مبلمان رستوران ایرانی

0

مبلمان رستوران ایرانی ، به منظور تکمیل دکوراسیون فضای غذاخوری رستوران و یکدست نمودن آن لازم و ضروری می باشد. مبلمان ها از مدل های با تنوع بالایی برخوردار بوده و با گذشت زمان نیز مدل های جدید و تازه طراحی و ساخته می شود. هدف اصلی استفاده از مبلمان در رستوران ایرانی مهیا ساختن راحتی و آسایش مشتریان در هنگام صرف غذا می باشد.

مبلمان رستوران ایرانی

هدف اصلی استفاده از مبلمان در رستوران ایرانی مهیا ساختن راحتی و آسایش مشتریان در هنگام صرف غذا می باشد. مبل ها به صورت یک نفره، دو نفره و چند نفره در بازار ارایه می گردند و بسته به نوع کاربری برای محیط های غذاخوری، مطالعه، کار و اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرند. مبلمان رستوران ایرانی، زیبایی بخش فضای دکوراسیون داخلی محیط رستوران می باشد.

قیمت مبلمان رستوران ایرانی

قیمت مبلمان رستوران ایرانی تحت تاثیر مؤلفه هایی نظیر فوم بکار رفته در بافت مبل، روکش مبلمان، جنس کلاف و کیفیت آن معین و مشخص می گردد. استفاده از متریال با کیفیت بالا و مرغوبیت مناسب، در قیمت مبلمان به صورت مستقیم تاثیر می گذارد.

بر همین اساس، قیمت مبلمان یکی از موارد مؤثر و تاثیر گذار در هنگام خرید محصول به شمار می رود. به طور کلی عنصر تعیین کننده سبک و نوع چیدمان، مبلمان می باشد. در نوع دیزاین، مبلمان بار زیادی را بر دوش خود می کشد.

به همین جهت برای رقم زدن بهترین اتفاق در فضای دکوراسیون و چیدمان رستوران، باید نهایت حساسیت و توجه را در انتخاب مبلمان به کار بست. مبلمان رستوران ایرانی برای پذیرایی از مشتریان و مهمان ها در صورت برگزاری مهمانی، مورد استفاده قرار می گیرد.

انتخاب مبلمان مناسب برای فضای خود

یکی از نکات بارزی که در انتخاب مبلمان از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد، جنس پارچه مبل است. پارچه استفاده شده در مبل اگر از مقاومت و ماندگاری مناسب بهره مند نباشد، به مرور زمان دچار فرسودگی شده و زیبایی و کارایی آن از بین می رود. بر همین اساس این مورد به ویژه در هنگام خرید مبلمان باید مورد توجه واقع شود.

پارچه بکار رفته در ساختار مبلمان باید از لطافت مطلوب بهره ببرد و در طی گذشت زمان پرزهای آن از بین نرود. در طراحی و ساخت مبلمان از پارچه هایی نظیر مخمل، چرم، کوبلن و شانل استفاده می گردد. فوم استفاده شده در مبلمان نیز در زمینه تعیین راحتی و انعطاف پذیری آن دارای اهمیت است.

فوم مناسب برای استفاده در مبل، فوم فشرده و سرد می باشد. این نوع فوم در اثر ضربه و فشار به علت حالت نرم پذیری مطلوب، دوباره به حالت اولیه خود بر می گردد. در انتخاب مبلمان رستوران ایرانی به وزن آن نیز باید دقت نمود.

سبک بودن بیش از حد مبلمان نمایانگر چوب ارزان و مواد اولیه بی کیفیت بکار رفته در آن می باشد. انتخاب مبلمان دارای وزن مناسب در هنگام جابجایی و تغییر دکوراسیون می تواند همانند برگ برنده در اختیار کاربر آن باشد.

مشخصات و خصوصیات مبلمان رستوران ایرانی

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، بسیاری از مشکلات عضلانی و استخوانی، ریشه در انتخاب مبلمان غیر استاندارد دارد. بر همین اساس، در انتخاب مبلمان رستوران ایرانی، مقوله کیفیت و مرغوبیت از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

ایجاد حس راحتی، با زاویه پشتی و عمق مبل رابطه عمیقی دارد. برای قرار گرفتن بدن در مناسب ترین حالت، ارتفاع مبلمان ۶۴ سانتیمتر و زاویه پشتی با آن در حدود ۱۰۰ درجه می باشد. همچنین ارتفاع پشتی مبل باید به صورتی انجام بگیرد که قابلیت حفاظت از گردن و شانه ها را با خود به همراه داشته باشد.

طراحی مبل مناسب با ارگونومی بدن

مبلمان رستورانی پوشش گودی کمر را نیز باید بتواند انجام دهد. مبلمان رستورانی بر اساس اصول استاندارد طراحی و عرضه می گردد. به همین جهت از نرمی مناسبی برخوردار می باشد. این مورد در ایجاد حس آرامش و راحتی برای کاربر دارای درجه اهمیت بالایی است. پایه مبل از کیفیت و دوام قابل قبولی بهره می برد.

طراحی مبلمان متناسب با قواعد ارگونومی صورت گرفته است. به همین منظور نشستن طولانی مدت بر روی آن فشاری به ستون فقرات و گردن وارد نمی سازد. مبلمان رستوران ایرانی، از پارچه های با دوخت مناسب در تار و پود خود بهره می برد. این پارچه ها در اغلب موارد ضد رطوبت و حساسیت می باشد. انتخاب این مدل مبلمان، فضایی آرامش بخش و دلنشین را برای مشتریان رستوران به ارمغان می آورد.

نکات حائز اهمیت در خرید مبلمان رستوران ایرانی

به علت اینکه مبلمان رستوران ایرانی برای زمان های طولانی مورد استفاده قرار می گیرد، میزان راحتی در آن نقش با اهمیتی را ایفا می نماید. در این زمینه قسمت نشیمن مبلمان باید راحت و مناسب باشد. دوام و جنس محصول نیز نباید فراموش شود.

بررسی دقیق بدنه و محل اتصال پایه های مبل نیز باید صورت گیرد. وجود خراشیدگی و ترک در مبل، شکستگی خیلی زود آن را با خود به دنبال دارد. فنرهای بکار رفته در ساختار مبلمان باید از انعطاف و نرمی قابل توجه و کافی بهره ببرد. در انتخاب مبلمان رستوران ایرانی، هماهنگی رنگ آن با فضای دکوراسیون و دیزاین رستوران باید برقرار باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مبلمان رستوران ایرانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد