کابینت دیواری اقتصادی

0

افراد متناسب با ابعاد فضای آشپزخانه به دنبال یک کابینت دیواری اقتصادی خوب هستند. کابینت دیواری اقتصادی با توجه به جنس و کیفیت آن از تنوع قیمت برخوردار است

رویای خرید یک کابینت دیواری اقتصادی و مقرون به صرفه

از روزگاران قدیم در فضای خانه یا محل کار از طبقات چوبی و سنگی به منظور نگهداری از وسایل و ظروف استفاده شده است؛ امروزه نیز نصب کابینت دیواری اقتصادی با توجه به کوچکی فضای آشپزخانه آپارتمان ها یک ضرورت محسوب می شود.

حال اگر شما عزیزان به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید یک کابینت دیواری اقتصادی و مقرون به صرفه هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

 کابینت دیواری اقتصادی

کابینت دیواری یکی از نیازهای اساسی هر خانه یا محل کار برای نگهداری ظرف و ظروف و سایر وسایل مرتبط با آشپزخانه و دکوراسیون داخلی آن است. امروزه با توجه به تنوع محصولات، محدودیت منابع و بالا بودن قیمت برخی از کابینت ها توانایی افراد را در انتخاب کابینت دیواری مدنظر خود دچار مشکل کرده است.

امروزه پیشرفت علم و فن آوری در حوزه ساخت و تجهیز کابینت های دیواری، زمینه ی استفاده از مواد و مصالحی همچون تخته خرده چوب، تخته فیبر (MDF) و انواع پانل ها با روکش طبیعی یا مصنوعی و … را فراهم آورده است. لذا افراد به دنبال خرید کابینت دیواری اقتصادی هستند که با توجه به بودجه درآمدی خود، علاوه بر زیبایی لازم برای فضای آشپرخانه هایشان نیز مناسب باشد. کابینت های دیواری در انواع طرح، رنگ و جنس در بازار موجود است؛ از جمله می توان به کابینت ام دی اف، گلاس، ممبران، کلاسیک و … اشاره کرد.

به طور کل مراحلی که برای ساخت یک کابینت دیواری طی شود؛ شامل موارد زیر است :

  1. طرح اولیه (پیش طرح) متناسب با نظر مشتری
  2. اندازه برداری محل مورد نظر برای اجرای طراحی و ساخت دقیق
  3. طراحی کابینت به صورت سه بعدی توسط نرم افزار
  4. انتخاب نوع مصالح مصرفی برای ساخت کابینت دیواری
  5. محاسبه ابعاد و اندازه برش کاری کابینت
  6. اجرای برش کاری
  7. عملیات لبه چسبانی
  8. شیار زدن
  9. سوراخ زنی
  10. مونتاژ کاری
  11. حمل و نقل و نصب کابینت دیواری در محل مورد نظر

شیوه خرید کابینت دیواری اقتصادی و مقرون به صرفه

بدون شک نظم و سازماندهی فضای آشپزخانه برای جلوگیری از ریخت و پاش های بیخود و نگهداری ظروف در آپارتمان های کوچک و فضاهای محل کار امروزه یکی از فاکتورهای اساسی افراد در خرید یک کابینت دیواری اقتصادی زیبا و جادار است. قیمت نیز به عنوان مهمترین فاکتور در انتخاب و خرید انواع کابینت باید لحاظ شود؛ این محصول نیز مانند سایر محصولات با توجه به شرایط و نوسانات بازار در قیمت مواد اولیه  و ابعاد و اندازه مدنظر، کیفیت، طرح و جنس و … از تنوع و نوسانات قیمت برخوردار است.

از همین رو افراد در راحت ترین و سریعترین حالت ممکن برای خرید این محصول می توانند به صورت حضوری و یا بعد از جستجو در اینترنت و مشاهده سایت های مربوطه و آگاهی از تنوع جنس، رنگ و قیمت برای ثبت سفارش، طراحی، ساخت و نصب محصول مورد نظر خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

در خرید اینترنتی کابینت دیواری اقتصادی، بلافاصله بعد از تماس تلفنی و یا حضوری مشتری با پرسنل مربوطه، آنها تمام توضیحات و اطلاعات لازم را درباره کابینت دیواری مورد نظر از قبیل طراحی کابینت بسته به فضا، جنس، یراق آلات، نحوه نصب، مدت زمان ساخت و غیره را در اختیار مشتری قرار می دهد، سپس بعد از تایید مشتری با او برای بازدید از محلی که قرار است کابینت دیواری نصب گردد قرار گذاشته می شود.

راهنمای خرید کابینت دیواری اقتصادی

در هنگام خرید و نصب کابینت دیواری برای آشپزخانه، باید علاوه بر فاکتور زیبایی و قیمت به نکات مهم دیگری نیز توجه داشت:

  • به جنس مواد مصرفی در ساخت کابینت توجه لازم را داشته باشید.
  • در هنگام خرید کابینت به رنگ آن توجه کافی را داشته باشید.
  • کنترل کردن هود آشپزخانه و چراغ های زیر کابینتی در هنگام نصب
  • دقت کنید که مدت زمان ساخت کابینت بسته به متراژ آن متغیر می باشد.
  • استفاده از نئوپان روکش دار به جای ام دی اف، قیمت محصول را پایین تر می آورد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک راهنمای  کابینت دیواری اقتصادی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد