میز ناهارخوری پایه گلدانی

0

میز ناهارخوری پایه گلدانی: سایت دکوکده با گردآوری بهترین و با کیفیت­ترین محصول ناهارخوری پایه گلدانی در سایت این امکان را به مصرف کننده فراهم آورده است که با صرف اندکی وقت بصورت آنلاین محصول را انتخاب و پس از خرید اینترنتی با پرداخت وجه آن از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی در  درب منزل تحویل بگیرد.

میز ناهارخوری پایه گلدانی

ضرورت تهیه میز ناهارخوری پایه گلدانی:

در عصر حاضر به دلیل بروز بسیاری از مشکلات فرهنگی،اجتماعی و خصوصا اقتصادی خانواده ­ها در حال کوچک شدن هستند. فردگرایی، شیوع زندگی آپارتمانی و دیگر عوامل باعث شده­اند که دور هم­نشینی و انجام گفتگوهای صمیمانه تحت تاثیر شدید این موضوع قرار گیرد. صرف غذا بصورت دورهمی و تجمع افراد دور یک میز می­تواند در این شرایط به ایجاد صمیمت بین افراد کمک شایانی نماید. طرح فروش ناهارخوری پایه گلدانی که از طرف سایت دکو­کده پیشنهاد شده است؛ تلاشی است برای ایجاد صمیمت های خانواده­ ها و اقشار جامعه.

مزایای خرید ناهار خوری پایه گلدانی:

در طراحی­ و دکوراسیون منزل طرح گلدان گیاهان به سبب شکل حجمی ویژه خود از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. از این رو در دکوراسیون برای افزایش زیبایی از گیاهان و گلدان های زیبا استفاده می­شود. این جذابیت طرح گلدان های گیاهان، ایده ­پردازان و طراحان مبلمان را به این فکر انداخته است که بجای پایه­ های ساده و بی روح میز ناهار خوری از طرحی شبیه گلدان استفاده نمایند. طرحی که مصرف ­کنندگان بعلت استفاده زیاد قبلی آمادگی ذهنی بیشتری برای پذیرش آن دارند. این میز نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طراحان و دکوراتیوهای منزل و اماکن از این محصول به بهترین شکل ممکن برای خلق زیبایی در اماکن استفاده می­نمایند.

جنس میز ناهارخوری پایه گلدانی

میز ناهار خوری پایه گلدانی از جنس های مختلفی ساخته می­شود. اوج شکوه و زیبایی این میز ناهارخوری در جنس چوبی و نیز نوع سنگی آن است. خصوصا زمانیکه از جنس چوب مقاومی نظیر بلوط استفاده شود زیبایی این محصول چند برابر می­شود. استفاده از منبت و کنده ­کاری در حاشیه سطح میز و خصوصا در پایه می­تواند بر شکوه آن بیافزاید.

در تولید این نوع میز بیشترین دقت در طراحی به پایه معطوف می­گردد. در برخی از طراحی ­ها بطور هوشمندانه­ ای با حفظ شکل گلدانی طرح از طراحیهای موضوعی که شکل یا ایده­ خاص را در ذهن بیننده تداعی می­کند نیز استفاده می­شود.

طراحی و تولید میز ناهار خوری پایه گلدانی

استفاده از تصاویر طبیعت و گل و بوته بصورت منبت و کنده­ کاری جلوه زیبایی از طبیعت را در میز ناهار خوری پایه گلدانی تداعی می­کند که عنصری مکمل برای نام گلدان این میز محسوب می­شود. در ساخت این میز از مواد اولیه تلفیقی نیز استفاده می­شود. چوب، شیشه و مواد مصنوعی پلاستیکی از عمده مواد اولیه ­ای هستند که می­توان از تلفیق آنها این میز ناهارخوری زیبایی را خلق کرد.

تولید میز ناهارخوری پایه گلدانی عمدتا بصورت چهار نفره صورت می­گیرد که بدلیل نیاز به فضای کم بعنوان میز برتر ناهارخوری برای خانواده­ های کم جمعیت و خصوصا برای آپارتمان ­نشین ها  استفاده می­گردد. از میز چهار نفره ناهارخوری پایه گلدانی می­توان در فضای داخل آشپزخانه برای ایجاد یک دورهمی خانوادگی استفاده نمود. تولید میز ناهارخوری شش، هشت و دوازده نفره در نوع پایه­ گلدانی نیز انجام می­گیرد و برای افزایش استحکام از دو یا چند پایه استفاده می­شود.

صندلی های میز ناهارخوری پایه گلدانی

صندلی­های میز ناهار خوری پایه گلدانی با طرحی سازگار با پایه میزها تولید می­گردندکه نهایت سازگاری لازم به وجود آید. طرح نشیمن و تکیه­ گاه صندلی­های میز ناهارخوری پایه گلدانی بیشتر از طبیعت و گل و بوته انتخاب می­شوند که از گلدانی بودن پایه­ ها برای القای مفهومی عمیق در طراحی کلی استفاده شود.

برای تکمیل دکوراسیون به همراه میز ناهار خوری پایه گلدانی از سایر وسایل پایه­ گلدانی نظیر چراغ تزئینی پایه گلدانی و یا میزهای پذیرایی و عسلی پایه­ گلدانی در مجاورت میز استفاده می­شود.  قرار دادن این میزها در سطوح سنگی با تم تیره رنگ شکوه آنرا چندین برابر می­نماید. در صورت استفاده از پایه­ هایی به رنگ تیره نیز رنگ سطح استقرار باید از رنگهای متضاد انتخاب شود. بنابراین قبل از اقدام به خرید بهتر است این جزئیات مدنظر قرار گیرد.

یکی از مزایای میزهای ناهارخوری پایه گلدانی استقرار پایه در مرکز است که این موضوع باعث شده است، فضای بیشتری ایجاد شود. همچنین از برخورد اجسام و افراد به پایه­ها در حد موثری جلوگیری نموده است.

خرید میز ناهارخوری پایه گلدانی

خرید بهترین نوع این میز با بهترین قیمت مستلزم مراجعه به فروشگاه های متعدد و دریافت لیست قیمت می­باشد. این موضوع خرید این محصول را وقت­ گیر می­نماید. سایت دکوکده با گردآوری بهترین و با کیفیت­ ترین محصول ناهار خوری پایه گلدانی در سایت این امکان را به مصرف کننده فراهم آورده است که با صرف اندکی وقت بصورت آنلاین محصول را انتخاب و پس از خرید اینترنتی با پرداخت وجه آن از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی در  درب منزل تحویل بگیرد.

سیستم پرداخت آنلاین سایت دکوکده به واسطه برخورداری از نماد اعتماد پرداخت الکترونیکی و نیز تمامی مجوزهای لازم برای کسب و کار اینترنتی از درجه اطمینان بالایی برخوردار است. مشتریان گرامی همچنین می­توانند قبل از اقدام به خرید از مشاوره ­های کارشناسان زبده سایت نیز استفاده نمایند. اینکار از طریق راه های ارتباطی که در نظر گرفته شده است به طرز آسانی امکانپذیر می­باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهارخوری پایه گلدانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد