مدل های کابینت آشپزخانه

0

مدل های کابینت آشپزخانه در انواع طرح و رنگ در بازار موجود است. مدل های کابینت آشپزخانه پاسخگوی همه سلیقه ها و انواع سبک کلاسیک تا مدرن را در برمی گیرد.

مدل های کابینت آشپزخانه

یکی از قسمت های مهم ساختمان در آشپزخانه کابینت ها هستند که برای نگهداری ظروف، مواد غذایی و… مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه مدل های کابینت آشپزخانه با تنوع رنگ و مدل در بازار موجود است. در این مقاله شما را به طور مختصر با انواع کابینت های آشپزخانه آشنا خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

انواع کابینت آشپزخانه

تغییر تحول دنیای امروز نسبت به گذشته، علاوه بر محیط بیرونی خانه و محل کار، محیط داخلی آن را نیز درگیر خود کرده است. امروزه اهمیت طراحی و دکوراسیون داخلی برای افراد به خوبی آشکار شده و سعی در ایجاد محیط های زیبا و کاربردی حرف اول را می زند.

آشپزخانه به عنوان یکی از پر استفاده ترین فضای داخلی یک خانه در طراحی و دکوراسیون داخلی از اهمیت بسیاری برخوردار است و یکی از پر جلوه ترین وسایل داخل آن کابینت ها هستند. از گذشته های خیلی دور از قفسه های سنگی و چوبی برای نگهداری وسایل استفاده می شده که رفته رفته با پیشرفت دانش به کابینت هایی از نوع فلزی و چوب طبیعی تبدیل شده است. امروزه به زیبایی اهمیت دو چندان می دهند و هم  به لحاظ این که هزینه تهیه چوب طبیعی در ساخت کابینت بسیار بالاست، شاهد استفاده از کابینت های ام دی اف، فلزی و هایگلاس در انواع طرح و رنگ های زیبا و جذاب هستیم.

افراد بر حسب سلیقه خود و با توجه به طرحی که برای خود در نظر گرفتند، کابینت های آشپزخانه خود را در انواع مدل و سبک ساده و مدرن یا کلاسیک و پیچیده می توانند انتخاب کنند. قیمت نیز یکی از فاکتورهای مورد توجه در انتخاب نوع کابینت است. در این متن ما شما را با انواع نمونه مدل های کابینت آشپزخانه در طرح ها و رنگ های مختلف آشنا خواهیم کرد تا برای هر دکوراسیونی که مد نظر شماست، مناسبترین را انتخاب کنید.

آشنایی با انواع نمونه مدل های کابینت آشپزخانه

همانطور که قبل اشاره کردیم، امروزه کابینت های آشپزخانه در انواع سبک، مدل، رنگ، طرح، قیمت و … برای شهروندان عزیز در بازار موجود است؛ در این قسمت ما به صورت مختصر درباره چند نوع از آن ها توضیح داده و عکس مدل های کابینت آشپزخانه را در هر قسمت  آورده ایم :

کابینت آشپزخانه مدرن :

سبک مدرن یعنی حذف تمامی تزئینات اضافی و استفاده از طرح های ساده و خطوط صاف ( مستقیم) در یک پدیده است. این سبک از زمان پیدایش بر روی بزرگترین جزء یعنی شهر تا کوچکترین جزء یعنی وسایل ساختمان تاثیر خود را گذاشته است. کابینت آشپزخانه مدرن به عنوان یکی از انواع مدل های کابینت آشپزخانه است با حداقل تزئینات و سطوح صاف که مشخصه اصلی و تعیین کننده دکوراسیون آشپزخانه می باشد.

این نوع کابینت با توجه به سلیقه و بودجه فرد در انواع رنگ و نمونه های فلزی، ام دی اف، طرح چوب، هایگلاس (سطح براق ) به صورت با دسته یا بی دسته وجود دارد.

کابینت آشپزخانه کلاسیک :

سبک کلاسیک برخلاف مدرن، به دنبال ظاهر نمایی و زیبایی های خارق العاده است. بدون شک از مشخصه های بارز این سبک می توان به استفاده از تزئینات بی شمار، اشکال خاص و پیچیده، خطوط صاف و منحنی اشاره کرد. کابینت آشپزخانه کلاسیک به عنوان یکی دیگر از انواع مدل های کابینت آشپزخانه برگرفته از این سبک به تزئینات درب ها و دستگیره ها بسیار اهمیت داده است.

این نوع کابینت نیز مانند کابینت های مدرن در انواع رنگ و نمونه های مختلف وجود دارد؛ اما غالبا این نوع کابینت ها از نوع چوبی یا طرح چوب هستند و به خاطر تزئینات زیبایش از قیمت بالاتری نسبت به کابینت های مدرن برخوردار هستند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک مدل های کابینت آشپزخانه مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد