گزارش بازدید از نمایشگاه هافکس ۲۰۱۸

0

گزارش بازدید از نمایشگاه هافکس ۲۰۱۸

گزارش بازدید از نمایشگاه هافکس ۲۰۱۸ : بیست و چهارم تا بیست و هفتم مرداد امسال، بیست و هفتمین دوره نمایشگاه هافکس منزل در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. نمایشگاه هافکس یکی از بزرگترین رویدادهای سالانه فعالان صنعت مبلمان کشور است که در آن تولیدکنندگان مبلمان خانگی، دستاورد یک سال تلاش خود را به تماشای عموم می گذارند. در این گزارش، ضمن معرفی نمایشگاه، تجربه بازدید از اولین روز هافکس ۲۰۱۸ را با شما به اشتراک می گذاریم.

ورودی سالن ۹-۸ نمایشگاه

در میان تمامی نمایشگاه هایی که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود؛ نمایشگاه هافکس متفاوت ترین غرفه ها را دارد. شرکت های حاضر در نمایشگاه هافکس ۲۰۱۸ تلاش کرده اند تا با طراحی جذاب غرفه های بزرگشان، از همان ابتدا نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. در کنار طراحی های جذاب و خاص؛ تعداد غرفه هایی که وسعت زیادی را در اختیار دارند نیز بالاست.

گزارش مراسم تقدیر از معمارمعاصر و هشتمین دوره برگزیدگان معماری داخلی

غرفه ایتال فوم در سالن ۹-۸

گزارش بازدید از نمایشگاه هافکس ۲۰۱۸ : شرکت ها و برندهای معتبری مانند نیلپر، کمجاچوب، نقشینه و ایتال فوم با حضور در سالن پررونق ۹-۸، فضای بسیار بزرگی را به خود اختصاص داده اند و بنابراین در غرفه آنها شاهد تنوع محصولات و چیدمان واقعی بودیم. به صورت کلی می توان گفت، نمایشگاه هافکس با حضور این شرکت های معتبر ایرانی، یک ویترین آبرومند برای معرفی توانایی های صنعت مبلمان ایران به مهمانان بین المللی نیز خواهد بود.

غرفه مبل ایران و ساج آسا در سالن ۳۸

غرفه های بزرگ در سایر بخش ها و سالن های نمایشگاه نیز به چشم می خورند. به عنوان مثال سالن ۳۸ که به صورت سنتی محل استقرار شرکت های شناخته شده است، در هافکس امسال نیز با تکرار این رویه همچنان جذاب و مخاطب پسند است. در این سالن بزرگ مربعی شکل، شرکت های مبل ایران،ساج آساو سایر شرکت های معتبر عرصه مبلمان ایران حاضر شده اند و یکی از شلوغ ترین سالن های نمایشگاه را در روز اول شاهد بودیم. سالن بزرگ ۳۸ همچنین محل غرفه شرکت های سیلا، درینوو چندی دیگر از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر مبلمان خانگی ایران است.

غرفه آفر در سالن میلاد

گزارش بازدید از نمایشگاه هافکس ۲۰۱۸ : علاوه بر سالن های ذکر شده، سالن های دوطبقه خلیج فارس (۴۴) و میلاد (۳۱) هم با توجه به موقعیت خوبی که در نمایشگاه دارند، از گزینه های اول بازدیدکنندگان به شمار می روند. در سالن شیشه ای میلاد ما مهمان غرفه آفر بودیم. در سالن خلیج فارس هم پس از گشت و گذار در سالن، به طبقه دوم رفتیم و از غرفه شرکت بالینکو بازدید کردیم.

غرفه نیلپر در سالن ۹-۸

نقطه قوت نمایشگاه امسال، حضور بسیاری از شرکت های تولیدکننده مبلمان است که تا پیش از این عمدتا شاهد فعالیت آنها در زمینه تولید مبلمان اداری بودیم؛ شرکت هایی مانند نیلپر که برند آنها با مبلمان اداری پیوند خورده اما این تولیدکننده های برجسته با گسترش حوزه فعالیت خود و ورود به بازار مبلمان منزل، حالا رونق بخش این نمایشگاه مهم و معتبر شده اند.

در کنار این شرکت ها نیز شاهد پررنگ شدن نقش برندهایی هستیم که جزو تازه واردهای صنعت مبلمان به شمار می روند و با توجه به حضور پررنگشان در نمایشگاه امسال، می توان انتظار داشت در سال های آینده خبرهای خوبی از آنها بشنویم.

محصولات متفاوتی که در نمایشگاه به چشم می خورند

گزارش بازدید از نمایشگاه هافکس ۲۰۱۸ : برای بازدید از قسمت های مختلف نمایشگاه هافکس می توانید نقشه جانمایی غرفه های مختلف را در وبسایت برگزارکننده این نمایشگاه به نشانی persiafipco.com مشاهده کنید. اگر فرصت کافی برای بازدید از تمامی سالن های نمایشگاه را ندارید، خوگر به شما پیشنهاد می کند بازدید از سالن های ۹-۸ و ۳۸ را از دست ندهید.

حضور خوگر در سالن ۹-۸

در سالن ۹-۸ نمایشگاه، کارشناسان خوگر در بخشی از غرفه بزرگ ایتال فوم مستقر هستند و ضمن پاسخگویی به سئوالات مخاطبان، شرایط ویژه فروش ایام نمایشگاه را به اطلاع بازدیدکنندگان محترم خواهند رساند.

فضای باز نمایشگاه

حضور در این نمایشگاه فرصتی برای تامین کنندگان مواد اولیه و همچنین تولیدکنندگان ماشین آلات صنعت مبلمان نیز هست. فعالان این حوزه می توانند ضمن بازدید از نمایشگاه، توانایی ها و قابلیت های خود را به حاضرین در هافکس ۲۰۱۸ معرفی کرده و زمینه تعاملات و همکاری های آینده را فراهم کنند.

نمایشگاه هافکس تا ۲۷ مرداد ۹۷ از ساعت ۱۰ الی ۱۸ دایر است

گزارش بازدید از نمایشگاه هافکس ۲۰۱۸: هرچند همان طور که پیش بینی می کردیم، روز اول نمایشگاه هافکس چندان شلوغ نبود؛ اما بنا به عادت هر ساله، روزهای پایانی نمایشگاه، پذیرای بازدیدکنندگان بیشتری خواهد بود. به شما پیشنهاد می کنیم از این نمایشگاه دیدن کنید و شاهد به روزترین ویترین مبلمان منزل ایران باشید و امید داریم، خانواده صنعت مبلمان کشور، در آینده روزهای روشن و پر رونق خود را تکرار کند

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد