لبه چسبان اتوماتیک

0

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک بعد از برش ورق های چوبی بصورت پوشش برای کناره هابه کار می رود.دستگاه لبه چسبان اتوماتیک را می توان بصورت اینترنتی خریداری نمود.

لبه چسبان اتوماتیک

آیا با لبه چسبان اتوماتیک آشنایی دارید؟ لبه چسبان اتوماتیک یک دستگاه بوده که بعد از برش زدن ورق های چوبی به صورت یک پوشش برای کناره ها به کار می رود.

جنس این پوشش از جنس یک نوار پلیمری می باشد. این پوشش باعث ماندگاری بیشتر چوب ام دی اف و نئوپان شده و به آن زیبایی بیشتری خواهد بخشید. این دستگاه در انواع و مدل های مختلفی با توجه به کارکرد آن ساخته می شود. در این دستگاه ایستگاه چسب به عنوان یک قسمت بسیار مهم شناخته شده است. این دستگاه را در ابعاد و سایزهای مختلفی می سازند. لبه چسبان های چسب داغ و لیزری از انواع مدل های این دستگاه می باشند.

لبه چسبان اتوماتیک چیست؟

لبه چسبان اتوماتیک یک دستگاه است که پس از برش ورق های مصنوعی چوبی مثل ام دی اف یا نئوپان و … برای کناره های قطعات چوبی به صورت یک نوار از جنس پلیمر به منظور محافظت و افزایش طول عمر محصولات به کار رفته و به عنوان یک پوشش برای کناره های کار موجب زیبایی محصولات ساخته شده می شود.

نوارهای پلیمری را به کمک این دستگاه روی کناره ها می چسبانند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، لبه چسبان را توانمندی های خاصی در انواع و مدل های مختلفی می سازند که هر کدام دارای کاربرد مخصوص به خود می باشد.

از مهمترین امکاناتی که این دستگاه دارد، می توان به مواردی مانند:

  • پولیش زیر و رو
  • امکانات دستگاه
  • رباط برش سر و ته نوار
  • رباط فرز گوشه سر و ته نوار
  • فرز تخت زیر و رو
  • فرز گرد زیر و رو
  • پیش فرز ( سه تیغه)
  • لیسه چسب و نوار
  • فک مانع جهت تنظیم فاصله قطعات
  • خروجی باد جهت تمیز کردن سطح زیر نوار چسب زن (گرانول) با ظرفیت ۱۵۰ متر برای هر بار شارژ
  • غلطک های فشار پنوماتیک هوشمند به طور مجزا را مثال زد.

معرفی قسمت های مختلف دستگاه لبه های چسبان اتوماتیک

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک شامل قسمت های مختلفی است که به معرفی برخی از این قسمت ها می پردازیم:ایستگاه پولیش، ایستگاه پیش فرز، ایستگاه نوار جلو برنده،، ایستگاه پیش گرمکن، ایستگاه های چسب، اسپری، اره سروته زن و همچنین ایستگاه فرز بالا و پایین، ایستگاه لیسه نوار، ایستگاه گوشه زن (کرنر)، ایستگاه غلطک فشار و ایستگاه لیسه سطح و چسب .

در دستگاه های لبه چسبان ایستگاه چسب به عنوان مهمترین ایستگاه شناخته شده است.

انواع لبه چسبان اتوماتیک

مطابق با نیازهایی که یک دستگاه لبه چسبان دارد و بر حسب نیاز دارای کاربردهای مختلفی می باشند، این دستگاه ها در مدل های گوناگونی تولید می شوند. در این دستگاه از تکنولوژی مختلفی برای پوشاندن لبه استفاده می شود. انواع دستگاه های لبه چسبان اتوماتیک در ابعاد مختلفی ساخته می شوند.

از مهمترین نمونه های این دستگاه می توان انواع لبه چسبان های Contour/BAZ/Vect، لبه چسبان های لیزری (Laser Edgebanders)، لبه چسبان های هوا داغ ((Hot Air Edgebanders، لبه چسبان های چسب داغ (EVA/PUR Hot Melt Edgebanders) را نام برد.

اگر به دنبال خرید این دستگاه هستید، خرید لبه چسبان اتوماتیک را می توان از طریق فروشگاه های اینترنتی در نمونه های نو و دست دوم انجام داد. خرید اینترنتی لبه چسبان اتوماتیک دارای مزایای مختلفی از جمله مقایسه قیمت ها می باشد. در فروشگاه های اینترنتی می توان راهنمای خرید لبه چسبان اتوماتیک را خوانده سپس اقدام به خرید کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لبه چسبان اتوماتیک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد