مبلمان سوخته اثر، Yaroslav Galant

0

مبلمان سوخته اثر، Yaroslav Galant

مبلمان سوخته اثر، Yaroslav Galant : ایجاد تنوع و خلاقیت در طراحی و ساخت مبلمان می تواند جالب و جذاب باشد.شما نمی توانید تصور کنید که با سوزاندن مبلمان بتوان چنین دیزاین لوکس و شیک و غنی را ایجاد کرد.

معماری باروک از ایتالیا شروع شد و قسمت اعظم اروپا را هم به زیر پوشش خود درآورد. تقریبا از اوایل قرن ۱۷ تا اواسط قرن ۱۸ در بیشتر کشورهای لاتین گسترش یافت. از نظر منتقدین قرن نوزدهم معماری باروک عبارت است از معماری کلاسیک منحط بی‌ساختار و دارای تزئینات نمایشی زیاد و عجیب وغریب.باروک در معنی اصلی خود عبارتست از نامنظم، مروارید ناصاف و پرپیچ و تاب و یا غیر عادی، باروک نوعی هنر است که در آن قواعد تناسب رعایت نمی‌شود و همه چیز بنا به حواس هنرمند نمایانده می‌شود. این سبک هنری دارای روحی از حرکت و جنبش است که نقطه مقابل سکون کلاسیک است.

مبلمان سوخته اثر، Yaroslav Galant : هنرمندان درسبک باروک بر خلاف دوران کلاسیک با احساس خود حرکت می‌کنند و احساس را مقدم بر عقل می‌دانند.از جمله ویژگیهای مبلمان باروک می توان به خلاقیت در ساخت و همچنین تزیینات و کنده کاری های رسمی و مجلل اشاره کرد.Yaroslav Galant طراح خلاق اکراینی مبلمانی به سبک باروک را ایجاد کرده است. مبلمانی که در نتیجه سوختن توسط این طراح ایجاد شده است. در دمای ۲۰۰۰ درجه فارنهایت بعد از تبدیل به ذغال مراحلی را طی می کندتا بتوان از آن استفاده کرد.

مبلمان سوخته اثر، Yaroslav Galant : فرایند تولید را می توان اینگونه تشریح کرد زمانی که شوک حرارتی داده می شود هسته یا مغز چوب سالم مانده و حفظ می شود با سوختن لایه های بیرونی در چنین دمای بالایی نتایجی باور نکردنی ایجاد می گردد.بعد از سرد شدن مواد انحصاری به نام epioftonol به مبلمان تزریق می شود و اجازه داده می شود تا متبلور شده و شکل بگیرند.این بخش ممکن است از یک هفته تا یک ماه به طول بیانجامدودر مرحله آخرروی آن ها لاک الکل زده می شود. این فرایند ونتایج آن جالب هستند و در هر طیفی از مبلمان می توان از آنها استفاده کرد. طراح قصد تولید یک قطعه باروک را داشت اما می توان آن را یک قطعه مدرن براق نیز تصور کرد.اساس مبلمان در هر سبکی از کلاسیک تا مدرن قابل تغییر است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد