مبلمان برای علاقه‌مندان به ماشین

0

مبلمان برای علاقه‌مندان به ماشین

مبلمان برای علاقه‌مندان به ماشین : از مبلمان هایی یکنواخت و معمول خسته شده اید؟ به دنبال نوآوری در حوزه مبلمان هستید؟ نگران نباشید. طراحان بسیاری هستند که مثل شما می اندیشند و با پرواز دادن اندیشه از امکاناتی غیر معمول برای طراحی مبلمان بهره می گیرند. این بار به سراغ مبلمان هایی رفته ایم که برای علاقه مندان به ماشین طراحی شده . اکثر این مبلمان ها یا درحد نمونه و تنها برای نمایش خلاقیت و توانایی طراح عرضه شده اند یا به عنوان یک آیتم لوکس در تعداد محدود و با قیمت های گزاف به فروش می رسند. البته مدل هایی هم هست که ساده تر است و می تواند الهام بخش باشد تا هر علاقه مندی که کمی دست در کار دکوراسیون دارد با بهره گیری از خلاقیت خود محصولات مشابهی را بسازد. برای دیدن این نمونه ها با ما همراه باشد.

۱-میز بیلیارد ساخته‌شده از ماشین شورلت کوروت

امروزه استفاده از میز بیلیارد در باغ‌ها و خانه‌های ویلایی بسیار رایج شده است. گاهی اوقات استفاده از ماشین‌های از رده خارج شده، می تواند ایده خوبی برای ساختن یک میز بیلیارد منحصربه‌فرد باشد که نمونه‌اش را در هیچ خانه‌ای نمی‌توان دید. در ایالات‌متحده آمریکا میز بیلیاردی از ماشین شورلت کورت ساخته‌شده است که این میز بیلیارد بسیار زیبا، دارای چراغ هاییست که در شب روشن می‌شوند و زیبایی این میز را دوچندان می‌کنند.

۲-تخت اتاق کودک با الهام از ماشین فراری، کمپانی Matelpro

امروزه انواع مختلف و زیادی از مبلمان و دکوراسیون اتاق کودکان را می‌توانید در بازار پیدا کنید. در این میان جالب‌ترین وسیله برای اتاق کودکان، تختی به شکل ماشین است. این تخت‌ها برای کودکانی مناسب است که رویای ماشین سواری را همیشه در ذهن خود دارند. بیشتر این تخت‌ها توسط کمپانی Matelpro یک شرکت فرانسوی تولید می‌شود که دارای رنگ‌های شاد و مطابق با سلیقه بچه‌ها است. در اینجا یک نمونه طراحی تخت کودک که از ماشین فراری الهام گرفته شده است را قرار داده‌ایم که این طرح موردعلاقه بسیاری از کودکان می‌باشد و جذابیت آن به‌قدری بالا هست که کودکان بیشتر زمان خود را صرف بازی در اتاق خود می‌کنند و از فضای اتاق لذت می‌برند. درکشور ما هم طراحی تخت خواب کودک بر اساس طرح ماشین متداول شده و شما می توانید به راحتی از این امکان برای فرزند خود استفاده کنید.

۳-کاناپه‌هایی خاص از جنس ماشین

مبلمان برای علاقه‌مندان به ماشین : طراحان زیادی روی طراحی مبلمان با الهام از بخش های مختلفی از ماشین های متفاوت کار کرده اند و برخی حتی قطعات خود ماشین های قدیمی را به خدمت گرفته اند. این نوع مبلمان چیزی است که به فراوانی با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید مشاهده کنید. اما همانطور که قبلا گفتیم اغلب این طرح ها درحد نمونه سازی یا استفاده در پروژه های خاص است و این محصول هنوز به صورت تجاری و گسترده به بازار عرضه نشده  است. پس تنها ببینید و لذت ببرید و اگر دست اندرکار تولید درحوزه مبلمان هستید می توانید با الهام از این طرح ها شما هم یک اثر هنری خلق کنید.

۴-میز کار منحصربه‌فرد با الهام از خودرو سواری

فضای اداری را تصور کنید که کارمندان آن پشت میزهایی به شکل ماشین نشسته اند. البته که این کار چندان متداول یا حتی مقبول نیست مگر این که فضای مزبور متعلق به یک شرکت خودروسازی باشد و این کار به صورت سمبلیک انجام شود. ولی خوب طراحان علاقه مند به نمایش هنر خود درحوزه تلفیق مبلمان و ماشین این حوزه را هم بی نصیب نگذاشته اند و میزهای کار زیبایی با استفاده از همین کانسپت تولید کرده اند.

۵-میزعسلی ، میز تلویزیون و اکسسوری از قطعات ماشین

مبلمان برای علاقه‌مندان به ماشین : خلاقیت انتهایی ندارد و بخش های مختلف یک محصول مثل ماشین می تواند دستمایه ایجاد یک اثر  هنری گردد که حتما علاقه مندان به حوزه ماشین از تماشا و احیانا اگر این سعادت نصیبشان شد داشتن آن در خانه لذت می برند. محصولات متنوعی از این رهگذر ساخته شده که شما را به دیدن برخی از آنها دعوت می کنیم . برخی از کارها اینقدر ساده هستند که شاید خود شما هم بتوانید با کمی آشنایی با اره و میخ و چکش و رنگ و با استفاده از قطعات ماشینی که می شناسید یا در دسترس دارید مشابه آن را بسازید.

۶-استفاده از لاستیک خودروهای سواری در مبلمان محوطه و دکوراسیون منزل

مبلمان برای علاقه‌مندان به ماشین : اگر دوستدار ماشین هستید برخورداری از این یکی واقعا کار ساده ای است و خودتان می توانید دست به کار شوید.با تغییرات کوچک بر روی لاستیک‌های بلااستفاده خودروها می‌توانید مبلمانی زیبا و منحصربه‌فردی را برای محوطه خارج از منزل و حتی دکوراسیون داخل منزل خود بسازید. این لاستیک‌های رنگی و خاص، جلوه ی خاص و زیبایی را به خانه شما می‌دهند. گاهی به‌ شکل میز در دکوراسیون داخلی و گاهی هم به‌صورت مبلمانی زیبا در محوطه خانه شما خودنمایی می‌کنند و فضایی دلنشینی را برای شما ایجاد می‌کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد