آموزش طراحی کابینت

0

آموزش طراحی کابینت از موارد لازم برای نصب کابینت اصولی و استفاده از فضای کم است. برای آموزش طراحی کابینت شما می توانید به مراکز فنی و حرفه ای مراجعه کنید.

آموزش طراحی کابینت

رشته آموزش طراحی کابینت یکی از رشته های پر درآمد محسوب می شود. چون امروز اکثر افراد به فکر بازسازی منازل خود و یا ساختن منازل و آپارتمان های جدید هستند و دوست دارند طرح کابینت ها متفاوت، زیبا و چشم نواز باشد. به دلیل رقابت شدید بین کابینت کاران، باید سعی کنید با کسب مهارت و تخصص در این رشته، کسب و کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کنید. برای اینکه در رشته طراحی کابینت از رقیبان خود موفق تر باشید باید با مدل های روز دنیا و طرح های متفاوتی از طراحی های کابینت آشنایی جامع و کامل داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش طراحی کابینت آشنا کنیم، امیدواریم با مطالعه مقاله اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت کنید.

صفر تا صد آموزش طراحی کابینت

برای شروع کار و طراحی کابینت ابتدا باید با دو نرم افزار قدرتمند ۳dmax و اتوکد آشنایی داشته باشید. اما ناگفته نماند که آشنایی و تسلط کامل بر این دو نرم افزار مستلزم سال ها تلاش و پشتکار است. ولی روش های مختلف و راحتی وجود دارد که شما می توانید در کمتر از ۵ ساعت این دو نرم افزار  را یاد بگیرید، و یک کابینت فوق العاده حرفه ای طراحی کنید.

در بسیاری از آموزشگاه های اختصاص داده شده، برای طراحی کابینت، زمان زیادی صرف رفت و آمد می شود. و مواردی آموزش داده می شود که اصلا کاربردی نیست و این  طولانی شدن زمان باعث دلزدگی  در آموزش طراحی کابینت می شود.

آموزش اینترنتی طراحی کابینت برای افراد پر مشغله ای که امکان حضور در کلاس ها را ندارند بسیار مفید است. اما خالی از ذکر نیست که طراحی کابینت و نصب آن، نیاز به تمرین و تکرار زیاد دارد، اگر چنانچه کسی حوصله تمرین و تکرار نداشته باشد، کلاس آموزشی مفیدتر خواهد بود. طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه، مستلزم پیاده کردن اصول صحیح طراحی کابینت است. طراحی کابینت آشپزخانه یک سری اصول و قوانین دارد که اگر درست اجرا شود، نتیجه کار یک آشپزخانه شیک و زیبا خواهد بود.

راهنمایی آموزش طراحی کابینت

مطمئنا مهمترین قسمت از هر آشپزخانه ای را کابینت های آن تشکیل می دهند. کابینت های هر آشپزخانه ای مشخص کننده سبک طراحی آشپزخانه است. کابینت ها در هر سبکی نصب شوند، آشپزخانه نیز همان سبک را به خود می گیرد. در طراحی کابینت آشپزخانه، انتخاب دستگیره ها هم نباید از چشم مخفی بماند و دستگیره های کابینت در سبک طراحی آشپزخانه نقش دارند.

انتخاب رنگ مناسب نیز یکی از اصول اساسی در طراحی کابینت است. در طراحی کابینت های مدرن، بیشتر از رنگ های سرد استفاده می شود. استفاده از رنگ های سرد، در طراحی آشپزخانه باعث می شود آشپزخانه، بزرگتر به چشم می آید. می توان در طراحی کابینت از ورقه های چوبی و یا mdf طرح چوب استفاده کرد تا سبک مدرن تری داشته باشد. اما ناگفته نماند استحکام کابینت چوبی به مراتب بیشتر از کابینت mdf است و کابینت های mdf در صورت خراب شدن تقریبا می توان گفت، غیر قابل تعمیر هستند.

کابینت های mdf تنوع رنگی بسیار زیادی دارند، و با آموزش طراحی کابینت اصولی و استفاده از رنگ های مدرن، می توانید آشپزخانه ای با سبک مدرن طراحی کنید. اکنون اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، بعد از طراحی کابینت ها، با انتخاب رنگ سفید، آشپزخانه را به سبک اسکاتلندی طراحی کنید و فضای کم آشپزخانه را بزرگتر نشان دهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک آموزش طراحی کابینت مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد