کابینت روشویی

0

کابینت روشویی محصولی جدید در خانه های امروزی است. برای خرید اینترنتی کابینت روشویی می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کرده و محصول دلخواه خود را سفارش دهید.

راهنمای کامل خرید اینترنتی کابینت روشویی

کابینت روشویی محصولی جدید در ایران است که به تازگی در طراحی سرویس های بهداشتی جا گرفته است، نه تنها محیط حمام و یا دستشویی ها را زیبا می کند بلکه نظم خاصی را هم با آن محیط‌ ها می دهد. این کابینت ها به صورت سفارشی و در ابعاد مختلف در طراحی داخلی دکوراسیون سرویس بهداشتی، حمام و دست شویی ساخته می شوند.

همه می دانند محیط سرویس های بهداشتی خیلی آلوده است و به  توصیه پزشکان وسایل پزشکی و مسواک ها باید در یک محیط بسته قرار گیرد. بنابراین استفاده از کابینت های روشویی پی وی سی از احتمال بروز بیماری های خطرناک استرپتوکوکسی و استافیلاکوکسی جلوگیری می کنند.

کابینت روشویی

امروزه کابینت روشویی در انواع و اقسام و مدل های مختلف از جمله سلطنتی، مدرن، چوبی، نرمال و با اندازه های مختلف و با ابزار یراق شیک با قیمت های مناسب در عرصه بازار عرضه می گردد. جنس بدنه کابینت از ورق پی وی سی که با رنگ های درجه یک پلی یورتان رنگ آمیزی شده و ضد آب و ضد خش  شده است، این محصول با رویه سنگ مصنوعی یک کابینت بسیار شیک و لوکس را می سازد. چنس پی وی سی، رنگ و تمیز بودن از لحاظ دقت نیز تعیین کننده قیمت روشویی ­های کابینت دار و سینک دستشویی می باشد.

این روشویی ها مورد تایید واحد کنترل کیفیت بوده و مشکلی نخواهد داشت. حتی می توانید آن ها را در صورت پشیمانی مرجوع کنید. هر چه کیفیت متریال مرغوب تر باشد، عمر محصول هم بیشتر می‌شود و اصولاً رنگ کابینت مطابق نظر و سازگار با فضای سرویس بهداشتی طراحی و تولید می شود. ورق های پی وی سی دو رو با مقاومت بالا که در تخصص شرکت ما است، همچنین نظافت کابینت به خاطر نوع پوشش روکش به سهولت انجام می شود. این کابینت ها که صد در صد پی وی سی هستند در برابر رطوبت و بخار مقاوم است. صفحه ی رویی کابینت ها از جنس سخت کوارتز است که کاملاً ضد خش و آنتی باکتریال بوده و در برابر مواد پاک کننده و ضدعفونی کننده نیز مقاوم است.

خرید اینترنتی کابینت روشویی

وب سایت شرکت ما با مدل ها و طرح های مختلف و مطابق سلیقه ای که دارید، تمام جزئیات را اعم از نوع متریال و مدل ها و انواع یراق و نوع رنگ و همچنین ضد رطوبت بودن و انواع باکس های کناری قاب آینه را در راهنمای خرید کابینت روشویی آورده شده است.

شما با در نظر گرفتن هزینه ای که برای خرید این محصول در نظر گرفته اید، می توانید محصولی منحصر به فرد داشته باشید. خرید کابینت روشویی به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. در سایت ما می توانید با رویت عکس ها از مدل های مختلف به همراه قیمت روز محصولات، ثبت سفارش کرده و برای خرید روشویی مطابق سلیقه تان اقدام کنید.

شما می توانید در سایت ما با کارشناسان تماس حاصل نمایید و از ما مشاوره رایگان بگیرید. پس همین حالا اقدام کنید. تمامی محصولات شرکت ما دارای گارانتی می باشند و پس از تحویل جنس، در صورت بروز مشکل، می توانید کالای خریداری شده را مرجوع نمایید.

لازم به ذکر است خرید باکس سرویس بهداشتی و آینه به تفکیک هم انجام می شود و پس از کلیک روی هر کدام از محصولات می توانید آن ها را سفارش دهید. امیدواریم با نظریات خود در ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب ما را یاری فرمایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت روشویی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد