مبلمان رستورانی چوبی

0

مبلمان رستورانی چوبی، رستوران شما را زیبا و خاص نشان می دهد. حتی اگر کف رستوران پارکت و کفپوش باشد، مبلمان رستورانی چوبی بیشتر به مشخص تر خواهد شد.
شرکت جهانتاب توانسته که بیش از ۹۰ پروژه موفق را مدیریت کرده و مبلمان این مجموعه ها را تجهیز کند. شرکت جهانتاب انواع و اقسام این مبل ها را تولید می کند. این نوع مبلمان، رستوران شما باکیفیت تر نشان خواهد داد.

مبلمان رستورانی چوبی

چوب از همان ابتدا قبل از اختراع فلز زیبایی های خود را داشته و هنوز هم زیبایی های خود را حفظ کرده است. در قدیم الایام مرم با چوب وسایل خود را ساخته و حتی خانه و مبلمان خود را نیز با چوب می ساختند.

مبلمان رستورانی چوبی، رستوران شما را زیبا و خاص نشان می دهد. حتی اگر کف رستوران پارکت و کفپوش باشد، این مبل ها، بیشتر و بهتر مشخص خواهد شد.

با مبلمان رستورانی چوبی جهانتاب، بدرخشید

شرکت جهانتاب انواع و اقسام مبلمان رستورانی چوبی را تولید می کند. این نوع مبلمان، رستوران شما باکیفیت تر نشان خواهد داد.

ترکیب چوب و چرم باعث زیبا دیده شدن رستوران خواهد شد و به خصوص در رستوران های بالاشهر زیبایی و باکیفیت دیده شدن رستوران مورد توجه قرار می گیرد و بنابراین مدیران رستوران دوست دارند که مشتریان با خاطره خوب و خوشی، رستوران‌ آن ها را ترک کنند.

نحوه خرید مبلمان رستورانی چوبی

مبلمان رستورانی چوبی از نوع سنتی یا مدرن باعث می شود که رستوران شما جلوه خاصی داشته باشد. شما می توانید محصولات دلخواه خودتان را از وب سایت هایی مانند دیجی کالا یا خوگر خریداری نمایید. این محصول جهانتاب را می توانید در فروشگاه آنلاین ملاحظه کرده و محصول مورد نظر خودتان را سفارش دهید.

چوب های این نوع مبلمان از بهترین چوب ها بریده شده و شکل داده می شود. رنگ های باکیفیت تر روی محصول زده شده و هیچ تراشه ای روی محصول باقی نمی ماند. پایه های مبلمان رستورانی چوبی جهانتاب، محکم و بادوام بوده و می تواند به مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار گیرد.

کارگاه تولیدی مبلمان رستورانی چوبی

در کارگاه کهریزک شرکت جهانتاب تهران مبلمان رستورانی چوبی تهیه شده و به فروشگاه ها و نمایشگاه های محصولات چوبی منتقل شده تا در معرض دید مشتریان قرار گیرد. همه بخش های کارگاه با هم هماهنگی های لازم را  دارند تا بهترین محصول تولید شده و در اختیار مشتری قرار بگیرد. توجه به نیازهای مشتریان و سفارش دهندگان محصول یکی از بزرگترین اهداف شرکت بوده که در این جهت گام بر می دارد.

رستوران شما با مبلمان رستورانی جهانتاب نسبت به بقیه خاص تر خواهد بود و شما می توانید زمانی که این چنین مبلمانی را برای رستوران خود خریداری کردید، مشاهده کنید.

رزومه شرکت جهانتاب در تجهیز محل ها و اماکن مختلف

پنل های مبلمان رستوران چوبی از اوراق چوبی فشرده تهیه می شود. رنگ و کارهای پرداخت توسط پرسنل مجرب و متخصص انجام می شود و سعی می شود که حتی نسبت به سایر شرکت های تولیدی، محصول باکیفیت تر تولید شود. رستوران های فست فود نیز می توانند محصولات شرکت جهانتاب را سفارش دهند بخاطر این که این نوع محصول، در این محل ها بیشترین طرفدار را دارد.

شرکت جهانتاب توانسته که مبلمان رستوران چوبی رستوران هایی مثل فست فود فرودگاه امام خمینی، کافی شاپ همین فرودگاه، کافه لبنانی لبینا و کافه رویال میراژ را تهیه کرده و به عنوان رزومه ای کارهای خود در وب سایت خود منعکس کرده است. شرکت جهانتاب توانسته که بیش از ۹۰ پروژه موفق را مدیریت کرده و مبلمان این مجموعه ها را تجهیز کند.

همچنین رستوران شبهای فروس نیز یکی از مشتریان معروف شرکت جهانتاب است که محصولات خود را خریداری کرده و زیبایی دکوراسیون و معماری را باهم تلفیق کرده تا محیط مفرحی را برای مشتریان خود فراهم آورد.

مبلمان رستورانی چوبی و تجربه چندین ساله شرکت

مبلمان رستورانی چوبی از جهاتی مناسب ترین مبلمان برای رستوران شماست. بیشتر رستوران های بالاشهر تهران این چنین دکوراسیونی دارند و همین زیبایی و آرامش باعث شده تا هر روز بر تعداد مشتریان این چنین رستوران های افزوده شود.

مبلمان رستورانی چوبی جهانتاب یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای دکوراسیون رستوران خودتان انتخاب کنید. شرکت جهانتاب هرساله ۱۰ مدل جدید را روانه بازار می کند که تنوع تولیدات مهم ترین مشخصه تولیدی این شرکت محسوب می شود. محصولات این شرکت متنوع بوده و شما می توانید هر کدام را خواستید سفارش دهید.

انواع مبلمان رستورانی چوبی

مبلمان رستورانی چوبی می تواند از چوب MDF نیز ساخته شده باشد. مبلمان MDF در مقایسه با چوب های طبیعی زیبایی خود دارد و در ترکیب با کف و دیوارهای چوبی رستوران، رستوران را زیبا و منحصر به فرد نشان می دهد.

کافی شاپ ها می توانند این نوع مبلمان را برای مجموعه خود خریداری کنند، مبلمان ایرانی شرکت جهانتاب نسبت به مدل های خارجی کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد و شما می توانید هر دو خصیصه را در محصولات شرکت جهانتاب مشاهده کنید.

مبلمان رستورانی چوبی تکیه گاه های بلند و گاهی اوقات کوتاهی دارد که متناسب با سلیقه شما طراحی و تولید می شود.

شما مشتریان گرامی، همیشه می توانید نظرات و پیشنهادات سازنده را با ما در میان بگذارید. ما براساس نظرات سازنده شما، محصولات بعدی را طراحی و تولید خواهیم کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مبلمان رستورانی چوبی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد