با این ایده‌های جذاب همیشه تشک کافی برای مهمان دارید

0

با این ایده‌های جذاب همیشه تشک کافی برای مهمان دارید

با این ایده‌های جذاب همیشه تشک کافی برای مهمان دارید : با نزدیک شدن فصل تابستان، سفر به شهرهای خوش آب و هوای شمالی دوباره رونق می‌گیرد؛ اما یکی از مشکلاتی که همواره مسافران با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند کمبودتشک و فضای خواب در ویلاها یا خانه‌های کوچک است.

این معضل موجب می‌شود تا کسانی که در این مناطق ویلا دارند نتوانند به‌خوبی از مهمانان خود پذیرایی کنند. اگرچه در نگاه اول راه‌حل خاصی برای حل این مشکل وجود ندارد اما با کمی خلاقیت می‌توان هم وسایل خوابکافی را مهیا کرد و هم زیبایی دکوراسیون منزل را حفظ نمود.

با این ایده‌های جذاب همیشه تشک کافی برای مهمان دارید : در اغلب خانه‌های ماتشک‌ها و سایر وسایل خواب جایی بهتر از کمدها ندارند. ما آنها را پنهان می‌کنیم چون بر این باوریم که این وجود این وسایل در جلوی چشم ساکنین و مهمانان ضربه بزرگی به دکوراسیون منزل می‌زند؛ اما ظاهراً برخی طراحان دکوراسیون جور دیگری فکر می‌کنند.

اگر کمی به گذشته خود بازگردید حتماً روزهایی را به یاد می‌آورید که در روزهای گرم تابستان سرخوشانه از رختخواب‌ها بالا می‌رفتید و در همان کمدهای تنگ و تاریک بازی می‌کردید. در واقع این وسایل به چشم ما از جذابیت بالایی برخوردار بود.

پس به نظر می‌رسد که بتوان به‌جای پنهان کردن تشک‌ها در کمد از آنها به‌عنوان وسایل دکوراتیو و کاربردی در منازل یا ویلاهای کوچک استفاده کرد.

به این منظور مطابق تصویر بالا تنها کافیست تا تشک‌های هم‌اندازه خود را در کنار دیوار بر روی هم بچینید و با قرار دادن چند بالش و کوسنبر روی آنها یک مبل راحتی بزرگ و آرامش‌بخش را به وجود آورید.

شب هنگام نیز با پهن کردن تشک‌ها بر روی زمین فضای کافی برای خوابیدن تعداد زیادی از مهمانان را فراهم می‌کنید.

با این ایده‌های جذاب همیشه تشک کافی برای مهمان دارید : خلاقیت بی انتهاست و روش های متفاوتی که می توانید تشک ها را روی هم بچینید بسیار. از انواع نقش و طرح  برای این کار کمک بگیرید و ازاکسسوری های مناسب در محیط استفاده کنید.

می توانید با افزودن یک سری وسایل متناسب با علایقتان که می تواند وسایل ورزشی ، ابزار آلات موسیقی یا یک قفسه کتابخانه پر از کتاب های مناسب برای سنین مختلف باشد این مکان را به جایی برای آرامش و لذت بیشتر تبدیل کنید

با این ایده‌های جذاب همیشه تشک کافی برای مهمان دارید : انتخاب پارچه می تواند کمک کند تا محیط را به سبکی که مورد نظرتان است نزدیک کنید. ترکیب انواع پارچه راه راه ، شطرنجی و خال خالی گزینه خوبی است و چشم هر بیننده ای را نوازش می دهد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد