میز ناهارخوری چهار نفره

0

میز ناهارخوری چهار نفره: آیا شما قصد دارید که تغییر دکوراسیون خانه خود را استارت بزنید؟آیا شما می­خواهید فضای آشپزخانه خود را بازسازی کنید و به سراغ خرید لوازم جدید آشپزخانه از حمله ناهارخوری چهار نفره خود باشید؟ یا شاید شما در فکر دکوراسیون داخلی یک اتاق ناهارخوری شیک هستید و به دنبال ایده هایی برای ناهارخوری هستید؟این مطلب را مطالعه کنید و به راحتی ایده بگیرید.

میز ناهارخوری چهار نفره

ایده هایی برای انتخاب ناهارخوری چهارنفره

همیشه تغییر دکوراسیون داخلی خانه دغدغه بسیاری از افراد بوده و با توجه به تنوعی که در سبک­ های دکوراسیون وجود دارد، تغییر چیزی غیر قابل اجتناب می­باشد. برای دکوراسیون داخلی خانه و بازسازی فضای داخلی آن همیشه نکات و ترفندهایی وجود دارد که به بهتر و سریعتر شدن روند کار شما کمک می­کند.

در دکوراسیون داخلی فضای خانه ممکن است بخواهید از اتاق­ها شروع کنید که فکر خوبی است. رفتن به سراغ آشپزخانه یعنی اینکه شما دوست دارید کار دکوراسیون را با یکی از چالشی ترین قسمت­های خانه شروع کنید.  بنابراین در هنگام انجام دکوراسیون داخلی فضای موردنظر، لازم است بدانید که باید حوصله کنید و انرژی و زمان بگذارید.

از آنجا که برای دکوراسیون داخلی فضای آشپزخانه راه­ های زیادی است اما بهترین کار این است که بدانید چه چیزی میخواهید در این فضا قرار دهید. از جمله لوازمی که در هر آشپزخانه­ای استفاده می­شود و برای انتخاب آن در فضا سلیقه به ­کار می­گیرید، ناهارخوری می­باشد.

اشکال میز ناهارخوری چهار نفره

ناهارخوری هایی با اشکال و اندازه متفاوت وجود دارد که دقت کنید مجموعه ای را انتخاب کنید که مناسب فضای مدنظرتان باشد. در ادامه چند ایده برای استفاده شما در خرید میز ناهارخوری چهارنفره آماده کرده ایم که مطالعه آن به شما در آشنایی با تنوع و خلاقیت هایی به کار رفته درطراحی ناهارخوری چهارنفره کمک میکند.

اگر شما یک خانواده ی صمیمی و کوچک هستید، خرید یک ناهارخوری چهارنفره زیبا برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه و صرفه جویی در استفاده از فضای آشپزخانه را به شما پیشنهاد میکنیم. حواستان به ابعاد میز ناهارخوری باشد که انتخاب ابعاد صحیح برای فضای موردنظر نکته مهمی در خرید ناهارخوری چهارنفره آشپزخانه کوچک شما می­باشد.

البته که ناهارخوری چهارنفره را جز آشپزخانه در فضاهای دیگری مانند قسمتی از اتاق نشیمن که بتوان با آرامش غذا میل کنید هم میتوان چید. بنابراین نکته دیگری که به شما در چیدن ناهارخوری چهارنفره پیشنهاد می­کنیم، اینکه میز و صندلی­ها را جایی بشینید که آرامش نسبی برقرار باشد و تا حد امکان از سرو صدا دور باشد. توصیه ی ما به شما این است که شاید بهترین گزینه برای چیدن ناهار خوری چهارنفره شما چیدن آن در محلی نزدیک به آشپزخانه می­باشد که دردسر کمتری دارد.

میز ناهارخوری چهارنفره گرد

طراح فضای دنج و راحتی ساخته است که شما دوست دارید زمان خود را در این مکان صمیمی سپری کنید. زمانیکه شما فضای لازم برای چیدن مجموعه ناهارخوری چهارنفره با میز دراز ندارید، بهترین گزینه انتخاب میزی گرد است که به هنگام آمدن مهمان­هایتان می­توانید صندلی اضافه دور میز بچینید و محیطی عالی برای گفتگو با آنها ایجاد کنید. اگر به این اتاق نگاه کنید، متوجه می­شوید که شکل گرد در دکوراسیون داخلی این اتاق به­کار گرفته شده و شما این را در چراغ آویز زیبای بالای میز هم مشاهده می­کنید.

ناهارخوری کلاسیک و مدرن

این ناهارخوری چهارنفره کلاسیک و سفید یکی از زیباترین ناهارخوری­ هایی است که ما دیده­ ایم. پایه­ های شکل دار و طرح پشت صندلی­ها حالت کلاسیک این مجموعه را به­خوبی نشان می­دهد و بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال یک مجموعه ناهارخوری چهارنفره کلاسیک و مدرن می­باشند. همانطور که می­بینید میز و صندلی­ها به رنگ سفید هستند اما رویه­ی میز به رنگ قهوه ای می­باشد که ترکیب زیبایی به این مجموعه ناهار خوری داده است. طراح با نورپردازی­های منحصربفرد فضای اتاق، قالیچه و ترکیب آن با این مجموعه ناهارخوری  و قاب عکس­های دیجیتالی روی دیوار دکوراسیون جذابی برای این اتاق ناهارخوری بوجود آورده است.

رنگ در دکوراسیون

به دکوراسیون داخلی این اتاق زیبا و آفتابی نگاه کنید. طراح با استفاده از رنگ سبز قصد داشت تا در این اتاق ارتباطی بین فضای داخل اتاق با فضای بیرون باغ ایجاد کند، که به­خوبی این کار را انجام داده است. در این اتاق از مجموعه ناهارخوری چهارنفره سبز با سبک سرگرد و طرح گیاه و جنس کتان استفاده شده است. همچنین آیتم دیگری که در این فضا به کار رفته و میتوان به  آن اشاره کرد، کاغذ دیواری­های شبکه ای شکل با رنگ سبز سیب هست که در هماهنگی کامل با سایر لوازم اتاق به سر می­برد.

استفاده از پانل آیینه ای در دکوراسیون

طراح از پانل­های آیینه ای و قدیمی در دکوراسیون داخلی این اتاق استفاده کرده است که به روشن تر شدن فضای اتاق منجر شده است و کاغذ دیواری کتان و زیبا که سفارش خود صاحب خانه بوده است به زیبایی هر چه بیشتر فضا کمک کرده است. در این اتاق از مجموعه ناهارخوری چهارنفره با رنگ طلایی کم رنگ و جنس ابریشم برای روی صندلی­ها به کار رفته و درخشش و ظرافت را به این فضا اضافه کرده است.

در این آشپزخانه زیبا مجموعه ناهارخوری چهارنفره با صندلی­های سبک  فرانسوی وینتیج استفاده شده که فضا را کمی رسمی تر از یک آشپزخانه معمولی کرده است و آنرا تبدیل به مکانی کرده که در آن احساس راحتی کنید و سرگرم باشید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک میز ناهارخوری چهار نفره مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد