره و بیضی در بازار وجود دارند. استفاده از شکل های لبه دار مثل مستطیل و مربع فضای کمتری را اشغال کرده و در بیشتر طراحی های امروزی به خوبی قرار می گیرد و برای محیط های رستورانی مناسب تر هستند. در مقابل شکل های بدون لبه مثل دایره و بیضی فضای بیشتری را اشغال کرده اما دسترسی بهتری را به نقاط مختلف میز برای مشتری ایجاد می کنند. شکلی که برای ناهارخوری رستوران انتخاب می کنید باید متناسب با فضای رستوران شما باشد.

خرید ناهارخوری رستورانی

با توجه به این که ناهارخوری های موجود در محیط رستوران، روزانه به کرات مورد استفاده قرار می گیرد، کیفیت ناهارخوری اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین در انتخاب این محصول برای رستوران باید کیفیت را بر قیمت ترجیح داد و زیاد به فکر خرید محصول ارزان قیمت و بی کیفیت نبود، زیرا که استفاده از محصولات بی کیفیت هزینه زیادی را در آینده به رستوران تحمیل خواهد کرد، چه وسایل زود خراب شوند و چه به علت نامناسب بودن محصول باعث کاهش مشتری های رستوران گردند.

فاکتور مهم دیگر زیبایی ناهارخوری مورد نظر برای رستوران است، زیرا همانگونه که گفته شد زیبایی اولین چیزی است که در یک رستوران مشتری ها را به خود جلب می کند و کیفیت غذای رستوران در مرتبه بعدی، مشتری را به خود جلب کرده و بیشتر عامل نگهداری مشتری به عنوان یک مشتری ثابت برای رستوران است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ناهارخوری رستورانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد