ناهارخوری سلطنتی

0

ناهارخوری سلطنتی: یکی از جلوه های زیبا و ماندگار دکوراسیون داخلی منزل استفاده از چیدمان مناسب و پر طرفدار ناهار خوری مدرن در کنار ترکیب رنگ های بدیع مدرن و کلاسیک می باشد. هر چند اگر به دکوراسیون کلاسیک بیشتر نظر داشته باشیم لازم است تا این دکوراسیون با ناهارخوری سلطنتی ما هم به اصطلاح از نوعی هارمونی و یا به قول امروزی ها ست بودن برخوردار باشد.

ناهارخوری سلطنتی

با انواع ناهارخوری سلطنتی شگفتی را کامل کنید!.

یکی از جلوه های زیبا و ماندگار دکوراسیون داخلی منزل استفاده از چیدمان مناسب و پر طرفدار ناهارخوری مدرن در کنار ترکیب رنگ های بدیع مدرن و کلاسیک می باشد. هر چند اگر به دکوراسیون کلاسیک بیشتر نظر داشته باشیم لازم است تا این دکوراسیون با ناهارخوری سلطنتی ما هم به اصطلاح از نوعی هارمونی و یا به قول امروزی ها ست بودن برخوردار باشد.

طبیعتا امروزه یکی از انتخاب هایی که هنوز هم مشتری ایرانی از آن لذت می برد انواع ناهارخوری سلطنتی می باشد که می تواند با ذائقه و فرهنگ ایرانی نیز تا حدود زیادی تناسب داشته باشد. وجود ریزه کاری ها و ظرافت های هنری به کار رفته در این نوع مبلمان زیبا و پرکاربرد موجب شده است تا تولیدکنندگان ایرانی نیز در کنار وجود سایر رقبا در بازار تولید خودی نشان دهند.

استفاده از خلاقیت در ترکیب مبلمان سلطنتی و ناهارخوری سلطنتی و تزئینات چشم نواز در دکوراسیون منزل می تواند به هر بیننده ای حس دلنشینی القا کند. البته پیشنهاد می کنیم در صورتی که شما نمی توانید در خرید و انتخاب انواع میز سلطنتی تصمیم قطعی بگیرید حتما از خدمات مشاوره ای که در فروشگاه های معتبر وجود دارند استفاده کنید.

حتی می توانید تا قبل از آن چرخی در اینترنت بزنید و با مطالب متعددی در این زمینه آشنا شوید و اطلاعات خودتان را در خصوص انواع ناهارخوری سلطنتی بالا ببرید. البته اگر در ادامه این مطلب نیز ما را همراهی کنید قطعا می توانید در پایان کار حتما تردید هایتان را کنار بگذارید و با خیال راحت یک میز سلطنتی شیک و بادوام را خریداری نمایید. پس عجله نکنید و با ما همراه باشید.

چرا ناهارخوری؟

نشستن روی زمین  به صورت دو زانو چهار زانو به ما ایرانیان احساس راحتی بیشتری می دهد در حالی که به مرور زمان و به خصوص با بالاتر رفتن سن متوجه می شویم که این نوع نشستن می تواند آسیب هایی را برای ما به همراه داشته باشد. خم شدن بیش از حد و نیز عدم راحتی و آسودگی در هنگام غذا خوردن یکی از مشکلاتی است که برای ما پیش می آید.

هر چند این روش هنوز هم در اغلب منازل ما مورد استفاده قرار می گیرد ولی لازم نیست دیگر بیشتر از این سلامتی خودتان را به خطر بیندازید. وجود انواع ناهارخوری سلطنتی که از نمونه های کلاسیک و پرفروش این محصول به شمار می رود می تواند پاسخگوی نیازهای شما در این زمینه باشد.

شما می توانید با خیال راحت و بدون کوچکترین فشاری به خودتان از غذا خوردنتان لذت ببرید. این کار می تواند مانع دردهای زانو و اعصاب سیاتیک شما شود و در ضمن به فضای داخلی اتاق پذیرایی یا حتی آشپزخانه شما رنگ و رونق دیگری ببخشد.

انواع ناهارخوری سلطنتی به عنوان یک انتخاب مناسب برای خانواده ایرانی دارای ابعاد و سرویس های مختلفی می باشد که با توجه به تعداد افراد و نیز کیفیت محصول طرح های مورد نظرتان را می توانید سفارش داده و یا خریداری نمایید.

مثل نشستن روی پر قو…

مبلمان های سلطنتی که در منزل وجود دارند معمولا از ناهارخوری مشابهی نیز برخوردار هستند. طراحان دکوراسیون می توانند کنتراست  و سایر ویژگی های زیبایی شناسی مبلمان سلطنتی را با ناهارخوری سلطنتی برقرار کنند. ویژگیهای انواع مبلمان سلطنتی که از آن یک محصول منحصر به فرد و در نوع خود مقرون به صرفه  ساخته است عبارتند از:

۱-استحکام و دوام انواع ناهارخوری سلطنتی

۲-تنوع در رنگ و مدل

۳-گارانتی

۴-متناسب با سلیقه مشتری

۵-قیمت مناسب

۶-زیبایی و ظرافت

مشخصات فنی سرویس ناهارخوری سلطنتی

اصولا سرویس ناهارخوری سلطنتی با توجه به تعداد افراد و نیز موارد استفاده به دو طریق سفارش مستقیم مشتری و یا انتخاب محصول در فروشگاه های حضوری و آنلاین انجام می گیرد. سرویس ناهارخوری سلطنتی معمولا دارای ۴ صندلی، ۶، ۸ یا تعداد بیشتری بوده و از یک میز مستطیلی شکل و یا گرد تشکیل شده است.

ارتفاع صندلی ها حداقل ۵۰ سانتیمتر بیشتر بوده و پایه های میز و صندلی ها به دو صورت فلزی یا چوبی می باشد. معمولا پایه هایی که پرس شده باشند از پایه هایی منبت کاری شده  که به منظور محکم کردن آن از پیچ استفاده شده است بهتر هستند.

جنس صندلی و میز ناهارخوری می تواند از چوب، استیل یا شیشه باشد.  اگر فکر می کنید ناهارخوری سلطنتی و مدل های متنوع آن می تواند جایی در منزلتان داشته باشد می توانید هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما از انواع طرح ها و مدل های این محصول بی نظیر دیدن کرده و انتخاب هوشمندانه ای را تجربه کنید.

 

نمونه های دیگر ما

شما با بازدید از سایت ما همچنین می توانید از سایر نمونه های ناهارخوری سلطنتی و ناهارخوری کلاسیک نیز بازدید کنید. همچنین خرید انواع ناهارخوری ارزان یا ناهارخوری دست دوم نیز از جمله خدماتی است که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم. برخی از انواع ناهارخوری جدید این سایت عبارتند از:

ناهارخوری ال، ناهارخوری اپن، ناهارخوری ام دی اف و سایر نمونه هایی که می توانید از سایت ما خریداری نمایید. به دیدار ما بیایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ناهارخوری سلطنتی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد