تیغ اره پاملخی

1

تیغ اره پاملخی یکی از انواع تیغه ها است،از تیغ اره پاملخی در اره ها مویی استفاده می شود نام دیگر آن نیز تیغه اره چوب بری است که استفاده فراوانی از آن میشود.

تیغ اره پاملخی

یکی از اره های پرکاربرد در صنایع مختلف تیغ اره پاملخی است، به همین دلیل در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد تیغ اره پاملخی بپردازیم اگر به دنبال خرید تیغ اره پاملخی هستید و یا می خواهید در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله جهت کسب اطلاعات مفید ما را همراهی کنید.

تیغ اره پاملخی یکی از انواع اره ها است که به طور خاص در اره های مویی از آن استفاده می شود و کاربرد خاص خود را دارد. آشنایی با مشخصات و ویژگی های تیغ اره پاملخی پیش از خرید آن می تواند در انتخاب مناسب ترین تیغ اره به شما کمک کند در ادامه به معرفی و کاربرد آن خواهیم پرداخت.

اره مویی

در ابتدا و پیش از این که به معرفی تیغ اره پاملخی بپردازیم بهتر است که بصورت مختصر به اره مویی اشاره کنیم چرا که تیغ اره پاملخی به طور خاص در اره های مویی مورد استفاده قرار می گیرد. اره مویی از جمله اره هایی است که از آن استفاده فراوانی می شود و در پروژه های مختلفی از آن استفاده زیادی می کنند.

اره مویی در دو نوع می باشد که یکی برقی و دیگری دستی است در اینجا منظور ما اره مویی دستی است، که با استفاده از آن برش ها با دقت بالایی انجام می گیرد و از آنجا که این اره بسیار نازک است و پهنای آن ضخامت میلی متر دارد از آن می توان جهت برش های پیچیده و برش های پرپیچ و خم هستند استفاده کرد. اره مویی از ویژگی های خاصی برخوردار است و به دلیل دقت بالای آن از آن در کارهایی ظریف به مانند معرق کاری ها استفاده می کنند. از اره مویی با تیغ های مختلف می توان برای برش تخته سه لا، فیبر، ورق های نازک آلومینیوم، چوب و… استفاده کرد.

انواع تیغ اره مویی و تیغ اره پاملخی

تیغ اره مویی دستی دارای انواع مختلفی است که انتخاب آن ها بر اساس قطعه کاری است که برش داده می شود، تیغ اره پاملخی یکی از انواع تیغ های اره مویی است که به آن تیغ های چوب بر نیز گفته می شود که به طور معمول از آن برای برش چوب به صورت تخصصی و برش سایر قطعات از جمله فیبر، پلکسی گلاس و… مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر تیغه اره پا ملخی نوع دیگری از تیغه های اره مویی وجود داردکه فلز بر هستند و دندانه های آن بر عکس پا ملخی ریز و پشت سر هم است.

تیغ های اره پا ملخی(چوب بر ۹ و فلز بر تنها می توانند در یک جهت برش ایجاد کنند نوع دیگری تیغ وجود دارد که برش با استفاده از آن در تمامی جهات می تواند انجام شود که از انوع تیغه های گردبر می باشد. دقت داشته باشید که از تیغه اره پاملخی فقط در مواردی که گفته شد استفاده کنید و برای بریدن فلزات و سایر قطعات سخت توصیه نمی شود.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/12/395.jpg”]

خرید تیغ اره پاملخی

اگر به دنبال خرید اینترنتی تیغ اره پاملخی هستید در کم ترین زمان ممکن می توانید خرید اینترنتی تیغه اره پاملخی را از سایت انجام دهید و در زمان کوتاهی آن را در جلوی درب منزل تحویل بگیرید. در راهنمای خرید تیغ اره پاملخی ذکر این نکته ضروری است که پیش از خرید مشخصات تیغه را خوب بررسی کنید تا از کارایی آن برای برش قطعه مورد نظر خود مطمئن شوید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تیغ اره پاملخی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد