مبلمان رستوران ایتالیایی

0

مبلمان رستوران ایتالیایی : در اقصی نقاط جهان مبلمان رستوران ایتالیایی، از محبوبیت و شهرت بسیار بالایی بهره می برد. چشم نوازی و جذابیت این مدل از مبلمان همواره در معطوف ساختن چشم ها به آن، بسیار تاثیر گذار بوده است. در ساخت و طراحی این نوع مبلمان از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده می شود. همچنین مقاومت بالای آن نیز همواره زبانزد عام و خاص می باشد.

مبلمان رستوران ایتالیایی

در ساخت و طراحی این نوع مبلمان از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده می شود. همچنین مقاومت بالای آن نیز همواره زبانزد عام و خاص می باشد. نیازها و خواست گروه بزرگی از مشتریان و کاربران، به علت تنوع در رنگ و سایز مبلمان رستوران ایتالیایی، به نحو مطلوب برآورده می گردد.

زیبایی و شکیل بودن مبلمان رستوران ایتالیایی، نمای خاص و منحصر به فردی به فضای دکوراسیون و نوع چیدمان می بخشد. نقش بارز و پر رنگ نوع دیزاین و چیدمان و تاثیر آن بر مشتری، بر هیچ کس پوشیده نیست.

برخورداری از دکوراسیون با نشاط و زنده در فضای داخلی رستوران به ویژه در هنگام پذیرایی از مشتریان، حتی در بسیاری مواقع بیشتر از کیفیت غذا مورد قضاوت و بررسی قرار می گیرد. استفاده از مبلمانی شیک و در عین حال راحت، در کنار دکوراسیونی جذاب، حس مطبوع و دلپذیری را به مشتری القا می کند.

سبک مبلمان متناسب با دکوراسیون رستوران

مبلمان سبک ایتالیایی به علت برخورداری از ظرافت و زیبایی، به فضای هر دکوراسیونی رنگ و روح تازه می بخشد. ایجاد هارمونی به وسیله این مدل مبلمان تا حد زیادی در نوع چیدمان تحقق پیدا می کند. کشور ایتالیا در زمینه تولید مبلمان های مدرن و محصولات مربوط به دکوراسیون سرآمد و پیشرو در این مورد می باشد.

کالاهای مدرن و لوکس طراحی شده در این کشور، در تمام دنیا مورد استقبال و مقبولیت مردم قرار گرفته است. مبلمان سبک ایتالیایی به داشتن طرح های ظریف و شکیل شناخته می شوند. با شروع دوران جدید و تغییر و تحولات صورت گرفته در سبک چیدمان فضای داخلی رستوران ها و سالن های غذاخوری، نیاز به تولید محصولاتی مطابق با این تغییرات احساس می شد.

بر همین اساس تولید مبلمان رستوران ایتالیایی با توجه به سلیقه نسل جدید و مدرن پسندان صورت می گیرد. یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار که فضای دکوراسیون داخلی رستوران را در نگاه مشتری تعریف می نماید، مبلمان رستوران می باشد.

اهمیت مبلمان در فضای رستوران

همچنین این محصول در زشت یا زیبا جلوه کردن فضای رستوران از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. تنوع بی نهایت بالای این محصولات از نظر نوع جنس و طراحی، آزادی عمل برای انتخاب آن را افزایش می دهد. از طرفی تنوع بالای آن، انتخاب مبلمان مناسب و هماهنگ با نوع چیدمان را سخت می کند.

راحتی مبلمان انتخاب شده برای رستوران، یکی از موارد بسیار مهم و تاثیر گذاری می باشد که ارتباط عمیق و بالایی با سلامت جسمی مشتریان و کاربران آن دارد. چرا که انتقال حس راحتی به مشتری در کنار صرف غذا، لذت متفاوت و ماندگاری را در او متجلی می سازد.

به علت اینکه مبلمان رستوران برای مدت زمان زیادی و به وسیله افراد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، باید مواد اولیه بکار رفته در ساختار آن از دوام و استحکام کافی و لازم برخوردار باشد. استفاده از مبلمان رستوران ایتالیایی ضمن راحتی و امنیت مطلوب، در به وجود آوردن نمایی مورد توجه و جذاب نیز تاثیرات فراوانی دارد.

خصوصیات و ویژگی های مبلمان رستوران ایتالیایی

انتخاب مبلمان رستوران ایتالیایی، از یک سری اصول و قواعد در مقایسه با سایر چیدمان ها تبعیت می کند. دیزاین و نوع چیدمان فضای داخلی رستوران ایتالیایی باید متناسب با نوع غذای ارایه شده باشد. در دکوراسیون سبک ایتالیایی استفاده فراوانی از آجر، چوب و سنگ به عمل می آید.

همچنین از لوسترهای ساده و کفپوش های چوبی نیز در این دکوراسیون استفاده می گردد. در دیزاین ایتالیایی از رنگ های گرم در طیف گسترده بهره برده می شود. استفاده از این رنگ های جذاب در مبلمان انتخاب شده و روکش های مربوط به آن، در چشمگیر تر نمودن فضای دکوراسیون رستوران کمک شایانی می کند.

این نوع مبلمان از متریال مرغوب و باکیفیت تولید می شود. پایه های مبلمان به عنوان نگهدارنده و ایجاد ثبات در آن، از دوام لازم و کافی بهره می برد. راحتی و اصول ارگونومی نیز در طراحی این نوع مبل به صورت چشمگیری مورد توجه قرار گرفته است. انعطاف پذیری و نرمی مبلمان، قابلیت کارایی آن را افزایش می دهد.

قسمت نشیمن محصول از عمق استاندارد و متناسب با شرایط فیزیکی کاربر آن برخوردار است. مبلمان رستوران ایتالیایی ضمن طراحی جذاب و مورد پسند، از راحتی و نرمی قابل توجهی بهره مند می باشد.

نکات مهم قبل از خرید مبلمان

برای انتخاب و خرید مبلمان رستوران ایتالیایی، باید به کیفیت و دوام ساختار آن توجه ویژه شود. وجود هر گونه شکستگی و ترک خوردگی در اسکلت و پایه های مبلمان، دوام و طول عمر آن را بشدت کاهش می دهد. برای جلوگیری از شکستگی پایه های مبل، نباید آن را در هنگام جابجایی بر روی سطح زمین کشید.

بر روی بدنه مبلمان نباید هیچ گونه ترک ریز و درشتی وجود داشته باشد. چرا که در طی گذشت زمان این ترک ها مشکلات جدی را برای مبل ایجاد می کنند. در انتخاب مبلمان رستوران ایتالیایی باید آن را دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار داد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مبلمان رستوران ایتالیایی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد